Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ГІРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМУНАЛЬНИХ УСТАНОВ ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ" |
Код ЄДРПОУ: | 44337124 |
Місцезнаходження: | 93292, Україна , Луганська обл., Гірське, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плохенко Людмила 380506221152 ludmila.plohenko_72@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 319 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 598,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48190000-6: Пакети освітнього програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату Виконавцю за фактично надані Послуги протягом 30 днів на підставі виставленого акту виконаних робіт (наданих послуг) за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 21:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 17:41 |
ТД_з особливостями_послуги з адміністрування.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-13-000002 ● e39c630f6712462782091b89f1101fbb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2023 13:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.04.2023 № 10-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 12.04.2023 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-02-16-014469-а 16.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
КУ «Гірський міський Центр ФГЗКУЗОКС» на Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-16-014469-a, проведеної за процедурою відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг «ПОСЛУГИ З АДМІНІСТРУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «ЕЛЕКТРОНИЙ ЗАСІБ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ «ДИДАКТИЧНИЙ МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ «KM MEDIA ED PROFI» В РЕЖИМІ ON-LINE (КОД ДК 021:2015 48190000-6 ПАКЕТИ ОСВІТНЬОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ)», складений на підставі проведеної перевірки згідно наказу 23 № 10-З , щодо усунення виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель в результаті перевірки надає наступну інформацію. Уповноважена особа КУ «Гірський міський Центр ФГЗКУЗОКС» ПЛОХЕНКО Людмила Миколаївна дійсно використовує електрону підпис, який базується на сертифікатах відкритого ключа, виданого кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг та дозволяє підписувати всі документи в системі « Prozorro» . Відповідно п.2 Постанови КМУ від 24 травня 2022 року № 617 обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії в Україні відтерміновано на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення та дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі електронного підпису чи печатки. Стосовно того, що протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини четвертої статті 28 Закону № 922, вимогам пункту 38 Особливостей № 1178 та пункту 7 Зміни № 1495 повідомляємо, що відповідно до пункту 36 Особливостей та частини третьої статті 28 Закону №922 зазначений протокол формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій. Отже, замовник ніяким чином не може вплинути на зміст та інформацію, що міститься у протоколі розкриття тендерних пропозицій. КУ «Гірський міський Центр ФГЗКУЗОКС» наразі проводяться дії з виготовлення кваліфікованого електронного підпису та в подальшому діяльність у сфері публічних закупівель буде проводитися з дотриманням вимог пункту 3 Порядку № 1082.
2023-05-16 22:00:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЛІМОН ЄВГЕН ВАЛЕНТИНОВИЧ |
319 600,00
UAH з ПДВ
|
319 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЛІМОН ЄВГЕН ВАЛЕНТИНОВИЧ #2854310175 |
Переможець |
319 600,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 19:27
|
Договір про закупівлю №2 від 07.03.2023.pdf | укладений |
07 березня 2023 17:46
|