Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БЕРЕЗІВСЬКЕ БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАСКАД" |
Код ЄДРПОУ: | 32746557 |
Місцезнаходження: | 12411, Україна , Житомирська обл., село Березівка, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Богдана Довгань +380969643372 beresivka.kaskad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 16:40 |
2.0.ТД коток нова редакція.docx | |
17 лютого 2023 16:40 |
Перелік змін в документацію.docx | |
16 лютого 2023 16:19 |
2.3. Додаток 3 - цінова пропозиція.docx | |
16 лютого 2023 16:19 |
2.1. Додаток 1 - технічне завдання.doc | |
16 лютого 2023 16:19 |
2.2. Додаток 2 - проект договору.doc |
17 лютого 2023 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2023 16:40 |
2.0.ТД коток нова редакція.docx
|
|||
17 лютого 2023 16:40 |
Перелік змін в документацію.docx
|
|||
16 лютого 2023 16:19 |
2.3. Додаток 3 - цінова пропозиція.docx
|
|||
16 лютого 2023 16:19 |
2.1. Додаток 1 - технічне завдання.doc
|
|||
16 лютого 2023 16:19 |
2.2. Додаток 2 - проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-25-000013 ● 279d7285046a4d4c874d7a5c48a8acca
- Статус: завершено ● Дата: 30 червня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.05.2023 №27-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків
начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 25.05.2023 №27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-02-16-013014-a 16.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-25 17:25:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Коток дорожній (скретч картках) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-16-013014-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-30 17:33:57
Пояснення
БЕРЕЗІВСЬКИМ БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КАСКАД" запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення по об’єкту будівництва виділені на підставі рішення Березівської сільської ради.
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі моніторингу в мережі Інтернет та сайтів дистиб’юторів дорожніх котків в Україні, а також відповідно до потреб Замовника.
3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом моніторингу цін в мережі Інтернет та сайтів дистиб’юторів дорожніх котків в Україні.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ЗІ СТОПРОЦЕНТНИМ ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ "ВІРТГЕН УКРАЇНА" |
4 480 000,00
UAH з ПДВ
|
4 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ЗІ СТОПРОЦЕНТНИМ ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ "ВІРТГЕН УКРАЇНА" #25638086 |
Переможець |
4 480 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:56
|
Дод. угода на розірвання договору.PDF | укладений |
25 грудня 2023 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 12:45
|
Додаткова угода БЕРЕЗІВКА.PDF | зміни до договору |
13 жовтня 2023 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 14:38
|
Додаткова угода КОТОК.PDF | зміни до договору |
12 червня 2023 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2023 12:04
|
Додаткова угода до дог. 29.PDF | зміни до договору |
15 березня 2023 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 12:34
|
Коток дорожній.PDF | укладений |
10 березня 2023 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін за згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | бн |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |