Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001274 |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8 |
Контактна особа: |
Любов Лабек +380965633017 l.labek.rgc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2023 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 315 632,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 578,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Комунального некомерційного підприємства "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради, Р/р UA 133052990000026005003302941. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50000 грн.(п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 60% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». У разі невикористання авансу протягом встановленого терміну, Підрядник зобов’язаний повернути невикористані кошти на розрахунковий рахунок Замовника. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 17:28 |
Перелік змін від 02.03.2023 - Копія.docx | |
02 березня 2023 17:28 |
Тендерна документація зі змінами від 02.03.2023 - Копія.docx | |
02 березня 2023 17:28 |
Додаток № 1 зі змінами від 02.03.2023 - Копія.docx | |
02 березня 2023 17:28 |
Додаток № 2 зі змінами від 02.03.2023 - Копія.docx | |
28 лютого 2023 13:55 |
Тендерна документація .docx | |
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 5.docx | |
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 1.docx | |
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 3.docx | |
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 4.docx | |
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 6.docx | |
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 2.docx |
02 березня 2023 18:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2023 17:28 |
Перелік змін від 02.03.2023 - Копія.docx
|
|||
02 березня 2023 17:28 |
Тендерна документація зі змінами від 02.03.2023 - Копія.docx
|
|||
02 березня 2023 17:28 |
Додаток № 1 зі змінами від 02.03.2023 - Копія.docx
|
|||
02 березня 2023 17:28 |
Додаток № 2 зі змінами від 02.03.2023 - Копія.docx
|
|||
28 лютого 2023 13:55 |
Тендерна документація .docx
|
|||
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 5.docx
|
|||
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 1.docx
|
|||
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 3.docx
|
|||
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 4.docx
|
|||
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 6.docx
|
|||
28 лютого 2023 13:55 |
Додаток № 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З повагою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000037 ● d6e2bd6710a64087aa0ecba06f2eb069
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.04.2023 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-02-28-005386-a 28.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 17:10:11
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту процедурного приміщення (бункеру) та пультової з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МєВ в радіологічниму корпусі КНП «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради розташованого за адресою: м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8» (Коригування в частині кошторисної документації ) (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-28-005386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Тернопільбуд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-13 14:52:03
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт та відомостях ресурсів, що є складовою та невідємною частиною проектно - кошторисної документації на «Капітальний ремонт процедурного приміщення (бункеру) та пультової з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МєВ в радіологічниму корпусі КНП «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради розташованого за адресою: м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8» (Коригування в частині кошторисної документації ), виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт (документ додаємо в складі відповіді). Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проектно-кошторисній документації на «Капітальний ремонт процедурного приміщення (бункеру) та пультової з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МєВ в радіологічниму корпусі КНП «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради розташованого за адресою: м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8» (Коригування в частині кошторисної документації ) та підтверджені в Експертному звіті (позитивному).
Обґрунтування очікуваної вартості та розміру витрат:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі та витрат визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектно-кошторсної документації на «Капітальний ремонт процедурного приміщення (бункеру) та пультової з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МєВ в радіологічниму корпусі КНП «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради розташованого за адресою: м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8» (Коригування в частині кошторисної документації ). При визначенні очікуваної вартості Замовник використовував загальну суму визначену в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, за виключенням сум глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
Щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Тернопільбуд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до ч.2 ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
ТОВ «Тернопільбуд» на виконання вимог ч.2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» надано документи, які надаємо в складі відповіді на запит.
З повагою!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" |
26 869 368,00
UAH з ПДВ
|
26 869 368,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" #01268934 |
Переможець |
26 869 368,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 11:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2023 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 18:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:02
|
Додаткова угода № 1 до договору № 86 від 20.03.2023р..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 15:16
|
Договір № 86 від 20.03.2023р..pdf | укладений |
20 березня 2023 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму договору на 67 494,00 грн.та викласти пункт 3.1 розділу 3. Ціна договору в новій редакції: 3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 26 801 874,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |