Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01981738 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
Контактна особа: |
Хмельницька Наталя Сергіївна 380445633879 tender_kmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 61 140 612,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 305 703,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | У формі електронної банківської гарантії у розмірі 300000,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 662 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2023 20:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2023 20:02 |
Додаток 3 нова редакція.pdf | |
28 лютого 2023 16:27 |
Зміни до ТД.pdf | |
28 лютого 2023 16:26 |
Додатки 4-5 нова редакція.pdf | |
28 лютого 2023 16:26 |
Додатки 1-2 нова редакція.pdf | |
28 лютого 2023 16:25 |
ТД нова редакція.pdf |
28 лютого 2023 20:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 лютого 2023 20:02 |
Додаток 3 нова редакція.pdf
|
||||||
28 лютого 2023 16:27 |
Зміни до ТД.pdf
|
||||||
28 лютого 2023 16:26 |
Додатки 4-5 нова редакція.pdf
|
||||||
28 лютого 2023 16:26 |
Додатки 1-2 нова редакція.pdf
|
||||||
28 лютого 2023 16:25 |
ТД нова редакція.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000041 ● 51475eee7b954cc99bd3db55b3bdeaa8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
40 UA-2023-02-23-009899-a 23.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-23 10:10:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-23-009899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру товариством з обмеженою відповідальністю Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології» вимог частини 6 розділу VІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 16:13:51
Пояснення
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-14 11:06:07
Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-009899-a
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), 01981738, Україна, Київ, вул. Харківське шоссе 121, не погоджується з результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-009899-a, викладеними у Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (оприлюднено в електронній системі закупівель 12.04.2023 р.), та вважає за необхідне надати ці заперечення.
Підстава для подання заперечень: пункт 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Короткий опис змісту Висновку.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології» органом державного фінансового контролю установлено порушення вимог абзацу тринадцятого пункту 41 Особливостей.
Свою правову позицію орган державного фінансового контролю обґрунтовує тим, що: «….Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі на підставі кошторисної документації в розмірі 61 140 612,00 гривень з ПДВ. Тобто вартість робіт – 50 950 510,00 грн. без ПДВ та 10 190 102,00 грн. – сума ПДВ. Участь у торгах взяв один учасник ТОВ Виробничо Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології», який у своїй ціновій пропозиції від 01.03.2023 № 26 файл «26_цінова пропозиція» зазначив суму 59 149 495,14 грн. без ПДВ, та у пункті 11 цінової пропозиції вказав що не є платником ПДВ, а є платником єдиного податку 3 групи зі ставкою 2% доходу. З огляду на викладене учасник ТОВ Виробничо Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології» подав свою цінову пропозицію в сумі 59 149 495,14 грн. без ПДВ, яка в свою чергу перевищила очікувану вартість предмета закупівлі без врахування ПДВ на суму 8 198 985,14 грн. (59 149 495,14 грн. без ПДВ - 50 950 510,00 грн. без ПДВ = 8 198 985,54 грн.). Однак на порушення вимог абзацу тринадцятого пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології» ціна якої перевищила очікувану вартість предмета закупівлі без урахування ПДВ, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та укладав договір на суму 59 149 495,14 грн без ПДВ».
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Держаудитслужба зобов’язала замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Обґрунтування заперечень.
Згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (у редакції, що діяла на момент початку проведення закупівлі) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 цих особливостей.
З метою забезпечення проведення тендеру рішенням уповноваженої особи замовника від 28.02.2023 №69 було затверджено тендерну документацію (нова редакція) на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1» КНП «КМКЛ №1», м. Київ, вул. Харківське шосе, 121».
Зміст тендерної документації відповідає вимогам ст. 22 Закону з урахуванням особливостей, що також підтверджує Держаудитслужба у своєму Висновку.
У пункті 1 розділу V тендерної документації замовник зазначив наступне:
- єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є «ціна»;
- ціна має включати податок на додану вартість, у разі якщо учасник є платником ПДВ;
- питома вага цінового критерію – 100 %;
- найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися тендерна пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ);
- замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції;
- оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною;
- найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Умовами тендерної документації також передбачено (абз. 6 пункту 6 розділу І тендерної документації), що замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Замовником у оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями визначено очікувану вартість закупівлі у розмірі 61140612,00 грн. з ПДВ.
За умовами закупівлі найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою серед усіх поданих пропозицій. Ціна пропозиції учасника не може перевищувати 61140612,00 грн.
Будь-яких вимог щодо формування ціни з ПДВ/без ПДВ для учасників з різною системою оподаткування з метою подальшої оцінки тендерних пропозицій тендерна документація не містить.
Будь-яких вимог щодо застосування замовниками методики оцінки тендерних пропозицій учасників з різною системою оподаткування діюче законодавство не містить.
За результатами проведення тендеру переможцем закупівлі визначено єдиного учасника - Товариство з Обмеженою Відповідальністю Виробничо-Комерційна Фірма "Українські Будівельні Технології". При цьому, в тендерній пропозиції учасника зазначено загальну вартість робіт без ПДВ, оскільки відповідно до Витягу із реєстру платників єдиного податку, учасник є платником єдиного податку зі ставкою 2 відсотків, тобто, не є платником ПДВ.
Пунктом 3 розділу V тендерної документації та абз. 13 пункту 41 особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли ціна такої пропозиції перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації.
Оскільки, ціна тендерної пропозиції Товариства з Обмеженою Відповідальністю Виробничо-Комерційна Фірма "Українські Будівельні Технології" не перевищувала очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, тому, у замовника були відсутні підстави для її відхилення з підстав зазначених в абз. 13 пункту 41 особливостей.
Додатково слід зазначити, що Висновок Держаудитслужби не містить інформації про невідповідність тендерної пропозиції учасника – переможця закупівлі, вимогам законодавства, в частині зазначення ціни.
Водночас, замовником виявлені ознаки різного застосування органом фінансового контролю норм діючого законодавства під час проведення моніторингу схожих процедур закупівлі. Так, за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-03-013235-a, проведеної Держаудитслужбою (висновок оприлюднено в електронній системі закупівель 17.01.2023 р.), порушень не установлено. Тендерна документація містить положення про оцінку тендерних пропозицій на основі єдиного критерію – ціна, з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, які мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, а також положення про те, що ціна пропозиції, яка є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення даних відкритих торгів, буде відхилена Замовником відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 особливостей. Також, з оголошення про проведення відкритих торгів та пояснення замовника, оприлюдненого 04.01.2023 в електронній системі закупівель, випливає, що замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі на підставі експертного звіту (позитивного) № 24-0115/01-22 від 25 жовтня 2022 року, та зведеного кошторисного розрахунку на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Очікувана вартість вказана з ПДВ та становила – 37211180,00 грн. Тобто, вартість робіт – 31009316,67 грн. без ПДВ та 6201863,33 грн – сума ПДВ. Участь у торгах взяв один учасник (ТОВ), який у своїй довідці від 09.11.2022р. вих. № 32 (файл «31. Довідка пдв.pdf») повідомив про відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції, а у довідці від 09.11.2022 р. вих.№ 23 (файл «10.Відомість про учасника.pdf») зазначив, що перебуває на спрощеній системі оподаткування, є платником єдиного податку 3 група 2%. З огляду на викладене учасник (переможець) подав свою цінову пропозицію в сумі 36 547 115,00 грн. без ПДВ, яка в свою чергу перевищила очікувану вартість предмета закупівлі без врахування ПДВ на суму 5 537 798,33 грн. (36 547 115,00 грн. без ПДВ - 31 009 316,67 грн. без ПДВ = 5 537 798,33 грн.). За результатами закупівлі укладено договір на суму 36 547 115,00 грн. без ПДВ.
Також, не були виявлені порушення і під час моніторингу процедур закупівель UA-2022-12-15-008116-a (очікувана сума закупівлі – 58000000,00 грн. з ПДВ, ціна пропозиції переможця – 58000000,00 грн. без ПДВ); UA-2022-11-22-016947-a (очікувана сума закупівлі – 14597263,32 грн. з ПДВ, ціна пропозиції переможця – 14574889,21 грн. без ПДВ); UA-2022-12-31-000728-a (очікувана сума закупівлі – 70362492,00 грн. з ПДВ, ціна пропозиції переможця – 69368398,00 грн. без ПДВ) та UA-2022-12-30-000737-a (очікувана сума закупівлі – 30000000,00 грн. з ПДВ, ціна пропозиції переможця – 30000000,00 грн. без ПДВ).
На нашу думку, зміст Висновку формує негативний прецедент, який може стати підставою для перегляду великої кількості рішень замовників про визначення переможця процедури закупівлі товарів/робіт/послуг, зокрема, і тих, які приймалися замовником - Держаудитслужбою.
Своїм Висновком Держаудитслужба зобов’язала замовника вчинити дії направленні на розірвання договору про закупівлю, тому, це порушує інтереси останнього, а саме, перешкоджає виконання капітального ремонту приміщень приймально-діагностичного відділення із захисною спорудою, що як наслідок може негативно вплинути на роботу лікарні, як об’єкта критичної інфраструктури, та безпосередньо на здійснення лікувального процесу, безпеку відвідувачів, пацієнтів та співробітників, особливо, в умовах дії правового режиму воєнного часу.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду |
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/13880/23 |
Дата відкриття провадження: | 03 травня 2023 |
Документи:
15 травня 2023 11:57
|
Електронний підпис |
25 квітня 2023 09:51
|
Електронний підпис |
25 квітня 2023 09:51
|
Позовна заява.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Виробничо-Комерційна Фірма "Українські Будівельні Технології" |
59 149 495,14
UAH з ПДВ
|
59 149 495,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Виробничо-Комерційна Фірма "Українські Будівельні Технології" #32107150 |
Переможець |
59 149 495,14
UAH з ПДВ
|
07 березня 2023 12:13
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 березня 2023 12:13
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Виробничо-Комерційна Фірма "Українські Будівельні Технології" #32107150 |
59 149 495,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 12:14
|
Додаткова угода 3 до Договору 3.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 13:30
|
ДУ №2 від 14_03_2024 до Договору 3.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 15:29
|
Додаткова угода 1 до Договору підряду 3.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 18:03
|
Договір підряду 3 від 14.03.23.pdf | укладений |
15 березня 2023 18:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121». | 1 | Роботи |
59 149 495,14
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Додатки |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121». | 1 | Роботи |
55 218 449,91
UAH з ПДВ
|