Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий
Очікувана вартість
12 350,00 UAH
UA-2023-02-25-000073-a da34e38d5b7d47e997536be093eb23bd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Лариса Вікторівна

+380512444388 centr_perv2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
Код ЄДРПОУ: 05483182
Місцезнаходження: 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Космонавтів, 126
Контактна особа: Костюк Лариса Вікторівна
+380512444388
centr_perv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


згідно п.11 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Стіл письмовий з ламінованої ДСП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Стіл письмовий Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

25 лютого 2023 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Милєва Наталя Василівна
#2995906100
Переможець 12 350,00
UAH
25 лютого 2023 12:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2023 10:49
Договір укладений
25 лютого 2023 12:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2023 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 12 350,00
UAH