Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вище професійне училище №36 с. Балин Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 26294370 |
Вебсайт: | http://vpu36.at.ua |
Місцезнаходження: | 32440, Україна , Хмельницька обл., с Балин, Хмельницька область Дунаєвецький район село Балин вулиця Центральна будинок 1 |
Контактна особа: |
Снігурська Алла Рафаїлівна +380385892623 vpu36zacupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2023 18:02 |
Очікувана вартість: | 7 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16340000-0: Збиральні та обмолочувальні машини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця на підставі видаткової накладної та акта прийняття-передачі. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 11:26 |
4.3 Додаток 3.docx | |
24 лютого 2023 11:26 |
4.2 Додаток 2.docx | |
24 лютого 2023 11:26 |
4.1 Додаток 1.docx | |
24 лютого 2023 11:26 |
4. ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000097 ● dbda7b30b59949d496af021ad0c95b70
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023 № 38-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 30.05.2023 № 38-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-02-24-003741-a 24.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-09 15:28:48
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комбайн ТС 5.90 NewHolland або еквівалент в комплекті із жаткою» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-24-003741-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 12:22:31
На ваш запит повідомляємо наступне:
По-перше, щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Зокрема, очікувана вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020р. (редакція 07.04.2020р.) шляхом моніторингу цін на ринку, що міститься в мережі Інтернет (ціни визначено на дату початку процедури закупівлі). Технічні та якісні характеристики розроблено на підставі моніторингу технічних документів сформованого предмету закупівлі, потреби для виконання функцій Замовника та які визначені частиною четвертою статті 5, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами).
Враховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
По-друге, щодо посилання на сторінку веб-сайту.
Замовником не здійснювалось розміщення інформації на веб-сайті, тому відсутнє посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, положенням абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 17:07:04
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комбайн ТС 5.90 NewHolland або еквівалент в комплекті із жаткою» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-24-003741-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
В якому пункті та розділі тендерної документації встановлено вимоги щодо надання підтверджуючих документів учасниками стосовно ступеня локалізації виробництва товару «Комбайн ТС 5.90 New Holland», як це передбачено пунктом 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 16:55:39
На ваш запит щодо ступеня локалізації виробництва товару повідомляємо наступне:
Формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі – перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації) здійснюється на підставі переліку товарів, визначеного у підпункті 2 пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення», за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі Уповноваженого органу. Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/page/localisation https://cutt.ly/SX8MmIQ
У переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації зазначається інформація як щодо товару (вид, марка товару, ступінь локалізації), так і щодо виробника товару (для юридичних осіб - найменування, код згідно з ЄДРПОУ; для виробників товару - фізичних осіб - підприємців – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).
Таким чином, сформований перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації є автоматичним підтвердженням Мінекономіки ступеня локалізації.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з тим Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Таким чином, для підтвердження відповідного ступеню локалізації згідно з Законом замовник може встановити в тендерній документації вимогу про зазначення у тендерній пропозиції учасника інформації про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, або встановити вимогу вказати безпосередньо посилання на відповідний товар тощо. Аналогічні вимоги встановлюються замовниками при проведенні переговорної закупівлі під час запрошення на переговори та замовниками, що визначені пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, при проведенні спрощених закупівель, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а також під час закупівель, що здійснюються замовниками згідно з нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, якими охоплюються питання закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану.
Враховуючи вищевикладене, встановлення вимоги щодо надання підтверджуючих документів учасниками стосовно ступеня локалізації виробництва товару не є обов’язковим, оскільки наявність товару в переліку є підтвердженням даної вимоги, тому Замовником не було передбачено надання підтверджуючих документів.
Додатково повідомляємо, що згідно сформованого переліку товарів передбачено «Прохідні комбайни», що за своїм призначенням є комбінованою гірничою машиною, призначеною для проведення гірничих виробок. Замовником закуповується інший вид комбайну, а тому надання підтверджуючих документів на даний вид транспорту є не обов’язковим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 17:29:00
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комбайн ТС 5.90 NewHolland або еквівалент в комплекті із жаткою» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-24-003741-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
Чому у пункті 4.6 розділу 4 «Гарантії» проекту договору, що є додатком 3 до тендерної документації, а також, у пункті 4.6 розділу 4 «Гарантії» вже укладеного в подальшому договору від 23.03.2023 № 41/72 191 з переможцем торгів ТОВ «ТЕХНОТОРГ» визначено гарантійні зобов’язання постачальника щодо трактору, тоді як предметом закупівлі є Комбайн ТС 5.90 NewHolland в комплекті із жаткою ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 16:56:30
На ваш запит щодо проекту договору повідомляємо наступне:
Тендерною документацією, а також проектом договору передбачено п. 4.6., що постачальник зобов’язується, що протягом гарантійного строку заводські дефекти трактору, які визнані такими фахівцями спеціалізованих станцій технічного обслуговування (далі – СТО) і виявлені протягом гарантійного строку, будуть усунуті шляхом безкоштовної заміни або безкоштовного ремонту деталей трактору, що мають дефекти виробничого характеру. Необхідність заміни або можливість ремонту визначає відповідна СТО.
Додатково п. 4.7 та 4.8. передбачено: Якщо на комплектуючі вироби Товару експлуатаційною та/або іншою супровідною документацією на Товар встановлено гарантійні строки інші, ніж на Товар, Покупець має право висувати вимоги з приводу недоліків таких комплектуючих виробів виключно в межах гарантійного строку на такі комплектуючі вироби. Для оригінальних запасних частин та аксесуарів на Товар, які були встановлені безоплатно для Покупця в рамках гарантійного обслуговування комбайну (Товару), діє гарантійний строк в межах гарантійного строку на Товар. Строк гарантії на встановлені в рамках гарантійного обслуговування на Товар безоплатно для Покупця запасні частини та аксесуари на Товар, зберігає одночасно зі збігом строку гарантії на Товар.
Отже, на комплектуючі вироби до трактору, якою є жатка діє гарантійний строк в межах гарантійного строку на Товар, що чітко передбачено самим договором.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-24-003741-a, Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язав Замовника здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710. Замовник повідомляє, що ознайомився з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, повідомляє і гарантує, що у подальшому/майбутньому Замовником буде дотримано встановлені вимоги пункту 4-1 Постанови № 710 при проведені процедур закупівель.
2023-06-22 22:32:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР-АГРО" |
6 700 200,00
UAH з ПДВ
|
6 700 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Техноторг" |
7 443 000,00
UAH з ПДВ
|
7 443 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОРЕСУРС" |
7 680 000,00
UAH з ПДВ
|
7 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТЕРА" |
7 777 500,00
UAH з ПДВ
|
7 777 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР-АГРО" #36348550 |
Відхилено |
6 700 200,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 10:03
|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Переможець |
7 443 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 10:52
|
договір | укладений |
23 березня 2023 10:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комбайн TC 5.90 NewHolland або еквівалент в комплекті із жаткою | 1 | комплект |
7 443 000,00
UAH з ПДВ
|