Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання доступу до мережі Інтернет
Очікувана вартість
5 995,00 UAH
UA-2023-02-22-009080-a 7b29c743d5c14b7a992feb1651949375
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бражник Юлія Олександрівна

+380505121553 brazgnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39835428
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Філософська, будинок 39-А
Контактна особа: Бражник Юлія Олександрівна
+380505121553
brazgnik@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Виконавець надає Замовнику Послуги, якість яких відповідає умовам Договору, Технічній специфікації (Додаток 2), вимогам Закону України «Про електронні комунікації» та вимогам ДСТУ 4202:2003, ДСТУ 4203:2003, ДСТУ 4205:2003. Швидкість на порту, МБіт/с - не менше ніж 20 Мбіт/с, обсяг трафіку - Не обмежується, Тип фізичної лінії - Волоконно-оптична, Інтерфейси з’єднання кінцевого обладнання - Ethernet; FO, Кількість зовнішніх статичних IP-адрес - 1 шт. Доступ до мережі Інтернет для Замовника надається без урахування об’єму переданих, чи отриманих даних (необмежений доступ). Під час надання Послуг Виконавець повинен: забезпечити цілодобовий доступ до мережі інтернет на швидкості не менш ніж 20 Мбіт/с; надати Замовнику для використання 1 статичну IP-адресу. Виконавець повинен забезпечити усунення пошкоджень електронної комунікаційної мережі та відновлення доступу до глобальної мережі у термін (далі – нормований час) відповідно до Показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів, затверджених наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28.12.2012 № 803. Максимальний термін усунення аварійної недоступності послуг не повинен перевищувати 24 години. При надходженні заявки на ремонт каналу (відсутність Послуг з вини Виконавця) при перевищені строку ремонту понад нормований час повинно бути припинене нарахування абонентської плати за період з моменту подачі заявки до відновлення надання Послуги у повному обсязі. Виконавець повинен мати власний центр технічної підтримки з україномовною службою, з можливістю цілодобового та щоденного звернення (протягом 24 години на добу, 7 днів на тиждень) за телефоном або електронною поштою. Впродовж терміну дії договору Виконавець (постачальник електронних комунікаційних послуг) повинен мати чинний атестат відповідності комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи ЗВІД (захищеного вузлу інтернет-доступу). (Атестат відповідності інформаційно-телекомунікаційної системи ЗВІД ТОВ «АЙТІ-ІНВЕСТ» зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 13 серпня 2020 р. за № 21773, дійсний – до 13 серпня 2025 року.) Фізичні лінії та кінцеве обладнання: Виконавець використовує власну існуючу волоконно-оптичну лінію зв’язку (ВОЛЗ). Під час надання Послуг передбачається використання обладнання Виконавця та Замовника. За місцем надання Послуг Замовнику встановлюється комутаційне обладнання Виконавця. Налагодження каналу по ВОЛЗ здійснюється Виконавцем. При організації з’єднання з фахівцями Замовника узгоджуються необхідні параметри та надання в користування статичної IP-адреси.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання доступу до мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється щомісячно у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником належних до сплати сум коштів в національній валюті України на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту здачі-прийому наданих послуг. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

22 лютого 2023 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ-ІНВЕСТ"
#37214777
Переможець 5 995,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2023 15:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 19:37
Електронний підпис укладений
22 лютого 2023 17:51
Протокол № 13 від 22.02.2023.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 17:45
Договір укладений
22 лютого 2023 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через те, що під час внесення інформації у Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-02-22-009080-a) уповноважена особа припустилася технічної (механічної) помилки замість строку надання послуг ”з 01 січня 2023 по 31 грудня 2023“ правильним строком надання послуг треба вважати ” з 01 лютого 2023 по 31 грудня 2023“
Номер договору про закупівлю: 109128/23
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 995,00
UAH (в тому числі ПДВ 999,17 UAH)