Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поставка товару для забезпечення організації та проведення навчальної програми "Фінансова грамотність в умовах воєнного та післявоєнного стану" (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
9 372,00 UAH
UA-2023-03-01-012474-a d26ed207fb8441be8a6518e3a54830b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутинець Дар'я Олександрівна

380504033074 daria95btnts@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім`ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40642309
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7
Контактна особа: Бутинець Дар'я Олександрівна
380504033074
daria95btnts@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
536 Одиниця
Поставка товару для забезпечення організації та проведення навчальної програми "Фінансова грамотність в умовах воєнного та післявоєнного стану" (Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

01 березня 2023 21:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Добродумова Лаура Іванівна
#2429716781
Переможець 9 372,00
UAH
01 березня 2023 19:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2023 20:55
Протокол 9.pdf зміни до договору
06 березня 2023 20:53
Протокол 9.pdf зміни до договору
06 березня 2023 20:53
Договір 25.pdf укладений
01 березня 2023 21:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закупівля здійснюється на підставі п.п. 2 «замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення» п. 13. Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з подальшими змінами, (далі – Постанова), враховуючи, що відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» та Постанову КМУ від 06 грудня 2022 №1364 «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» з подальшими змінами, Замовник перебуває на території, на якій ведуться бойові дії на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML