Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» ДК 021:2015: 72250000-2 (Послуги пов’язані із системами та підтримкою «Технічна підтримка продукту SimplexMed»)
Очікувана вартість
184 800,00 UAH
UA-2023-02-28-002341-a a9e4c12f6058440a9b7a7160b8fb67c5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масловський Артур Іванович

+380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 43342788
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2
Контактна особа: Масловський Артур Іванович
+380372540870
oknplikarnyatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Керуючись п.п.6, п.13 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» ДК 021:2015: 72250000-2 (Послуги пов’язані із системами та підтримкою «Технічна підтримка продукту SimplexMed»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Фастівська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України – гривні, шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на поточний рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 30-ти банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

28 лютого 2023 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Девісал"
#42059685
Переможець 184 800,00
UAH
28 лютого 2023 10:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2023 15:19
Електронний підпис укладений
06 березня 2023 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити ціну Договору.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML