Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
22 420,00 UAH
UA-2023-02-20-009033-a 3de18d922eea40738de52ea59250fe81
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Потапкін

+380567324871 slnepov@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Служба у справах дітей Дніпропетровської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 23065864
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, Вулиця Комсомольська, будинок 34
Контактна особа: Сергій Потапкін
+380567324871
slnepov@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку Mondi Maestro Standard+ А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2023  —  06 березня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

20 лютого 2023 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕБІДЬ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ "
#2777720250
Переможець 22 420,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2023 14:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 13:40
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 10:17
Сканировать1.PDF зміни до договору
30 березня 2023 10:15
Електронний підпис укладений
01 березня 2023 12:17
Договір.PDF укладений
01 березня 2023 09:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку Mondi Maestro Standard+ А4, 80 г/м² 500 арк., білий) 118 пачка 190,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу 10 Договору № 1 від 01 березня 2023 року і викласти в наступній редакції 10 Розділ договору "Юридичні і поштові адреси, реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку Mondi Maestro Standard+ А4, 80 г/м² 500 арк., білий) 118 пачка 190,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 22 420,00
UAH