Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану (Мішки для сипучих матеріалів, згідно коду ДК 021:2015 18930000-7 Мішки та пакети)
Очікувана вартість
475 000,00 UAH
UA-2023-02-17-013129-a 85063ad90b364842b0b54cc8f1c97c2f
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексеєв Остап Володимирович

+380990215238 tenderdcz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36443329
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11
Контактна особа: Алексеєв Остап Володимирович
+380990215238
tenderdcz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 одиниця
Мішки для сипучих матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2023
ДК 021:2015: 18937000-6 — Пакувальні мішки
20000 одиниця
Мішки для сипучих матеріалів (Мішок захисного кольору 50/90 (56 щільність)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2023
ДК 021:2015: 18937000-6 — Пакувальні мішки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата в розмірі 100% протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 лютого 2023 19:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Смереканець Юлія Олександрівна
#3129401260
Переможець 475 000,00
UAH
17 лютого 2023 19:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1 укладений
17 лютого 2023 19:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Мішки для сипучих матеріалів 10000 одиниця 10,50
UAH
Мішки для сипучих матеріалів (Мішок захисного кольору 50/90 (56 щільність) 20000 одиниця 18,50
UAH