Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання службових приміщень за кодом СРV за ДК 021:2015 90910000-9 (Послуги прибирання)
Очікувана вартість
62 700,00 UAH
UA-2023-02-17-011024-a 9abe14872edd497aa475e3ca87952392
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохватило Володимир Вячеславович

380443667003 kyivtourism@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 41492529
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 12, літера А
Контактна особа: Прохватило Володимир Вячеславович
380443667003
kyivtourism@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання службових приміщень за кодом СРV за ДК 021:2015 90910000-9 (Послуги прибирання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

17 лютого 2023 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Лариса Борисівна
#2403111326
Переможець 62 700,00
UAH
17 лютого 2023 15:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 12:40
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2023 15:50
ДУ 1 к Договору прибирання.PDF зміни до договору
17 лютого 2023 15:48
Договір прибирання.pdf укладений
17 лютого 2023 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, підпунктами 11.2.3., 11.2.4., 11.2.5. пункту 11.2. розділу 11 Договору № 01/2023 від 13 лютого 2023 року «Прибирання службових приміщень (за кодом СРV за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання)» у зв'язку зі зміною терміну надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 01/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 62 700,00
UAH