Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого) за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Очікувана вартість
7 028 424,00 UAH
UA-2023-02-27-003790-a d698c412f0f2474d94baf4a2a332f4ae
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Чечель

+380965447392 chechel.czo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 40600473
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83
Контактна особа: Артем Чечель
+380965447392
chechel.czo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02008342

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2023 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2023 10:08
Початок аукціону: 12 березня 2023 10:09
Очікувана вартість: 7 028 424,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 142,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70200 послуга
Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65055, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 11:53

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 березня 2023 10:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2023 10:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2023 10:10
ТД з особливостями (нова редакція).docx
07 березня 2023 10:10
Перелік змін.docx
07 березня 2023 10:10
Додаток 1 до ТД (нова редакція).docx
27 лютого 2023 11:53
Додаток 4 проект договору.docx
27 лютого 2023 11:53
Додаток 3 до ТД технічні вимоги.docx
27 лютого 2023 11:53
Додатку 1 до ТД кваліфікаційні критерії та ст 17.docx
27 лютого 2023 11:53
ТД з особливостями.docx
27 лютого 2023 11:53
Додаток 2 до ТД цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог ТД
Дата подання: 03 березня 2023 18:07
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:51
В Тендерній документації, а саме в п.1 Додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» міститься вимога надати наступний документ: «1.2.3. Документи, що підтверджують наявність у учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку Учасника, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, що підтверджує» і фраза обривається. Просимо коректно описати вимогу щодо вищезазначеної довідки та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку Учасника, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою надається на підтвердження виконання аналогічного до предмету закупівлі договору. Дякуємо за звернення, Ваше зауваження прийнято до уваги.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 03 березня 2023 18:08
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:51
В Тендерній документації, а саме в п.1 Додатку 2 «Загальні вимоги» міститься вимога надати наступний документ: «середньо-розрахункову вартість готових страв харчування хворих за кожною окремою категорією хворих, з визначенням калорійності та обсягу (вихід) готових страв (із розрахунку на одного хворого на добу) за фактичними витратами та ціни на першу добу». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)) не містить поділу на окремі категорії, кількість послуг загальна - 70 200. Як правильно трактувати фразу «за кожною окремою категорією хворих», що вказана в даній вимозі Замовника? Просимо виправити вимогу щодо вищезазначеної середньо-розрахункової вартості готових страв харчування хворих та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо зазначених вимог до наявності розрахунку вартості готових страв харчування хворих за кожною окремою категорією хворих, повідомляємо, що у разі відсутності поділу на окремо виділені категорії хворих у тендерній документації, загальний обсяг послуг за умовами тендерної документації слід визначати як одну категорію.
Щодо Технічних вимог
Дата подання: 03 березня 2023 18:08
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:52
В Тендерній документації, а саме в п.1 Додатку 2 «Загальні вимоги» міститься вимога надати наступний документ: «калькуляцію усіх витрат на організацію харчування одного хворого за кожною окремою категорією». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)) не містить поділу на окремі категорії, кількість послуг загальна - 70 200. Як правильно трактувати фразу «за кожною окремою категорією хворих», що вказана в вищезазначеній вимозі Замовника? Просимо виправити вимогу щодо вищезазначеної калькуляції усіх витрат на організацію харчування одного хворого та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо зазначених вимог до наявності калькуляції усіх витрат на харчування хворих за кожною окремою категорією хворих, повідомляємо, що у разі відсутності поділу на окремо виділені категорії хворих у тендерній документації, загальний обсяг послуг за умовами тендерної документації слід визначати як одну категорію.
Щодо Технічних вимог
Дата подання: 03 березня 2023 18:09
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:52
В Тендерній документації, а саме в п.2 Додатку 2 «ВИМОГИ ЩОДО ХАРЧОБЛОКУ» містяться наступні вимоги: «2.1. Учасник надає послугу (комплекти готової їжі) на харчоблоці Замовника. 2.2.Учасник самостійно комплектує їдальню кваліфікованими фахівцями громадського харчування та слідкує за своєчасним та обов’язковим проходженням працівниками їдалень медичних та профілактичних оглядів відповідно до законодавства. 2.2. Учасник повинен підтримувати обладнання та приміщення харчоблоку для виготовлення лікувального харчування в належному стані, дотримуватись санітарно-гігієнічних норм. 2.3. Працівники харчоблоку повинні пройти навчання щодо першої домедичної допомоги, СУОП, електробезпеки, пожежної безпеки, та безпечної експлуатації електроустановок споживачів, для підтвердження у складі пропозиції надається документ(и), виданий (і) уповноваженим органом, з підтвердженням належного навчання осіб харчоблоку, які будуть задіяні до виконання договору.». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)), а отже передбачає доставку готової їжі, яка приготована перспективним переможцем закупівлі на власних потужностях, які Ви, як Замовник торгів, вимагаєте підтвердити документально в Додатку 1, та доставлені на власному автотранспорті, про що теж вимагається в Додатку №1. Предметом закупівлі є не послуги їдальні, а саме кейтерингові послуги (приготування та доставка). Зокрема, ніде в жодному іншому додатку до Тд не передбачено, що переможець закупівлі повинен взяти харчоблок Замовника в оренду, укомплектувати його своїм персоналом та підтримувати обладнання та приміщення харчоблоку для виготовлення лікувального харчування в належному стані Отже, просимо усунути вимогу п.2 Додатку 2 «ВИМОГИ ЩОДО ХАРЧОБЛОКУ» як таку, що суперечить вимогам даного предмету закупівлі та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає комплекти готової їжі на харчоблоці Замовника.
За частиною 3 статті 22 Закону 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону 922 визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Оскільки предметом закупівлі є надання кейтерингових послуг в лікарні Замовником у відповідності до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Замовником встановлено «ВИМОГИ ЩОДО ХАРЧОБЛОКУ» Учасника, які повинні гарантувати забезпечення безпечності та окремих показників якості на всіх етапах щодо надання зазначеної послуги, у т.ч. на етапі виготовлення готових страв.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 03 березня 2023 18:09
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:52
Доброго дня, шановний Замовнику! В Тендерній документації, а саме в п.3 Додатку 2 «ВИМОГИ ЩОДО ЯКОСТІ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ ТА УМОВ ПОСТАЧАННЯ» міститься наступна вимога: «Постачання продуктів харчування здійснюється спеціальним транспортом з виконанням санітарно - гігієнічних норм». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)), а отже передбачає доставку готової їжі, а не продуктів харчування. Отже, просимо усунути вимогу п.2 Додатку 2 «ВИМОГИ ЩОДО ЯКОСТІ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ ТА УМОВ ПОСТАЧАННЯ» як таку, що суперечить вимогам даного предмету закупівлі та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За частиною 3 статті 22 Закону 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону 922 визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Оскільки предметом закупівлі є надання кейтерингових послуг в лікарні Замовником у відповідності до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Замовником встановлено «ВИМОГИ ЩОДО ХАРЧОБЛОКУ» Учасника, які повинні гарантувати забезпечення безпечності та окремих показників якості на всіх етапах щодо надання зазначеної послуги, у т.ч. на етапі виготовлення готових страв.
Щодо Тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2023 18:13
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:55
25.02.2023 року набули чинності зміни до Постанови від 12.10.2022р. № 1178 Кабінету Міністрів України, яка регулює особливості здійснення публічних закупівель під час воєнного стану (Постанова КМУ від 17.02.2023 р. № 157 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178”). Дана закупівля та Тендерна документація цієї процедури закупівлі була опублікована 27.02.2023 року, а отже, повинна була включати всі діючі зміни законодавства щодо здійснення публічних закупівель під час воєнного стану. Отже, просимо скасувати дану процедуру закупівлі як таку, що не відповідає чинному законодавству України, привести Тендерну документацію у відповідність до оновленої Постанови від 12.10.2022р. № 1178 Кабінету Міністрів України та оголосити нову процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, якщо нами були допущені помилки при складанні тендерної документації, то прохання чітко і аргументовано вказувати посилання на конкретні підпункти, пункти, статті, розділи тощо які потребують нашої редакції. Попередньо вам вдячні за ваше питання.
щодо проекту договору
Дата подання: 08 березня 2023 18:45
Дата відповіді: 09 березня 2023 11:30
В Тендерній документації, а саме в п.1.4 Додатку 4 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» міститься наступна вимога: «1.4 ВИКОНАВЕЦЬ самостійно комплектує їдальню кваліфікованими фахівцями громадського харчування та слідкує за своєчасним та обов’язковим проходженням працівниками їдалень медичних та профілактичних оглядів відповідно до законодавства. Підтримує обладнання та приміщення в належному стані, дотримуватись санітарно-гігієнічних норм.». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)), а отже передбачає доставку готової їжі, а не приготування страв на харчоблоці Замовника. Отже, просимо усунути вимогу п.1.4 Додатку 4 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» як таку, що суперечить вимогам даного предмету закупівлі та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зміст тендерної документації викладено згідно з інтересами Замовника-ініціатора та у відповідності до чинного законодавства України.
щодо проекту договору
Дата подання: 08 березня 2023 18:50
Дата відповіді: 09 березня 2023 11:25
В Тендерній документації, а саме в п.2.2 Додатку 4 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» міститься наступна вимога: «2.2. Постачання продуктів харчування здійснюється спеціальним транспортом з виконанням санітарно - гігієнічних норм». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)), а отже передбачає доставку готових страв, а не продуктів харчування. Отже, просимо виправити вимогу п.2.2. Додатку 4 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зміст тендерної документації викладено згідно з інтересами Замовника-ініціатора та у відповідності до чинного законодавства України.
щодо проекту договору
Дата подання: 08 березня 2023 18:50
Дата відповіді: 09 березня 2023 11:24
В Тендерній документації, а саме в п.2.3 Додатку 4 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» міститься наступна вимога: «2.3. До постачаємих товарів, сировини та виготовлених готових страв в харчоблоках повинні дотримуватися терміни зберігання.». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)), а отже передбачає доставку готових страв, а не товарів чи сировини. Отже, просимо виправити вимогу п.2.3. Додатку 4 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зміст тендерної документації викладено згідно з інтересами Замовника-ініціатора та у відповідності до чинного законодавства України.
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 08 березня 2023 18:51
Дата відповіді: 09 березня 2023 11:26
В Тендерній документації, а саме в п.1 Додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» міститься вимога надати наступний документ: - копії, засвідчені учасником, або оригінали договору на санітарну обробку складських приміщень та договір на санобробку автотранспортних засобів, з наданням копії, засвідчених учасником, або оригіналів документів підтверджуючих дійсність цих договорів Які саме документи маються на увазі під виразом «копії, засвідчених учасником, або оригіналів документів підтверджуючих дійсність цих договорів»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зазначена вимога має на увазі додавання до договорів оригіналів чи копій, засвідчених учасником, актів виконаних робіт, рахунків, відгуків тощо, які несуть у собі підтвердження виконання такого договору.
щодо технічних вимог
Дата подання: 08 березня 2023 18:51
Дата відповіді: 09 березня 2023 11:24
В Тендерній документації, а саме в п.5.5 Додатку 3 «Технічна специфікація Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -технічні вимоги до предмета закупівлі код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з органiзацiї лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого))» міститься наступна вимога: Учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний лист-згоду щодо виконання Технічної специфікації -Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток №1), та інші документи, які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції даному додатку. Звертаємо Вашу увагу, що Додаток 1 не містить в собі Технічної специфікації -Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -технічні вимоги до предмета закупівлі Отже, просимо виправити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічна описка номеру додатку, назва вірна, мається на увазі Додаток № 3.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-03-06-000001 • 5e40af3c14a34b7b98e44a9980cdd959
Автор звернення: Пасічниченко С.К.
Дата створення звернення: 2023-03-06 16:38
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Доброго дня! 27 лютого об 11:54 КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було опубліковано закупівлю №UA-2023-02-27-003790-a (ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)). Закупівля проводиться в інтересах Комунального некомерційного підприємства "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" (ЄДРПОУ 02008342). Щодо цієї закупівлі в системі Прозоро опубліковано ряд запитань та зауважень з порушеннями Тендерної документації та проханням внести відповідні зміни або ж зовсім скасувати процедуру закупівлі. Замовник не реагує на дані запитання, відповідей не дає і відповідних змін не вносить. Запитання та зауваження наступного змісту: 1.В Тендерній документації, а саме в п.1 Додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» міститься вимога надати наступний документ: «1.2.3. Документи, що підтверджують наявність у учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку Учасника, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, що підтверджує» і фраза обривається. Просимо коректно описати вимогу щодо вищезазначеної довідки та внести відповідні зміни до Тендерної документації. 2.В Тендерній документації, а саме в п.1 Додатку 2 «Загальні вимоги» міститься вимога надати наступний документ: «середньо-розрахункову вартість готових страв харчування хворих за кожною окремою категорією хворих, з визначенням калорійності та обсягу (вихід) готових страв (із розрахунку на одного хворого на добу) за фактичними витратами та ціни на першу добу». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)) не містить поділу на окремі категорії, кількість послуг загальна - 70 200. Як правильно трактувати фразу «за кожною окремою категорією хворих», що вказана в даній вимозі Замовника? Просимо виправити вимогу щодо вищезазначеної середньо-розрахункової вартості готових страв харчування хворих та внести відповідні зміни до Тендерної документації. 3.В Тендерній документації, а саме в п.1 Додатку 2 «Загальні вимоги» міститься вимога надати наступний документ: «калькуляцію усіх витрат на організацію харчування одного хворого за кожною окремою категорією». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)) не містить поділу на окремі категорії, кількість послуг загальна - 70 200. Як правильно трактувати фразу «за кожною окремою категорією хворих», що вказана в вищезазначеній вимозі Замовника? Просимо виправити вимогу щодо вищезазначеної калькуляції усіх витрат на організацію харчування одного хворого та внести відповідні зміни до Тендерної документації. 4.В Тендерній документації, а саме в п.2 Додатку 2 «ВИМОГИ ЩОДО ХАРЧОБЛОКУ» містяться наступні вимоги: «2.1. Учасник надає послугу (комплекти готової їжі) на харчоблоці Замовника. 2.2.Учасник самостійно комплектує їдальню кваліфікованими фахівцями громадського харчування та слідкує за своєчасним та обов’язковим проходженням працівниками їдалень медичних та профілактичних оглядів відповідно до законодавства. 2.2. Учасник повинен підтримувати обладнання та приміщення харчоблоку для виготовлення лікувального харчування в належному стані, дотримуватись санітарно-гігієнічних норм. 2.3. Працівники харчоблоку повинні пройти навчання щодо першої домедичної допомоги, СУОП, електробезпеки, пожежної безпеки, та безпечної експлуатації електроустановок споживачів, для підтвердження у складі пропозиції надається документ(и), виданий (і) уповноваженим органом, з підтвердженням належного навчання осіб харчоблоку, які будуть задіяні до виконання договору.». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)), а отже передбачає доставку готової їжі, яка приготована перспективним переможцем закупівлі на власних потужностях, які Ви, як Замовник торгів, вимагаєте підтвердити документально в Додатку 1, та доставлені на власному автотранспорті, про що теж вимагається в Додатку №1. Предметом закупівлі є не послуги їдальні, а саме кейтерингові послуги (приготування та доставка). Зокрема, ніде в жодному іншому додатку до Тд не передбачено, що переможець закупівлі повинен взяти харчоблок Замовника в оренду, укомплектувати його своїм персоналом та підтримувати обладнання та приміщення харчоблоку для виготовлення лікувального харчування в належному стані Отже, просимо усунути вимогу п.2 Додатку 2 «ВИМОГИ ЩОДО ХАРЧОБЛОКУ» як таку, що суперечить вимогам даного предмету закупівлі та внести відповідні зміни до Тендерної документації. 5.В Тендерній документації, а саме в п.3 Додатку 2 «ВИМОГИ ЩОДО ЯКОСТІ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ ТА УМОВ ПОСТАЧАННЯ» міститься наступна вимога: «Постачання продуктів харчування здійснюється спеціальним транспортом з виконанням санітарно - гігієнічних норм». Назва предмету закупівлі - код ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)), а отже передбачає доставку готової їжі, а не продуктів харчування. Отже, просимо усунути вимогу п.2 Додатку 2 «ВИМОГИ ЩОДО ЯКОСТІ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ ТА УМОВ ПОСТАЧАННЯ» як таку, що суперечить вимогам даного предмету закупівлі та внести відповідні зміни до Тендерної документації. 6. 25.02.2023 року набули чинності зміни до Постанови від 12.10.2022р. № 1178 Кабінету Міністрів України, яка регулює особливості здійснення публічних закупівель під час воєнного стану (Постанова КМУ від 17.02.2023 р. № 157 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178”). Дана закупівля та Тендерна документація цієї процедури закупівлі була опублікована 27.02.2023 року, а отже, повинна була включати всі діючі зміни законодавства щодо здійснення публічних закупівель під час воєнного стану. Отже, просимо скасувати дану процедуру закупівлі як таку, що не відповідає чинному законодавству України, привести Тендерну документацію у відповідність до оновленої Постанови від 12.10.2022р. № 1178 Кабінету Міністрів України та оголосити нову процедуру закупівлі. Враховуючи все вищенаведене, просимо звернути увагу на дану процедуру закупівлі, яка опублікована без дотримання норм чинного законодавства України, та вжити всіх необхідних заходів щодо скасування цієї закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-13-000084 ● cc27ebc5bf3d4511a9e62edcba8128d3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2023 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.06.2023 №54-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.06.2023 №54-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2023-02-27-003790-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-20 16:23:44

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-003790-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-22 10:18:35

Пояснення на запит Держаудитслужби

До пояснення додано:
1) Пояснення КП "ЦЗО" на 2 арк.
2) Погодження Департаменту ООДА на 1 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 30 червня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2023 10:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 5 559 840,00
UAH
5 559 840,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ Харчування Плюс 7 028 424,00
UAH
7 028 424,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 березня 2023 14:52
Електронний підпис
10 березня 2023 14:50
28 Пропозиція.pdf
10 березня 2023 14:50
13 Сан обробка машин.pdf
10 березня 2023 14:50
16 Гігієна.PDF
10 березня 2023 14:50
6 Акт ДПСС харчоблок.pdf
10 березня 2023 14:50
45 Висновок контейнери.pdf
10 березня 2023 14:50
46 Лист щодо лабораторії.pdf
10 березня 2023 14:50
34 СР вартість.pdf
10 березня 2023 14:50
47 Згода з додатком 1.pdf
10 березня 2023 14:50
30 Наказ групи НАССР 2023.pdf
10 березня 2023 14:50
33 Меню.pdf
10 березня 2023 14:50
15 Мед.книжки.pdf
10 березня 2023 14:50
47 Згода з Додатком 3.pdf
10 березня 2023 14:50
35 Калькуляція.pdf
10 березня 2023 14:50
6 Акт ДПСС склад (1).pdf
10 березня 2023 14:50
48 Лист гарантія.pdf
10 березня 2023 14:50
42 ISO 14001 2015.pdf
10 березня 2023 14:50
38 ISO 22000 2019.pdf
10 березня 2023 14:50
40 ISO 9001 2015.pdf
10 березня 2023 14:50
8,10 Тех паспорт ВН7351РС.pdf
10 березня 2023 14:50
8,10 Тех паспорт ВЕ7354РС.pdf
10 березня 2023 14:50
39 ISO 9001 2015 IDT.pdf
10 березня 2023 14:50
44 ТУ лікарні.pdf
10 березня 2023 14:50
37 ISO 22000 2018.pdf
10 березня 2023 14:50
36 Документи якості.pdf
10 березня 2023 14:50
41 ISO 14001 2015 IDT.pdf

Публічні документи

20 березня 2023 09:33
Електронний підпис
20 березня 2023 09:30
Довідка(1).zip
20 березня 2023 09:30
Довідка.zip
20 березня 2023 09:30
Витяг-703406-ШАТАЛОВ-2023-03-01.pdf
11 березня 2023 16:06
Електронний підпис
11 березня 2023 16:03
9. Технічні вимоги меню.pdf
11 березня 2023 16:03
8. Технічні вимоги.pdf
11 березня 2023 16:03
7. Інші документи.pdf
11 березня 2023 16:03
2. Кваліфікаційні вимоги.pdf
11 березня 2023 16:03
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ Харчування Плюс

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Відхилено 5 559 840,00
UAH
17 березня 2023 14:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 14:36
ТОВ Харчування Плюс
#39234512
Переможець 7 028 424,00
UAH
17 березня 2023 14:28

Вимога про усунення невідповідностей

Додатком 1 до тендерної документації «1.Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» розділ 1.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати: п.1.1: абз. 1.1.1. «Довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з обов’язковим зазначенням найменування, кількості, права власності/право користування, тощо та додаванням відповідних підтверджуючих документів» Учасником не надано відповідного документу. Просимо усунути зазначену невідповідність.

Документи

17 березня 2023 14:24
Електронний підпис
12 березня 2023 10:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 березня 2023 17:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
17 березня 2023 14:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2023 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Харчування Плюс
#39234512
7 028 424,00
UAH
Документи

Документи

17 березня 2023 17:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
17 березня 2023 14:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 15:52
Додаток № 3 Виконання договору.PDF укладений
12 січня 2024 15:49
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2024 15:23
Протокол виправлення помилки.docx зміни до договору
12 січня 2024 15:14
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 14:08
Додаткова угода №2 від 29.12.23р..pdf зміни до договору
02 січня 2024 14:06
Додаток № 2 до Регламенту.pdf зміни до договору
02 січня 2024 14:06
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2023 15:25
ДУ №1 від 29.08.2023 року до Договору № 3 від 31.03.2023 року.PDF зміни до договору
30 серпня 2023 15:24
Лист ТОВ Харчування Плюс вх. №1459 від 25.08.2023.PDF зміни до договору
30 серпня 2023 15:24
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 09:45
Договір № 3 від 31.03.2023 року.pdf укладений
31 березня 2023 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із реорганізацією ТОВ "ХАРЧУВАННЯ ПЛЮС" шляхом виділу нового товариства та визначення правонаступником ТОВ "СМАЧНО ТА КОРИСНО" і передачу прав та обов'язків за Договором № 3 від 31.03.2023, Сторони вирішили внести зміни в преамбулу договору та розділу ХІІІ Місцезнаходження та банківські реквізити сторін, та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 05-01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 507 200,72
UAH