Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району |
Код ЄДРПОУ: | 37573712 |
Місцезнаходження: | 69123, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19 |
Контактна особа: |
Сергій Бочін +380612788191 serhii.bochin@zp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2023 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 4 633 618,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 336,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції, умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені замовником відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» і Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова №1178). Банк-гарант повинен бути юридичною особою, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги (у тому числі здійснювати операції за гарантіями), відомості про яку внесені до Державного реєстру банків, який не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. У разі підписання банківської гарантії не підписантом, а уповноваженою особою, то у таких випадках разом з банківською гарантією надається документ або документи, які підтверджують повноваження такої особи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% (один відсоток) від очікуваної вартості закупівлі або 46 336,18 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія банку (електронна банківська гарантія). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції та форма забезпечення тендерної пропозиції визначені замовником у ДОДАТКУ 8 до тендерної документації. У разі, коли в банківській гарантії є відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, то такий договір (або копія договору) надається учасником у складі тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;* 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. ___ * надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, регулюються Законом з урахуванням Особливостей (3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом третім п. 44 Особливостей, затверджених Постановою № 1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону)). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 46336.18 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється в національній валюті України (гривнях) в межах бюджетних призначень шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження сум фінансування на рахунок Замовника, на підставі підписаного уповноваженими представниками обох сторін Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2023 13:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2023 11:02 |
02 ТД Д-к 2 ст. 17 З-ну.doc | |
20 лютого 2023 11:02 |
06 ТДзО Д-к 6 Інф субпідряд)співвик.doc | |
20 лютого 2023 11:02 |
04 ТДзО Д-к 4 Інф про уч. та УО уч..doc | |
20 лютого 2023 11:02 |
08 ТДзО Вимоги та форма ТЗ.doc | |
20 лютого 2023 11:02 |
05 ТДзО Д-к 5 Ціна ТП.doc | |
20 лютого 2023 11:02 |
00 ТД ЗОБезА Гілля.doc | |
20 лютого 2023 11:02 |
07 ТДзО Д-к 7 Проєкт дог-ру.doc | |
20 лютого 2023 11:02 |
01 ТД Ст.16 Гілля.doc | |
20 лютого 2023 11:02 |
03 ТД Д-к 3 Гілля.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-09-000048 ● 09901753ecf44896b355471e2df9820c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2023 01:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.06.2023 № 16-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.06.2023 № 16-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-02-20-003313-а 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-12 10:23:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги із благоустрою населених пунктів (навантаження та вивезення гілля) Районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-20-003313-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-15 09:58:12
Про надання пояснень на запит
Пояснення на запит в прикріплених файлах.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-21 15:24:12
Щодо надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району, визначених у висновку від 16.06.2023
Детально ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-02-20-003313-а, районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району (далі – Замовник) звертається в порядку визначеному ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку, а саме: у висновку зазначено зобов’язання Замовнику здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, але не зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (п. 5 ч. 7 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі») та не конкретизовано, яких саме заходів має вжити Замовник та не визначено спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень. Просимо вказати вищезазначені заходи та спосіб.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-06-21 17:26:32
Відповідь на запит
Розглянуто ваше звернення за розясненням та повідомляємо. Усунення порушення можливо шляхом здійснення заходів з проведення навчання або направлення уповноваженої особи на додаткові курси з тендерних закупівель, тощо та надання наказу щодо проведених заходів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-20-003313-a Керуючись абзацом другим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, далі - Закон, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, районна адміністрація повідомляє наступне. Відкриті торги на закупівлю: Послуги із благоустрою населених пунктів (навантаження та вивезення гілля) (ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua): UA-2023-02-20-003313-a), далі Закупівля UA-2023-02-20-003313-a, оголошувалися відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (остання редакція яких, на момент оголошення відкритих торгів, вступила в силу 03.01.2023) та проводилися без застосування електронного аукціону (пункт 35 Особливостей). Згідно з абзацом першим пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, далі – Порядок розміщення, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Згідно з абзацом третім пункту 3 Порядку розміщення після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Згідно з абзацом третім пункту 36 Особливостей протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій. Згідно з частиною 3 статті 21 Закону дата і час розкриття тендерних пропозицій, визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 3 статті 28 Закону). Крім того, згідно з пунктом 10 Порядку розміщення оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Інформація про дату і час розкриття тендерних пропозицій наявна на сторінці Закупівлі UA-2023-02-20-003313-a в інтерактивному режимі реального часу, але відсутня в документі, доступному для друку. З метою підтвердження того, що уповноважена особа замовника не має технічної змоги впливати на формування протоколу розкриття тендерних пропозицій, зокрема на наявність/відсутність інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції, районна адміністрація звернулась до ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», власника авторизованого електронного майданчика Zakupki.Prom.ua, через який замовником проводилася Закупівля UA-2023-02-20-003313-a (лист від 19.06.2023 №21.01/03-20/453 додається), та до адміністратора електронної системи закупівель ДП «ПРОЗОРРО» (лист від 19.06.2023 № №21.01/03-20/454 додається), але відповідь, на даний час, була отримана тільки від ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» (лист №19/06/ZK-892 від 19.02.2023 додається). Додатково запитом 221013 від 20.06.2023 районна адміністрація повторно звернулась на електронний майданчик Zakupki.Prom.ua, з проханням повідомити, з яких джерел формуються пункти протоколу розкриття тендерних пропозицій та отримала відповідь наступного змісту (роздруківка листування з електронним майданчиком Zakupki.Prom.ua додається): «Даний документ формується автоматично, відповідно до форми, яку затверджує Прозорро. Тобто у всіх закупівлях з типом "Відкриті торги з особливостями" в цьому документі інформація про "Дата та час розкриття тендерної пропозиції/пропозиції:" буде "Відсутня". У вашому випадку, рекомендуємо звернутися саме на Прозорро, з офіційним запитом, щоб вони підтвердили, що ця інформація в протоколі не вказується й що це не замовник вказує вручну, а система формує автоматично.» Враховуючі вищевикладене та те, що технічним завданням адміністратора електронної системи закупівель ДП «ПРОЗОРРО» не передбачена можливість для уповноваженої особи замовника вносити, змінювати, формувати інформацію про дату і час розкриття тендерної пропозиції, то будь-які дії відповідальної особи замовника ніяким чином не могли вплинути на не допущення порушення, зазначене у останньому абзаці пункту 1 розділу ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-20-003313-a.
2023-06-23 14:28:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОРГУНІВЕРСАЛ"" |
4 633 126,69
UAH з ПДВ
|
4 633 126,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Ракович Юлія Станіславівна " |
4 633 408,20
UAH з ПДВ
|
4 633 408,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОРГУНІВЕРСАЛ"" #43137308 |
Переможець |
4 633 126,69
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:30
|
ДУ №1 від 21.12..2023 до Д-ру №21 від 07.03.2023.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 16:39
|
Договір №21 від 07.03.2023 та додатки.pdf | укладений |
09 березня 2023 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно з підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Сторони погодили зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг за договором про надання послуг №21 від 07.03.2023, далі – Договір, на 0,01 грн. (нуль гривень одна копійка) та: 1.1. Викласти пункт 3.1 розділу 3 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору складає 4 633 126,68 грн. (чотири мільйони шістсот тридцять три тисячі сто двадцять шість гривень 68 копійок) без ПДВ». 1.2. Викласти додаток 1 «Договірна ціна» до Договору в новій редакції (додається). 2. Всі інші умови Договору залишаються чинними та незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |