Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аварійно - відновлювальні роботи з ремонту будівель та споруд ПС330 кВ «Житомирська» Вінницького РЦОМ Північного ТУОМ, а саме: будівля прохідної, інв. № 127_130_ 7187/61_08; насосна пожежогасіння, інв. № 127_902_7004/61_08; маслогосподарство, інв. № 127_120_7194/61_08; будівля ГЩК, інв. № 127_130_7184/1/ 61_08; зварювальний піст, інв. № 127_130_ 7197/1/61_08; ЗРУ-10 кВ, інв.№ 127_130_08; розподільна камера пожежогасіння, інв. № 127_905_7007/61_08; будівля реакторної, інв. № 127_130_7155/61_08; гараж металевий, інв. № 127_130_ 7245/ 1/61_ 08; гараж металевий, інв. №127_130_7246/1/61_08 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2023-02-20-014591-a ● b873bd3798254b35a435d035b85d6728
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Щербина Анастасія Андріївна 380612583478 SCHERBINA.AA@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2023 21:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, оформленої згідно Додатку 5 цієї тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Банківська гарантія не повинна містити умову, що вимога про сплату коштів за гарантією має бути підписана уповноваженою особою бенефіціара, що має право першого та/або другого підпису. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі подання забезпечення у вигляді завдатку. Завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО", Україна, 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 25, код ЄДРПОУ 00100227, п/р №UA113004650000026006303813715, в АТ «Ощадбанк», Україна, 01001, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-Г, МФО 300465, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: «Аварійно - відновлювальні роботи з ремонту будівель та споруд ПС330 кВ «Житомирська» Вінницького РЦОМ Північного ТУОМ», без ПДВ. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2. за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3. у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4. згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, підлягають перерахуванню на рахунок НЕК "Укренерго". |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мінімальний крок аукціону не застосовується згідно Постанови КМУ № 1495 від 30.12.2022р.
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Аварійно - відновлювальні роботи з ремонту будівель та споруд ПС330 кВ «Житомирська» Вінницького РЦОМ Північного ТУОМ, а саме: будівля прохідної, інв. № 127_130_ 7187/61_08; насосна пожежогасіння, інв. № 127_902_7004/61_08; маслогосподарство, інв. № 127_120_7194/61_08; будівля ГЩК, інв. № 127_130_7184/1/ 61_08; зварювальний піст, інв. № 127_130_ 7197/1/61_08; ЗРУ-10 кВ, інв.№ 127_130_08; розподільна камера пожежогасіння, інв. № 127_905_7007/61_08; будівля реакторної, інв. № 127_130_7155/61_08; гараж металевий, інв. № 127_130_ 7245/ 1/61_ 08; гараж металевий, інв. №127_130_7246/1/61_08
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування: кошти підприємства. Після підписання договору, Замовник перераховує на поточний рахунок Підрядника попередню оплату в розмірі 20% (двадцяти відсотків) від ціни договору, на підставі виставленого рахунку. | Аванс | 10 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює з відстрочкою платежу на строк до 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дня підписання актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідок за формою КБ-3, з урахуванням попередньої оплати, на підставі виставленого рахунку. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 16:08 |
Зміни № 1 від 24.02.2023 АВР ПС Житомирська.pdf | |
24 лютого 2023 16:08 |
Титул АВР Житомир зі змінами.pdf | |
24 лютого 2023 16:08 |
20_003266_ТД_ЗІ ЗМІНАМИ_АВР_будівель_та_споруд_ПС_330кВ_Житомирська.doc |
24 лютого 2023 16:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2023 16:08 |
Зміни № 1 від 24.02.2023 АВР ПС Житомирська.pdf
|
|||
24 лютого 2023 16:08 |
Титул АВР Житомир зі змінами.pdf
|
|||
24 лютого 2023 16:08 |
20_003266_ТД_ЗІ ЗМІНАМИ_АВР_будівель_та_споруд_ПС_330кВ_Житомирська.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення щодо використання матеріалу
Дата подання: 22 лютого 2023 11:18
Дата відповіді: 23 лютого 2023 10:45
Доброго дня, просимо надати пояснень щодо технічної частини ТД:
- демонтаж та монтаж мет. дверей ( монтаж демонтованих дверей, чи нових, якщо нових, то які вимоги?)
- встановлення металопластикових дверей (які вимоги щодо профілю та внутрішнього наповнення?)
- монтаж покріквельного матеріалу ( які вимоги до покрівельного матеріалу, його тип та товщина?)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. При монтажі металевих дверей використовуються нові двері, а саме:
- блоки дверні металеві двостатеві пожежонебезпечні 2,1 м*1,6 м (в комплекті) - р.6;
- блоки дверні металеві двостатеві в комплекті (петлі, ручка, врізний замок), ст. листова- б=2мм, рама-кутик 50х50х4 – р.4, р.6, р.8;
- ворота металеві двостатеві 2,7 х 1,95 м, ст. листова- б=2мм, рама (каркас) - куточок 50х50х4 – р.5.
2. Блоки дверні металопластикові (в комплекті: петлі, офісна ручка “Скоба”, врізний замок, доводчик) - р.1, р.2, р.3,р.4, р.7. Вимоги до профілю та внутрішнього наповнення: 3-х камерний профіль WDS або еквівалент, з одним горизонтальним імпостом та сендвіч-панеллю.
3. Покрівельне покриття: профнастил покрівельний НС-35 Цинк Zп -100 ПЕ 0,5 мм:
- оцинкована сталь з полімерним покриттям; висота хвилі - 35 мм; товщина - 0.5 мм; колір – сталевий; цинкове покриття не менше 100 гр/м2
- блоки дверні металеві двостатеві пожежонебезпечні 2,1 м*1,6 м (в комплекті) - р.6;
- блоки дверні металеві двостатеві в комплекті (петлі, ручка, врізний замок), ст. листова- б=2мм, рама-кутик 50х50х4 – р.4, р.6, р.8;
- ворота металеві двостатеві 2,7 х 1,95 м, ст. листова- б=2мм, рама (каркас) - куточок 50х50х4 – р.5.
2. Блоки дверні металопластикові (в комплекті: петлі, офісна ручка “Скоба”, врізний замок, доводчик) - р.1, р.2, р.3,р.4, р.7. Вимоги до профілю та внутрішнього наповнення: 3-х камерний профіль WDS або еквівалент, з одним горизонтальним імпостом та сендвіч-панеллю.
3. Покрівельне покриття: профнастил покрівельний НС-35 Цинк Zп -100 ПЕ 0,5 мм:
- оцинкована сталь з полімерним покриттям; висота хвилі - 35 мм; товщина - 0.5 мм; колір – сталевий; цинкове покриття не менше 100 гр/м2
Щодо внесення змін до технічного завдання
Дата подання: 23 лютого 2023 14:43
Дата відповіді: 24 лютого 2023 16:12
Доброго дня, просимо внести зміни за више наданими поясненнями до технічного завдання тендерної документації. Розранунок кошторисної документації виконується згідно технічного завдання та всі учасники торгів повини бути в однакавих умовах. Дякуємо.
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації.
Технічні характеристики
Дата подання: 23 лютого 2023 14:45
Дата відповіді: 24 лютого 2023 16:10
Запитання по електриці, які марки світильників в кожній будівлі, марка і переріз проводів,
назву електричних конвекторів
Відповідь: - р.1.будівля прохідної: світильник LED PPL 595/U 36 Вт IP40 (600х600мм); електричний конвектор (настінний) з терморегулятором потужністю 2кВт (виробник не має значення); кабель ВВНГ3*2,5 мм2; провід ШВВП2*2,5мм2.
- р.3. будівля ГЩК: світильник світлодіодний на підвісах 105W(1180х280х60мм)
- р.3. будівля ГЩК: світильник світлодіодний на підвісах 105W(1180х280х60мм)
Технічні характеристики
Дата подання: 23 лютого 2023 14:50
Дата відповіді: 24 лютого 2023 16:11
Для розрахунку вартості робіт, що є предметом закупівлі, просимо додатково опублікувати Підсумкову відомість ресурсів згідно проектно-кошторисної документації Замовника
Відповідь: Оприлюднення підсумкової відомості ресурсів не передбачено умовами тендерної документації, тому розміщення її в електронній системі закупівель вважаємо недоцільним.
Звертаю Вашу увагу, що згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Звертаю Вашу увагу, що згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Вартість закупівлі
Дата подання: 23 лютого 2023 14:53
Дата відповіді: 24 лютого 2023 16:12
В системі зазначена вартість без ПДВ, в тендерній документації з ПДВ. Просимо привести у відповідність, а саме суму з ПДВ, що має давати рівні можливості для всіх учасників.
Відповідь: Як визначено ч. 3 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки, є ціна; або вартість життєвого циклу; або ціна разом з іншими критеріями оцінки. У п. 1 розділу V тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію. "Ціна". Питома вага - 100%. У якості ціни тендерної пропозиції використовуються загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Отже, підстави для внесення змін до тендерної документації з метою приведення її до критеріїв, які застосовуються електронною системою закупівель, відсутні.
Вартість закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2023 16:31
Дата відповіді: 24 лютого 2023 22:57
Просимо роз'яснити яким чином учасник, який є платником ПДВ, може пропонувати виконання робіт без урахування у вартості ПДВ? На якому етапі у вартість буде включено ПДВ?
Відповідь: Як визначено ч. 3 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки, є ціна; або вартість життєвого циклу; або ціна разом з іншими критеріями оцінки. У п. 1 розділу V тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію. "Ціна". Питома вага - 100%. У якості ціни тендерної пропозиції використовуються загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
Звертаю Вашу увагу, що відповідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі (ціна пропозиції без урахування ПДВ); Відкриті торги проводяться за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі (ціна пропозиції без урахування ПДВ); Відкриті торги проводяться за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
1 183 080,00
UAH
|
1 183 080,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІРА" |
1 742 070,92
UAH
|
1 742 070,92
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРАВА СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ |
1 924 247,23
UAH
|
1 924 247,23
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО #13302754 |
Переможець |
1 183 080,00
UAH
|
16 березня 2023 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2023 11:44
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 березня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2024 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 14:36
|
ДУ № 1 від 17.07.23 дог.№20-003266-23 ФІРМА СФЕРА - ПБМП.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 18:27
|
Договір №20-003266-23 від 31.03.2023 ФІРМА СФЕРА Приватне багатопрофільне підприємство.pdf | укладений |
04 квітня 2023 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДУ № 1 від 17.07.2023р. - зменшення обсягів, продовження строків |
Номер договору про закупівлю: | 20-003266-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |