Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021 2015: 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Очікувана вартість
21 234,00 UAH
UA-2023-02-16-014428-a a8ba1fab90394d7b8462b0d99d6b0d49
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майстренко Наталя

380663963255 it.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41325231
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Свободи, 5
Контактна особа: Майстренко Наталя
380663963255
it.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Папір офісний формату А4 «Multioffice» за ціною за 1 штуку 180.00грн. на загальну суму 18000.00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папка реєстратор А4 7см одностороння Buromax за ціною за 1 штуку 64.68грн. на загальну суму 3234.00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

16 лютого 2023 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 21 234,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2023 17:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2023 17:52
Дог.офісне устаткування 45-22 від 14.06.2022 21234.00грн..pdf укладений
16 лютого 2023 17:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний формату А4 «Multioffice» за ціною за 1 штуку 180.00грн. на загальну суму 18000.00грн. 100 штуки 180,00
UAH з ПДВ
Папка реєстратор А4 7см одностороння Buromax за ціною за 1 штуку 64.68грн. на загальну суму 3234.00грн. 50 штуки 64,68
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2022 — 23 серпня 2022
Сума оплати за договором: 21 234,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 539,00 UAH)