Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки і відновлення картриджів
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2023-02-24-004009-a 0cf83cb649084949a240d1b379d64ccd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кувшинова Наталія Петрівна

+380444844529 kuvshynka11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 42098368
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Контактна особа: Кувшинова Наталія Петрівна
+380444844529
kuvshynka11@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із заправки картриджів (290 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Послуги із відновлення картриджів (205 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передавання наданих послуг. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

24 лютого 2023 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Харько Павло Вячеславович
#3021621098
Переможець 70 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2023 11:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
24 лютого 2023 11:43