Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕНЧАНСЬКИЙ СІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ "ПАРОСТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 37609523 |
Місцезнаходження: | 37254, Україна , Полтавська обл., с. Сенча, Миколаївська, 6 |
Контактна особа: |
Захарченко Володимир Олександрович 380668495586 PAROSTOKSENCHA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 5 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів. Валютою оплати за договором є українська гривня. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 08:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 08:56 |
ТД_ТРАКТОРИ_2.docx | |
24 лютого 2023 08:56 |
Додаток 3 до ТД_трактори.docx |
24 лютого 2023 08:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2023 08:56 |
ТД_ТРАКТОРИ_2.docx
|
|||
24 лютого 2023 08:56 |
Додаток 3 до ТД_трактори.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000022 ● cd822d4f3b814ce299f30de0cd144890
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 № 32-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.03.2023 № 32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2023-02-23-003038-a, 23.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 15:24:30
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Трактори Solis 4 шт», очікуваною вартістю 5 230 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-23-003038-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
З якої причини замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 21 лютого 2023 року № 44 оприлюднену 23 лютого 2023 року; затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 21 лютого 2023 року № 44 (зі змінами в строках поставки товарів) оприлюднену 24 лютого 2023 року.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-23 10:04:02
«Трактори Solis 4 шт», показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015:16700000-2 — Трактори
У відповідь на запит, який надійшов від 21 березня 2023 року від Управління півночно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень, щодо причини замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 пові-домляється наступне.
Згідно до вимог четвертого абзаца пункту 51 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Постанова КМУ 1178) замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
З метою виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог пункту 28 Постанови КМУ 1178 замовником було сформовано, затверджено та оприлюднено тен-дерну документацію разом із технічними та якісними характеристиками предмета закупі-влі.
23.02.2023р. замовником було прийнято рішення, оформлене протоколом №44/2 про зміну строків поставки товарів за предметом «Трактори Solis 4 шт.» показник національ-ного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015:16700000-2 – «Трактори», номер закупівлі - UA-2023-02-23-003038-a. В даному рішенні було визначено внесення змін, що стосуються лише строків поставки товарів, що є предметом даної закупівлі. При цьому істотні умови закупівлі, визначені в тендерній документації, а саме предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору про закупівлю не змінилися.
Крім того, умови закупівлі, щодо строку поставки був визначений в оголошення відк-ритих торгів, а умови документації були уточнені у відповідності до умов, визначений в оприлюдненому оголошенні.
Зміна в строках поставки ніяк не вплинула на спосіб підготовки пропозицій учасників, що в свою чергу будь-яким чином не призвело до встановлення умов закупівлі, такими що порушуються права учасників та принципи здійснення публічних закупівель.
Постановою КМУ 1178 не визначено умову та спосіб, яким замовником має забезпе-чуватись виконання переліку змін, що вносяться. При цьому формулювання "зміни, що вносяться" не визначає умову, яка має імперативну норму, що стосується умов тендерної документації закупівлі.
24 лютого 2023 року замовником, за результатом прийнятого рішення, розміщено в електронній системі публічних закупівель, за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-23-003038-a, електронні файли "ТД_ТРАКТОРИ_2.docx" та "Додаток 3 до ТД_трактори.docx" що в свою чергу підтвер-джує вимогу щодо забезпечення оприлюднення зміни до тендерної документації у маши-нозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одно-го дня з дати прийняття рішення про їх внесення, чим виконав вимогу визначену четвер-тим абзацом пункту 51 Постанови КМУ 1178.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-003038-a проведеного Державною аудиторською службою України. Замовник Сенчанський сільський комбінат комунальних підприємств «Паросток», в особі начальника Захарченко Володимира Олександровича, повідомляє про здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, шляхом оголошення усної догани Уповноваженій особі Карпенко Людмили Анатоліївні, що відповідальна за проведення процедури закупівлі. Наказ № 179 від «03» квітня 2023 року. Документи, що додаються: - Наказ № 179 від «03» квітня 2023 року.
2023-04-04 09:33:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" |
3 989 520,00
UAH з ПДВ
|
3 989 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН" |
5 226 000,00
UAH з ПДВ
|
5 226 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Відхилено |
3 989 520,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2023 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2023 14:36
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН" #31516418 |
Переможець |
5 226 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 14:23
|
Договір з печатями.pdf | укладений |
20 березня 2023 14:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Трактор Solis 50 4WD | 2 | штуки |
1 119 000,00
UAH з ПДВ
|
Трактор Solis 105 4WD | 2 | штуки |
1 494 000,00
UAH з ПДВ
|