Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення відправлення та надання комплексу інших послуг, пов’язаних із організацією перевезення відправлення (за кодом ДК 021:2015: 60160000-7 Перевезення пошти автомобільним транспортом)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2023-02-17-011890-a c77fac42f00645f39d5cb6361cf25bad
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумаченко Яна Геннадіївна

+380506251133 tender_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38534056
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Студентська,19
Контактна особа: Чумаченко Яна Геннадіївна
+380506251133
tender_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60160000-7: Перевезення пошти автомобільним транспортом


Фактична адреса замовника: вул. Будівельників, буд. 23, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49089
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 25000UAH з ПДВ
Послуги з перевезення відправлення та надання комплексу інших послуг, пов’язаних із організацією перевезення відправлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Будівельників, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 60160000-7 — Перевезення пошти автомобільним транспортом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Експедитором послуг відбувається за чинними тарифами Експедитора на підставі акту наданих послуг, шляхом перерахування Замовником на поточний рахунок Еспедитора коштів у розмірі 100 % вартості послуг упродовж 2 (двох) банківських днів з моменту погодження актів наданих послуг Експедитора Пiсляоплата 2 Банківські 100

Тендерна документація

17 лютого 2023 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВА ПОШТА"
#31316718
Переможець 25 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2023 16:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
17 лютого 2023 16:21

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з перевезення відправлення та надання комплексу інших послуг, пов’язаних із організацією перевезення відправлення 1 послуга 25 000,00
UAH з ПДВ