Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04011638 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. О.Поля,2 |
Контактна особа: |
Юлія Кутерга +380567428873 kyzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 017 894,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 178,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією, відповідно п.2 Розділу 3 тендерної документації. Розмір забезпечення пропозиції становить 3 % від очікуваної вартості закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90536.82 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг Виконавця здійснюється Замовником на підставі виставлених рахунків протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 11:54 |
Проект договору.doc | |
17 лютого 2023 11:54 |
Тендерна документація .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000051 ● c5285051e72c4497a331ced707e26652
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.05.2023 Одеса № 129
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.05.2023 № 129
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2023-02-17-005592-a 17.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 11:08:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Агенція «Джеб» (далі – ТОВ «Агенція «Джеб») вимогам пункту 3.3 частини 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником ТОВ «Агенція «Джеб» у складі тендерної пропозиції не надано листи - згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від Рудченка Олександра Миколайовича та Рудченко Тетяни Миколаївни, персональні дані яких містяться в тендерній пропозиції, а саме в статуті ТОВ «Агенція «Джеб», затвердженому протоколом загальних зборів учасників ТОВ «Агенція «Джеб» від 21.01.2021 № 21.01/01; а також від Коваленка Олега Станіславовича та Заіграєва Євгена Олександровича, персональні дані яких містяться в довіреностях від 21.07.2021 № 5764-К-О та від 29.06.2021 № 5220-К-Н-О відповідно, які видані акціонерним товариством комерційний банк «ПриватБанк»?
Відповідно до пункту 3.3 частини 3 розділу І додатку 1 до ТД у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист - згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI від осіб, персональні дані яких містяться у складі пропозиції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 13:55:20
Відповідь
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «АДМІНІСТРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Замовник) розглянула запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі на послуги з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою просп. Олександра Поля, 2
(ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером: UA-2023-02-17-005592-а).
Пояснення:
1. Відповідно до пункту 3.3 частини 3 розділу І додатку 1 до ТД у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист - згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI від осіб, персональні дані яких містяться у складі пропозиції.
У Замовника не було підстав вважати, що тендерна пропозиція Учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «Агенція «Джеб» (далі – ТОВ «Агенція «Джеб») не відповідає умовам тендерної пропозиції, тому що надаючи у складі тендерної пропозиції інформацію, яка містить персональні дані Рудченка Олександра Миколайовича та Рудченко Тетяни Миколаївни, а також Коваленка Олега Станіславовича та Заіграєва Євгена Олександровича, ТОВ «Агенція «Джеб», проінформувало вище зазначених осіб, що їхні персональні данні будуть оприлюднені в електронній системі закупівель. Про це свідчить Заява Рудченка Олександра Миколайовича та Рудченко Тетяни Миколаївни, в якій зазначено ідентифікатор закупівлі, а також Договір – заява № G0223/8071 про надання гарантії від 27.02.2023 та Банківська гарантія № G0223/8071, яка видана акціонерним товариством комерційний банк «ПриватБанк».
Згідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI:
згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
У зв’язку з вищевикладеним, дії Замовника, не суперечать законодавству України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовник вирішив скористатись наданим йому правом на оскарження висновку про результати моніторингу у суді. Дату відкриття та номер провадження буде додано після направлення позивної заяви до суду. |
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Документи:
09 червня 2023 11:33
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" |
2 937 600,00
UAH з ПДВ
|
2 937 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" #37899191 |
Переможець |
2 937 600,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 15:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2023 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2024 12:27
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:03
|
Допугода 3 .pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:59
|
Додаткова угода 2.jpg | зміни до договору |
19 травня 2023 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2023 16:14
|
Протокол щодо допущення технічної помилки .docx | зміни до договору |
11 травня 2023 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2023 12:44
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
10 березня 2023 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 09:43
|
Договір 46 23.pdf | укладений |
07 березня 2023 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 46/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про механічну помилку |
Номер договору про закупівлю: | 46/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в реквізити виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 46/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 46/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 46/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |