Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 ІМЕНІ ПРОФ.О.О.ШАЛІМОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03293617 |
Вебсайт: | http://2lik.city.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Московський, 197 |
Контактна особа: |
Олександра Тутолміна +380992338323 altutolmina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2023 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2023 15:47 |
ТД Наркотичні 01.03.2023.doc | |
01 березня 2023 15:47 |
ТД Наркотичні 01.03.2023.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-04-000084 ● c8ef2dac892244c4a1c320ee719f05a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2023 № 94
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 03.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2023 № 94
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
14. UA-2023-03-01-009973-a 01.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 13:53:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (МОРФІН, розчин для ін’єкцій (МНН Morphine); КЕТАМІН, розчин для ін’єкцій (МНН Ketamine); Фентаніл, розчин для ін’єкцій (МНН Fentanyl); ДИАЗЕПАМ, розчин для ін`єкцій (МНН Diazepam))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-01-009973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-10 09:39:28
Відповідь замовника
Згідно запиту ПІВНІЧНО-СХІДНИОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 5 квіт 13:53 по закупівлі «ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (МОРФІН, розчин для ін’єкцій (МНН Morphine); КЕТАМІН, розчин для ін’єкцій (МНН Ketamine); Фентаніл, розчин для ін’єкцій (МНН Fentanyl); ДИАЗЕПАМ, розчин для ін`єкцій (МНН Diazepam))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-01-009973-a) (надалі - Закупівля), КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 ІМЕНІ ПРОФ.О.О.ШАЛІМОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі - Замовник), інформує:
1. Щодо надання інформації по першому питанню - яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо:
При здійсненні закупівлі UA-2023-03-01-009973-a по предмету: «ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (МОРФІН, розчин для ін’єкцій (МНН Morphine); КЕТАМІН, розчин для ін’єкцій (МНН Ketamine); Фентаніл, розчин для ін’єкцій (МНН Fentanyl); ДИАЗЕПАМ, розчин для ін`єкцій (МНН Diazepam))», обґрунтування кількості здійснено відповідно до потреби закладу та пацієнтів лікарні, згідно статті 21 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори»(в редакції від 05.02.2023р.), наш заклад використовує дані препарати у складі лікування хворих (Ліценція СГД від 27.09.2018р., дата закінчення 27.09.2023р.), розрахунок здійснювався відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України (надалі - МОЗ України) від 07.08.2015р. № 494 (зі змінами), уповноваженою особою було залучено фахівців закладу, відповідальних за прогнозовану потребу, розподіл і подальше використання даних лікарських засобів.
Формування (обґрунтування) розміру витрат, здійснювалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», у відповідності до Розділу 3 «Методи визначення очікуваної вартості».
Також зазначаємо, що при формуванні очікуваної вартості були враховані норми Постанови КМУ від 25.03.2009р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (зі змінами), Постанови КМУ від 17.10.2008р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (зі змінами (в редакції станом на дату подання пропозиції), і цінами, зареєстрованими у реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби відповідно до Постанови КМУ від 02 липня 2014 р. № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» (зі змінами (в редакції станом на дату подання пропозиції)). Також до уваги бралась інформація, щодо закупівель аналогічних товарів у попередньому році, з додаванням до таких цін індексу інфляції. Крім того, Замовник орієнтувався на ціни лікарських засобів, які розміщені в у реєстрі відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню (Наказ МОЗ №1963 від 01.11.2022р. (зі змінами (в редакції станом на дату подання пропозиції)), реєстр розміщено в загальному доступі за посиланнями: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1963282-22#Text.
Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, які містяться у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель Prozorro і т.д.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовано на підставі відповідних інструкцій для медичного застосування, затверджених МОЗ України.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://2lik.city.kharkov.ua/publichni-zakupivli/.
3. Тендерна документація щодо Закупівлі розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Предмет Закупівлі визначено згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 708.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначено відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг та дана Закупівля внесена до річного плану закупівель на 2023 рік.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу (UA-M-2023-04-04-000084 від 04.04.2023р.) ПІВНІЧНО- СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) процедури закупівлі «ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (МОРФІН, розчин для ін’єкцій (МНН Morphine); КЕТАМІН, розчин для ін’єкцій (МНН Ketamine); Фентаніл. розчин для ін’єкцій (МНН Fentanyl); ДИАЗЕПАМ, розчин для ін'єкцій (МНН Diazepam))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-01- 009973-а) Комунальним некомерційним підприємством "Міська клінічна лікарня №2 імені проф. О.О. Шалімова" Харківської міської ради, 26.04.2023р. в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено: порушення вимог абзацу З пункту 14 Наказу №1082, пункту 24 Постанови №1178; пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а також пунктів 41 та 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно - східний офіс Держаудитслужби .зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо, що адміністрацією закладу, 28.04.2023р., винесено догану (скан копія додається) Тутолміній О.В., фахівцю з публічних закупівель (уповноваженої особи лікарні) (Наказ від 28.04.2023р. № 80/0746-23) та у зв’язку з неможливістю усунення даних порушень було проведено роз'яснювальну роботу з щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
2023-04-28 11:48:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082 пункту 24 Постанови №1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" #40477029 |
Переможець |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2023 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:49
|
ДУ 2 від 28.12.2023 до дог 38 від 17.03.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2023 13:37
|
ДУ 1 від 10.07.2023р. до дог 38 від 17.03.2023р..pdf | зміни до договору |
10 липня 2023 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 15:54
|
Дог 38 від 17.03.2023.pdf | укладений |
17 березня 2023 15:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
МОРФІН, розчин для ін’єкцій (МНН Morphine) | 4000 | ампула |
34,00
UAH
|
КЕТАМІН, розчин для ін’єкцій (МНН Ketamine) | 3000 | ампула |
6,00
UAH
|
Фентаніл, розчин для ін’єкцій (МНН Fentanyl) | 4000 | ампула |
36,00
UAH
|
ДИАЗЕПАМ, розчин для ін`єкцій (МНН Diazepam) | 4000 | ампула |
28,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору на 59,80грн. та зменшення кількості товару на підставі пп. 6 п. 19 Постанови 1178 та п. 11.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |