Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (автомобільні шини)
Очікувана вартість
279 660,00 UAH
UA-2023-02-27-005370-a ● 44f29b4b17174e1fad5d7d66c555286d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 40342996 |
Місцезнаходження: | 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6 |
Контактна особа: |
Урсатьєва Наталія Анатоліївна +380636875440 tenderdpss@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 08 березня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 279 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 398,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 штуки
ДК 021:2015 - 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (автомобільні шини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2023
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021:2015 - 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (автомобільні шини) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 09:19 |
ТД_автомобільні шини_зміни.doc | |
03 березня 2023 09:19 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx | |
27 лютого 2023 13:20 |
Додаток 5 проєкт договору.docx |
03 березня 2023 10:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2023 09:19 |
ТД_автомобільні шини_зміни.doc
|
|||
03 березня 2023 09:19 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx
|
|||
27 лютого 2023 13:20 |
Додаток 5 проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
санепідем висновок
Дата подання: 28 лютого 2023 14:15
Дата відповіді: 01 березня 2023 11:50
Доброго дня! Просимо виключити дискримінаційну вимогу, щодо надання: "чинний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно чинного законодавства України".
Дякуємо!
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання стосовно виключення дискримінаційної вимоги, щодо надання: «чинного Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно чинного законодавства України», уповноважена особа Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області повідомляє наступне:
Висновок санітарно-епідеміологічної станції – це дозвільний документ, згідно якого підтверджується відповідність документів, об’єктів чи продукції нормам чинного законодавства. На його підставі можна видавати й інші документи (декларацію виробника або сертифікат відповідності, які в свою чергу підтверджують якість, безпечність, не токсичність використаних матеріалів та сировини, тощо).
Згідно Закону України від 24 лютого 1994 року № 4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає: визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення.
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
- проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку;
- інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством;
- схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо;
- проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини;
- продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
- документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо;
- діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» – Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації та, що тендерна документація може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також повідомляю, що закупівля здійснюється за бюджетні кошти, тому важливим критерієм є не тільки максимальна економія, а й придбання якісного товару.
Виходячи з вищевикладеного, уповноважена особа Головного управління Держпродспоживслужби не вбачає дискримінаційних умов у вимозі щодо витребування чинного Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно чинного законодавства України для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі та залишає Тендерну документацію без змін.
Уповноважена особа Наталія УРСАТЬЄВА
Висновок санітарно-епідеміологічної станції – це дозвільний документ, згідно якого підтверджується відповідність документів, об’єктів чи продукції нормам чинного законодавства. На його підставі можна видавати й інші документи (декларацію виробника або сертифікат відповідності, які в свою чергу підтверджують якість, безпечність, не токсичність використаних матеріалів та сировини, тощо).
Згідно Закону України від 24 лютого 1994 року № 4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає: визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення.
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
- проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку;
- інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством;
- схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо;
- проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини;
- продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
- документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо;
- діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» – Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації та, що тендерна документація може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також повідомляю, що закупівля здійснюється за бюджетні кошти, тому важливим критерієм є не тільки максимальна економія, а й придбання якісного товару.
Виходячи з вищевикладеного, уповноважена особа Головного управління Держпродспоживслужби не вбачає дискримінаційних умов у вимозі щодо витребування чинного Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно чинного законодавства України для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі та залишає Тендерну документацію без змін.
Уповноважена особа Наталія УРСАТЬЄВА
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 березня 2023 10:38
Дата відповіді: 03 березня 2023 09:14
Дорогий замовнику!!!!! Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно чинного законодавства України. Згідно чинного законодавства України Відповідно до статті 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері
господарської діяльності»
, автомобільні шини (предмет даної закупівлі) відсутні в ПЕРЕЛІКУ
товарів, що підлягають обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній
експертизі, Також повідомляємо вам те, що Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видаються
на об’єкти визначені статтями 1, 11, 16, 33, 39 Закону України “Про
забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” де відутні автомобільні шини. Згідно вашої відповіді на попереднє питання ви самі вказуєте що даний товар відсутній в переліку що підлягають державній санітарно-епідеміологічній
експертизі,
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
- проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку;
- інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством;
- схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо;
- проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини;
- продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
- документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо;
- діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, та внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають - Продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей. Головним матеріалом для шини є гума. Вона може виготовлятися як з синтетичного, так і з натурального каучуку.
Автомобільні шини являють собою екологічну проблему, оскільки речовини, які використовуються при виробництві, переробці і утилізації шин є вкрай токсичними для людини і навколишнього середовища.
Також нагадуємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» – Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації та, що тендерна документація може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник не має права нехтувати якістю товару, тому будуть внесені зміни до тендерної документації з більш розширеним колом витребуваних документів для підтвердження якості.
Автомобільні шини являють собою екологічну проблему, оскільки речовини, які використовуються при виробництві, переробці і утилізації шин є вкрай токсичними для людини і навколишнього середовища.
Також нагадуємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» – Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації та, що тендерна документація може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник не має права нехтувати якістю товару, тому будуть внесені зміни до тендерної документації з більш розширеним колом витребуваних документів для підтвердження якості.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" |
171 744,00
UAH з ПДВ
|
171 744,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Чайка Богдан Васильович |
236 000,00
UAH з ПДВ
|
236 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" #42974700 |
Переможець |
171 744,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 11:17
|
ДопУгода1_Договір 17.pdf | зміни до договору |
30 березня 2023 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 08:16
|
Договір | укладений |
17 березня 2023 08:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (автомобільні шини) | 68 | штуки |
2 525,64
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі та Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (автомобільні шини) | 68 | штуки |
2 453,29
UAH з ПДВ
|