Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40600473 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
Контактна особа: |
Артем Чечель +380965447392 chechel.czo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2023 10:08 |
Початок аукціону: | 12 березня 2023 10:09 |
Очікувана вартість: | 7 028 424,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 142,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 10:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 10:10 |
ТД з особливостями (нова редакція).docx | |
07 березня 2023 10:10 |
Перелік змін.docx | |
07 березня 2023 10:10 |
Додаток 1 до ТД (нова редакція).docx | |
27 лютого 2023 11:53 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
27 лютого 2023 11:53 |
Додаток 3 до ТД технічні вимоги.docx | |
27 лютого 2023 11:53 |
Додатку 1 до ТД кваліфікаційні критерії та ст 17.docx | |
27 лютого 2023 11:53 |
ТД з особливостями.docx | |
27 лютого 2023 11:53 |
Додаток 2 до ТД цінова пропозиція.docx |
07 березня 2023 10:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2023 10:10 |
ТД з особливостями (нова редакція).docx
|
|||
07 березня 2023 10:10 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 березня 2023 10:10 |
Додаток 1 до ТД (нова редакція).docx
|
|||
27 лютого 2023 11:53 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
27 лютого 2023 11:53 |
Додаток 3 до ТД технічні вимоги.docx
|
|||
27 лютого 2023 11:53 |
Додатку 1 до ТД кваліфікаційні критерії та ст 17.docx
|
|||
27 лютого 2023 11:53 |
ТД з особливостями.docx
|
|||
27 лютого 2023 11:53 |
Додаток 2 до ТД цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За частиною 3 статті 22 Закону 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону 922 визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Оскільки предметом закупівлі є надання кейтерингових послуг в лікарні Замовником у відповідності до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Замовником встановлено «ВИМОГИ ЩОДО ХАРЧОБЛОКУ» Учасника, які повинні гарантувати забезпечення безпечності та окремих показників якості на всіх етапах щодо надання зазначеної послуги, у т.ч. на етапі виготовлення готових страв.
Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону 922 визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Оскільки предметом закупівлі є надання кейтерингових послуг в лікарні Замовником у відповідності до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Замовником встановлено «ВИМОГИ ЩОДО ХАРЧОБЛОКУ» Учасника, які повинні гарантувати забезпечення безпечності та окремих показників якості на всіх етапах щодо надання зазначеної послуги, у т.ч. на етапі виготовлення готових страв.
Зміст тендерної документації викладено згідно з інтересами Замовника-ініціатора та у відповідності до чинного законодавства України.
Зміст тендерної документації викладено згідно з інтересами Замовника-ініціатора та у відповідності до чинного законодавства України.
Зміст тендерної документації викладено згідно з інтересами Замовника-ініціатора та у відповідності до чинного законодавства України.
Зазначена вимога має на увазі додавання до договорів оригіналів чи копій, засвідчених учасником, актів виконаних робіт, рахунків, відгуків тощо, які несуть у собі підтвердження виконання такого договору.
Технічна описка номеру додатку, назва вірна, мається на увазі Додаток № 3.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000084 ● cc27ebc5bf3d4511a9e62edcba8128d3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2023 №54-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.06.2023 №54-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2023-02-27-003790-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 16:23:44
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-003790-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-22 10:18:35
Пояснення на запит Держаудитслужби
До пояснення додано:
1) Пояснення КП "ЦЗО" на 2 арк.
2) Погодження Департаменту ООДА на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2023 10:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
5 559 840,00
UAH
|
5 559 840,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Харчування Плюс |
7 028 424,00
UAH
|
7 028 424,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Відхилено |
5 559 840,00
UAH
|
17 березня 2023 14:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 14:36
|
ТОВ Харчування Плюс #39234512 |
Переможець |
7 028 424,00
UAH
|
17 березня 2023 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 15:52
|
Додаток № 3 Виконання договору.PDF | укладений |
12 січня 2024 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2024 15:23
|
Протокол виправлення помилки.docx | зміни до договору |
12 січня 2024 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 14:08
|
Додаткова угода №2 від 29.12.23р..pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 14:06
|
Додаток № 2 до Регламенту.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2023 15:25
|
ДУ №1 від 29.08.2023 року до Договору № 3 від 31.03.2023 року.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2023 15:24
|
Лист ТОВ Харчування Плюс вх. №1459 від 25.08.2023.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2023 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 09:45
|
Договір № 3 від 31.03.2023 року.pdf | укладений |
31 березня 2023 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із реорганізацією ТОВ "ХАРЧУВАННЯ ПЛЮС" шляхом виділу нового товариства та визначення правонаступником ТОВ "СМАЧНО ТА КОРИСНО" і передачу прав та обов'язків за Договором № 3 від 31.03.2023, Сторони вирішили внести зміни в преамбулу договору та розділу ХІІІ Місцезнаходження та банківські реквізити сторін, та викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 05-01/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |