Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України» |
Код ЄДРПОУ: | 02012088 |
Місцезнаходження: | 79044, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 45 |
Контактна особа: |
Довгалюк Наталя Леонідівна +380671703008 dovgaliuknatalia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 15:23 |
Додаток 2 до ТД нова редакція (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
23 лютого 2023 15:23 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
17 лютого 2023 14:40 |
ТД 2023.doc | |
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc | |
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток_1_(Квалiфiкацiя)_.doc | |
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток 5 до ТД (форма пропозиції)..docx | |
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток 4 до ТД (проєкт Договору).docx | |
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
23 лютого 2023 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2023 15:23 |
Додаток 2 до ТД нова редакція (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
|||
23 лютого 2023 15:23 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
17 лютого 2023 14:40 |
ТД 2023.doc
|
|||
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc
|
|||
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток_1_(Квалiфiкацiя)_.doc
|
|||
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток 5 до ТД (форма пропозиції)..docx
|
|||
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток 4 до ТД (проєкт Договору).docx
|
|||
17 лютого 2023 14:40 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-27-000024 ● f04c9021e78141b9931c3eeffb1b83cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 19:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2023 №114
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 27.04.2023 №114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2023-02-17-009661-a 17.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-28 15:32:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-17-009661-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-02 19:40:07
Відповідь на запит
На ваш запит повідомляємо наступне: По-перше, щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Зокрема, очікувана вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 р. шляхом моніторингу цін на ринку, що міститься мережі Інтернет (ціни визначено на дату початку процедури закупівлі). Крім того, слід зазначити, що на момент здійснення закупівлі відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України №408 від 28.02.2023р. «Про затвердження Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 01 лютого 2023 року» затверджено Реєстр відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 01 лютого 2023 року, де зазначено граничну оптово-відпускну ціну на дані лікарські засоби:
Імуноглобулін людини нормальний (Normal immunoglobulin) внутрішньовенне введення (розчин для інфузій) у пляшці/ флаконі 10 % по 50 мл - 9665,45 грн.
Імуноглобулін людини нормальний (Normal immunoglobulin) внутрішньовенне введення (розчин для інфузій) у пляшці/ флаконі 10 % по 100 мл - 19330,90 грн.
Таким чином, дотримано вимоги пп.2 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Технічні та якісні характеристики розроблено до вимог Національного переліку основних лікарських засобів, який розміщено на сайті Міністерства охорони здоров’я (https://moz.gov.ua/uploads/0/3799-nacperelic_dodatok_web.pdf), потреби для виконання функцій Замовника та які визначені частиною четвертою статті 5, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами). Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі можна переглянути на офіційному сайті ДУ ІПКТМ НАМН України за посиланням http://www.ipktm.com.ua/index.html.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: Щодо перелічених при перевірці порушень замовник зазначає, що норми законодавства, на основі яких ґрунтуються висновки, можуть мати різне тлумачення. Державна аудиторська служба України (далі – ДАСУ), опираючись на пункт 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок № 1082), надає зауваження щодо розміщення інформації закупівлі. Так, відповідно до пункту 14 Порядку № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Враховуючи те, що певні лікарські засоби одночасно можуть підпадати під декілька кодів товару за Єдиним закупівельним словником, поняття «найбільше відповідає» є оціночним, і може застосовуватися замовниками суб’єктивно. Жоден акт законодавства України не встановлює, яким чином (і за показником якої цифри Єдиного закупівельного словника) визначати найбільшу відповідність лікарського засобу певному коду. Разом з тим, пунктом 2 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 встановлено, що під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Отже, замовники не обмежені у праві розміщувати інформацію про предмет закупівлі у відповідності третьої, четвертої, п’ятої чи іншої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, замовник врахував позицію ДАСУ з зазначеного питання, і в подальшому в оголошенні зазначатиме такі коди товару згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Стосовно зауважень щодо порушення частини третьої статті 17 Закону, якою передбачено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, та порушення пункту 44 Особливостей № 1178 зазначаємо наступне. Відповідно до пункту 5.4 розділу ІІІ тендерної документації, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовником не вимагалося надання учасниками жодних підтверджуючих документів, які видані уповноваженими органами (третіми особами), йшлося лише про надання листа, який є по суті інформаційним. В будь-якому разі, навіть за відсутності такого листа тендерна пропозиція учасника не була б відхилена, і жоден учасник не зазнав дискримінації з боку замовника. Разом з тим, враховуючи зауваження ДАСУ, замовником з типової тендерної документації виключена вимога про надання учасниками листів стосовно відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону та пунктом 44 Особливостей № 1178 (в новій редакції Особливостей № 1178 – пункту 47). Відповідно до пункту 35 Особливостей № 1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Наявність у тендерній документації фрази щодо електронного аукціону (яка залишилися з минулих торгів до цього) не впливає на проведення закупівлі та на підписання договору, проте замовник визнає наявність цього артефакту у тендерній документації. Проаналізувавши висновок Державної аудиторської служби України, зобов’язуємося здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом вказаним у Зобов’язаннях щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-05-23 21:09:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 та пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП СОЛОМІЯ-СЕРВІС |
4 199 640,00
UAH з ПДВ
|
4 199 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СОЛОМІЯ-СЕРВІС #30163496 |
Переможець |
4 199 640,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2023 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 21:28
|
Договір | укладений |
13 березня 2023 21:26
|