Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Вебсайт: | http://www.water.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Контактна особа: |
Юлія Козирська +380966728890 watertender.km@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 7 629 396,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 293,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | - Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 15000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень нуль копійок) - Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту, відповідно до вимог діючого законодавства - Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до частини 2 та 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | - Розмір забезпечення виконання договору складає 3,0 % вартості договору - Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту, відповідно до вимог діючого законодавства - Умови надання забезпечення виконання договору – відповідно до частини 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 13:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 13:40 |
Додаток 3 - Проект договору - будівництво Степанкова.docx | |
24 лютого 2023 13:40 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії - будівництво Степанкова.docx | |
24 лютого 2023 13:40 |
Додаток 4 - форма ТП - будівництво Степанкова.docx | |
24 лютого 2023 13:40 |
Додаток до Додатку 2 - Креслення повне.pdf | |
24 лютого 2023 13:40 |
ТД (особливості) - будівництво Степанкова.docx | |
24 лютого 2023 13:40 |
Додаток 2 - вимоги до предмета закупівлі - будівництво Степанкова.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ІІ. В загальну довжину трубопроводу не враховані довжини готових фасонних частин та фасонних частин, які мають бути виготовлені на місці (п.91 Підсумкова відомість ресурсів). При врахуванні всіх елементів довжина трубопроводу відповідатиме нормам втрат і відходів;
ІІІ. Для виготовлення сталевих фасонних частин передбачені матеріали зазначені в Додатку №2 Підсумкова відомість ресурсів п.69, 86, 87, 89, 91, 123, 124, 125, 127,128;
IV. До робіт п.42,43,44,45 Відомості обсягів робіт Додатку №2 по установленню сталевих фасонних частин застосована позиція Е22-36-6, як установлення сталевих засувок;
V. Хлорування, промивку та аналіз води по даному об'єкту проводитимуть спеціалісти МКП “Хмельницькводоканал”
VI. По п.43 Відомості обсягу робіт передбачено фланець глухий стальний діаметром 50 мм. В перелік поліетиленових фасонних частин помилково внесено фланці під втулку діаметром 100 мм — 1 шт і діаметром 50 мм — 5 шт.
Відповідно до пункту 3.5.12 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, у разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Під час подання документів, які вимагаються згідно п.2.2.1 Додатку 1 тендерної документації, Вам слід враховувати вимоги пункту 3.5.12 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000044 ● 096ad76cf3f64995a33acd0c58e627e2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 12:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.06.2023 № 28-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 30.06.2023 № 28-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-02-24-006786-a від 24.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 15:59:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Будівництво ділянки водопроводу діам. 315мм по вул. К. Степанкова в м. Хмельницький (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-24-006786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-06 13:00:38
Запит на пояснення розглянуто
На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
1.Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до робочого проекту на об'єкт: «Будівництво ділянки водопроводу діам. 315мм по вул. К. Степанкова в м. Хмельницький» та потреб Замовника з врахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно-розпорядчих актів МКП «Хмельницькводоканал».
Очікувана вартість предмета закупівлі «Будівництво ділянки водопроводу діам. 315мм по вул. К. Степанкова в м. Хмельницький (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» - UA-2023-02-24-006786-a визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва «Будівництво ділянки водопроводу діам. 315мм по вул. К. Степанкова в м. Хмельницький», експертизу якого здійснено філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Хмельницькій області (експертний звіт (позитивний) від 31 січня 2023 року № 23-0006/01-23).
2.Надаємо посилання на власний вебсайт - https://water.km.ua/?page_id=4776
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі», як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МЕГАТЕХ" |
6 860 072,40
UAH з ПДВ
|
6 860 072,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХМОНТАЖ" |
7 077 080,80
UAH з ПДВ
|
7 077 080,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СІАД-СЕРВІС |
7 099 825,21
UAH з ПДВ
|
7 099 825,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
7 182 358,42
UAH з ПДВ
|
7 182 358,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКЕР ГРУП" |
7 520 248,00
UAH з ПДВ
|
7 520 248,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МЕГАТЕХ" #41972777 |
Відхилено |
6 860 072,40
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2023 09:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХМОНТАЖ" #32630220 |
Відхилено |
7 077 080,80
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 16:27
|
|
ПП СІАД-СЕРВІС #36952814 |
Переможець |
7 099 825,21
UAH з ПДВ
|
14 березня 2023 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2024 17:14
|
ДУ №4 від 02.12.2024.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2024 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 17:59
|
Додткова угода №3 від 25.04.2024.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2024 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2024 15:57
|
Додаткова угода №2 від 18.04.2024.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2024 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:51
|
ДУ №1 до Договору №392.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 16:23
|
Договір №392 від 28.03.2023 - ПП СІАД-СЕРВІС_Степанкова.pdf | укладений |
30 березня 2023 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 392 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 392 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 392 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 392 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |