Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАШТАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ " БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01998354 |
Місцезнаходження: | 56101, Україна , Миколаївська обл., м. Баштанка, вул. Ювілейна, буд. 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Миколаївна Самойленко +380980076792, +380637192942, +380939838082 bashtanka-ch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 11:35 |
ТД.doc | |
24 лютого 2023 11:35 |
Дод 4 проект дог.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000136 ● d1d4c8ee0cf949c8982f791497bc7e6d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 18:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023
№ 31-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.05.2023 №31-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2023-02-24-004015-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 08:21:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму" (код НК 024:2019 47072-Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47072-Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 47072-Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; 34999-Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; 12741-Гемодіалізна голка; 12741-Гемодіалізна голка; 35849-Концентрат гемодіалізу; 35849-Концентрат гемодіалізу; 35849 – Концентрат гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-24-004015-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 16:59:14
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно з інструкцією до використання апаратів «Belco» для гемодіалізу на яких проводиться процедура гемодіалізу в відділенні нефрології та діалізу КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради або сумісних із цими апаратами, а також відповідно до Галузевих стандартів та клінічних настанов по «Хронічна хвороба нирок V ст із застосуванням гемодіалізу».
Обгрунтування обсягів закупівлі.
Визначено згідно очікуваної кількості процедур діалізу у відділенні нефрології та діалізу в 2023 році.
Визначення очікуваної вартості закупівлі.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, шляхом порівняння, визначених на 3-х комерційних пропозицій (ТОВ «Діаліз Медик», ТОВ «Волиньфармімпекс», ТОВ «Бланідас») додаються в окремому файлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19 травня 2023 року, КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради, повідомляє про вжиття заходів. Розглянувши Ваш висновок, хочимо зазначити, що 24.02.2023 було оголошено закупівлю про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції до 25.02.2023, якою пунктом 44 визначено саме статтю 17 Закону про що було й зазначено Замовником в тендерній документації відповідно до таблиці 3 Додатку 1 та Додатку 5 до тендерної документації. А вже станом на 25.02.2023 було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 і викладено її в новій редакції, а саме і пункт 44 даної постанови, де стаття 17 Закону вже відсутня і не застосовується відповідно до норм законодавства Особливостей. З вище викладено вважаємо, що Замовником дотримано вимоги пункту 44 Особливостей. З метою недопущення в подальшому порушень законодавства з публічних закупівель, осіб КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради, відповідальних за проведення процедури закупівлі, попереджено про персональну відповідальність та вказано на необхідність дотримання вимог законодавства у сфері закупівель. 23-24 травня 2023 року відповідальними особами за проведення процедур закупівель пройдено онлайн навчання, курс лекцій з питань публічних закупівель ТОВ «Крайрос груп Україна» (акт приймання-передачі наданих послуг додається).
2023-05-25 13:38:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом оголошення догани
2023-07-05 11:38:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАНІДАС" |
4 945 505,76
UAH з ПДВ
|
4 945 505,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАНІДАС" #36423868 |
Переможець |
4 945 505,76
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2023 14:40
|
IMG_20231230_0001.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 08:54
|
IMG_20230314_0001.pdf | укладений |
14 березня 2023 08:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | (Постанова) пп.1 п.19 |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |