Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби з чавуну (за кресленнями)
Очікувана вартість
20 424 000,00 UAH
UA-2023-02-19-000204-a 4a995149078f42fc99734591b964fee9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петров Валентин Андрійович

380679169879 valentine.orange.petrov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київський електротехнічний завод "Транссигнал"
Код ЄДРПОУ: 00260652
Вебсайт: http://www.transsignal.com.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, 97
Контактна особа: Петров Валентин Андрійович
380679169879
valentine.orange.petrov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2023 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2023 00:00
Початок аукціону: 06 березня 2023 14:31
Очікувана вартість: 20 424 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44470000-5: Чавунні вироби


ПрАТ «КЕЗ «Транссигнал» не є замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон). Дана закупівля здійснюється із застосуванням електронної системи закупівель (веб-порталу Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель), у тому числі, функціоналу, передбаченого для проведення спрощених закупівель, і згідно з внутрішнім порядком проведення закупівель та відповідними рішеннями акціонера ПрАТ «КЕЗ «Транссигнал» - АТ «Укрзалізниця», але в будь-якому випадку не підпадає під дію Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Вироби з чавуну (за кресленнями)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2023 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2023 12:21
ТД_вироби з чавуну_зміни-1.pdf.p7s
24 лютого 2023 12:21
ТД_вироби з чавуну_зміни-1.pdf
19 лютого 2023 16:09
проект договору.docx
19 лютого 2023 16:09
кресл_20508.12.01-01.pdf
19 лютого 2023 16:09
кресл_20508М.01.01.pdf
19 лютого 2023 16:09
кресл_20512Ю.30.01А.pdf
24 лютого 2023 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2023 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2023 12:21
ТД_вироби з чавуну_зміни-1.pdf.p7s
19 лютого 2023 16:09
ТД_вироби з чавуну.pdf.p7s
24 лютого 2023 12:21
ТД_вироби з чавуну_зміни-1.pdf
19 лютого 2023 16:09
ТД_вироби з чавуну.pdf
19 лютого 2023 16:09
проект договору.docx
19 лютого 2023 16:09
кресл_20508.12.01-01.pdf
19 лютого 2023 16:09
кресл_20508М.01.01.pdf
19 лютого 2023 16:09
кресл_20512Ю.30.01А.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-02-19-000204-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 лютого 2023 16:49
terms
Dear Valentin,

1.
Yes, according to the resolution of the CMU 1178, the minimum deadline for submitting documents for the competition can be 7 days after the announcement. But it CAN be used, not MUST. And mostly this applies to military procurement and emergency. According to the Law on Procurement No. 922, this time is from 15 to 30 days. You announced the tender on the evening of February 19, 2023. Closing date is March 1, 2023. In reality only 6 days left to work on your tender. Days off - are excluded. Who is able and so much motivated to work so quickly (to put aside all the other work, translate your documents to English, confirm the quite complicated specification and drawings, calculate the price, get the cost of multimodal shipping, arrange, and translate to Ukrainian a bunch of documents)? Do you think there is a supermarket somewhere in the world where you can put such goods in a shopping basket and go to the checkout? And what is the reason for such an emergency, if the delivery is planned by the end of the year?

This can only be done either in case of lack of experience and practical understanding or for targeting a pre-informed and freshly trained local company ("friend"). But it seems that you have no "friend" as issuing this tender for third time. But do you really expect other result if terms are unchanged??? For the first two times we have even not started to work on this tender because of unrealistic terms. If you want a positive result, I advise you to immediately extend the deadline for submitting documents at least until 03/14/2023. Then your tender will be worth working on. The time should be realistic, without "races with barriers".

Please note who is in a hurry is always late. Initially NaftoGaz also started similar malpractice of 7 days for documents. And what was the result? 70% tenders were failed because of no bidders. Now they are issuing tenders with normal timing of 21 days and opening L/C or making advance payments.

2.
Your payment terms are not secure. There is a war in country. Can you open L/C or bank guarantee? Alternatively, you can make advance payment against our bank guarantee. Otherwise, this business is quite doubtful in principle.

Currently, in Ukraine alone, we are conducting more than 60 tenders, worth about UAH 3.2 billion. Therefore, we believe that this tender would be worth the extra effort only if the buyer cooperates.

With best regards,
============================
Шановний Валентине!

1.
Так, згідно з постановою КМУ 1178 мінімальний термін подання документів на конкурс може становити 7 днів після оголошення. Але його МОЖНА використовувати, а не ПОТРІБНО. І здебільшого це стосується військових закупівель та НС. Відповідно до Закону про закупівлі No 922 цей час становить від 15 до 30 днів. Ви оголосили тендер увечері 19 лютого 2023 року. Кінцевий термін – 1 березня 2023 року. Насправді для роботи над вашим тендером залишилося лише 6 днів. Вихідні - виключені. Хто здатний і настільки мотивований працювати так швидко (відкласти всю іншу роботу, перекласти ваші документи англійською мовою, підтвердити досить складну специфікацію та креслення, розрахувати ціну, отримати вартість мультимодальної доставки, організувати та перекласти на Українська купа документів)? Як ви думаєте, чи є десь у світі супермаркет, де можна покласти такі товари в кошик і піти до каси? І в чому причина такої невідкладності, якщо постачання планується до кінця року?

Це можна зробити лише у разі недостатнього досвіду та практичного розуміння або для орієнтації на заздалегідь проінформовану та щойно навчену місцеву компанію («друга»). Але, здається, у вас немає «друга», оскільки ви оголошуєте цей тендер уже втретє. Але чи справді ви очікуєте іншого результату, якщо умови залишаться незмінними??? Перші два рази ми навіть не почали працювати над цим тендером через нереальні умови. Якщо ви бажаєте позитивного результату, то раджу одразу продовжити термін подачі документів хоча б до 14.03.2023. Тоді ваш тендер буде вартий того, щоб над ним працювати. Час повинен бути реалістичним, без «гонок з бар'єрами».

Зверніть увагу, хто поспішає, той завжди спізнюється. Спочатку «Нафтогаз» також почав аналогічну практику зловживання: 7 днів для документів. І який результат? 70% тендерів зірвано через відсутність учасників. Зараз вони проводять тендери зі звичайним терміном 21 день і відкривають акредитив або здійснюють авансові платежі.

2.
Ваші умови оплати незахищені. В країні війна. Чи можете ви відкрити акредитив або банківську гарантію? Крім того, ви можете зробити передоплату під нашу банківську гарантію. Інакше цей бізнес в принципі досить сумнівний.

Зараз лише в Україні ми проводимо понад 60 тендерів на суму близько 3,2 млрд грн. Тому ми вважаємо, що цей тендер буде вартий додаткових зусиль лише за умови співпраці покупця.

З найкращими побажаннями,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2023 15:59
Вимога не підлягає задоволенню, а у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації згідно з нормами чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2023-02-19-000204-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 20 лютого 2023 16:12
your answer
Feel free to try further.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2023 15:05
Вимога не підлягає задоволенню, а у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації згідно з нормами чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

20 лютого 2023 15:59
відповідь_UA-2023-02-19-000204-a.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2023 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БРАЦЛАВ " 17 822 400,00
UAH з ПДВ
17 822 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД" 20 424 000,00
UAH з ПДВ
20 424 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2023 09:05
Електронний підпис
28 лютого 2023 09:05
Електронний підпис
27 лютого 2023 16:22
17.PDF

Публічні документи

02 березня 2023 16:01
Електронний підпис
02 березня 2023 16:00
16_Тендерна Пропозиція.pdf
02 березня 2023 16:00
7_ІПН.pdf
02 березня 2023 16:00
1_терміни.pdf
02 березня 2023 16:00
19_МТБ.pdf
02 березня 2023 16:00
8_Паспорт ДВ Орлов 010.pdf
02 березня 2023 16:00
4_опис до статуту.pdf
02 березня 2023 16:00
2_відомості про учасника.pdf
02 березня 2023 16:00
11_довкілля.pdf
02 березня 2023 16:00
14_щодо експертизи.pdf
02 березня 2023 16:00
9_договори із замовником.pdf
02 березня 2023 16:00
23_ст 17.pdf
02 березня 2023 16:00
26_ ISO (НААУ).pdf
02 березня 2023 16:00
15_формальні.pdf
02 березня 2023 16:00
27_атестат НААУ.pdf
02 березня 2023 16:00
6_повноваження.zip
02 березня 2023 16:00
5_ПДВ.pdf
02 березня 2023 16:00
28_сфера до атестату.pdf
02 березня 2023 16:00
22_ Довідки з Банка.pdf
02 березня 2023 16:00
3_статут.pdf
02 березня 2023 16:00
25 _Паспорт Сертифікат.rar
02 березня 2023 16:00
17_Працівники.pdf
02 березня 2023 16:00
12_взірці.pdf
02 березня 2023 16:00
18_Аналогічні.pdf
02 березня 2023 16:00
21_фін звітність 2021 РІК.rar
02 березня 2023 16:00
20_Витяг ЄДРПОУ 28 02.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БРАЦЛАВ "

ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БРАЦЛАВ "
#05768237
Відхилено 17 822 400,00
UAH з ПДВ
06 березня 2023 16:24
ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД"
#41918052
Переможець 20 424 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2023 16:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 березня 2023 16:24
Електронний підпис
06 березня 2023 16:24
ріш. 84_06-03-23.pdf.p7s
06 березня 2023 16:24
ріш. 84_06-03-23.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД" #41918052

№ рішення у справі

63/97- р/к

Дата рішення у справі

24.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

06 березня 2023 16:25
Електронний підпис
06 березня 2023 16:25
ріш. 84_06-03-23.pdf.p7s
06 березня 2023 16:25
ріш. 84_06-03-23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2023 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД"
#41918052
20 424 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2023 16:25
Електронний підпис
06 березня 2023 16:25
ріш. 84_06-03-23.pdf.p7s
06 березня 2023 16:25
ріш. 84_06-03-23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 17:02
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 17:01
до заявки_11-12-13 (ДУ_ДП-26-27-28-в).pdf зміни до договору
11 грудня 2023 17:01
Електронний підпис укладений
07 березня 2023 15:27
до заявки_13_ДП-27-в_07-03.pdf укладений
07 березня 2023 15:27
до заявки_12_ДП-28-в_07-03.pdf укладений
07 березня 2023 15:27
до заявки_11_ДП-26-в_07-03_.pdf укладений
07 березня 2023 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до умов договорів
Номер договору про закупівлю: ДП-26-в, ДП-27-в, ДП-28-в
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML