Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Скоробогатько Олександра 380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2023 13:01 |
Очікувана вартість: | 6 452 340,10 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 523,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс не більше 50 % від загальної вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. Якщо на момент складання рахунку сума Авансу за договором становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Iнша подія | Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 20:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 20:23 |
Зміни2 до ТД (перелік) (2).pdf | |
27 лютого 2023 20:23 |
Титульний аркуш ТД Арматура зі змінами 2.pdf | |
27 лютого 2023 20:23 |
ТД зі змінами_Арматура_162.doc | |
27 лютого 2023 14:59 |
Зміни1 до ТД (перелік).pdf |
27 лютого 2023 20:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 лютого 2023 20:23 |
Зміни2 до ТД (перелік) (2).pdf
|
|||||||||
27 лютого 2023 20:23 |
Титульний аркуш ТД Арматура зі змінами 2.pdf
|
|||||||||
27 лютого 2023 20:23 |
ТД зі змінами_Арматура_162.doc
|
|||||||||
27 лютого 2023 14:59 |
Зміни1 до ТД (перелік).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-23-000025 ● 7ba701d375f444c78850ac1477911d4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 14:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2023 № 162
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.05.2023 № 162.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-16-011066-a, 16.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 11:32:21
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-16-011066-a, яка проводилась Приватним акціонерним товариством «Національна енергетична компанія «УКРЕНЕРГО» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги частини другої статті 41 Закону (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 20:04:43
Відповідь замовника на запит
1. Визначення обсягів потрібної лінійної та спіральної арматури проводилось для оперативного виконання аварійно-відновлювальних робіт на пошкоджених та зруйнованих внаслідок бойових дій магістральних ліній електропередачі та підстанцій, введення в роботу обладнання підстанцій (автотрансформаторів, вимикачів, роз’єднувачів, вимірювальних трансформаторів, збірних шин та інше) та необхідності поповнення витраченого аварійного запасу лінійної та спіральної арматури. Лінійна та спіральна арматура є сукупністю каталожних виробів, технічні та якісні характеристики яких визначаються затвердженими технічними умовами на виготовлення підприємств- виробників. Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Міненерго, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів, таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма, з урахуванням комерційних пропозицій на конкретний товар відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, історичних цін на аналогічні товари; офіційної статистичної інформації та даних з відкритих джерел, скоригованих на поточні та прогнозні коливання ринкових показників.
2. Посилання на сторінку веб-сайту НЕК «Укренерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel . Проте, доступ до інформації закритий на виконання вимог постанови НКРЕКП «Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури» від 26.03.2022 №349. Але разом з тим, у разі необхідності та за Вашою вимогою, Замовником може бути надано витяг з запитуваною інформацією, проте хочемо наголосити, що у такому випадку буде порушено вимоги НКРЕКП.
3. Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПКФ Енерготехсервіс» під час укладення договору про закупівлю було надано документи, що додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-02 13:40:51
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-16-011066-a, яка проводилась Приватним акціонерним товариством «Національна енергетична компанія «УКРЕНЕРГО» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За умовами тендерної документації (пункт 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») визначено, що Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 цієї тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1.Надати до моніторингу документальне підтвердження надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору відповідно до умов тендерної документації (з долученням відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-07 19:37:06
відповідь на запит
Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПКФ Енерготехсервіс» було надано забезпечення виконання договору про закупівлю, до дати укладення договору, в електронному вигляді, безумовну та безвідкличну банківську гарантію № LGI-26/2023 від 20.03.2023 р. видану АТ «ТАСКОМБАНК» (додається). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від загальної вартості договору та складає: 382 507,07 грн. (Триста вісімдесят дві тисячі п’ятсот сім гривень 07 копійок).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-19 19:24:56
Запит за роз'ясненнями щодо висновку
Згідно з Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тендерна документація на закупівлю: 44520000-1 Замки, ключі та петлі Лінійна та спіральна арматура (зі змінами) (далі- Тендерна документація), затверджена протокольним рішенням від № 162/04/23 від 27.02.2023 року містить Проект договору (Додаток 4 до тендерної документації). В Розділі 12 Проекту договору зазначено порядок внесення змін у договір, в т.ч. порядок зміни істотних умов договору, який відповідає вимогам пункту 19 Особливостей (чинної на момент проведення тендерної закупівлі). Отже Тендерна документація Замовника повністю відповідає вимогам Закону України про «Публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей в цій частині. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В п. 4 розділу VІ тендерної документації Замовником вказано, що «…Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та особливостей». Дана інформація не є обов’язковою для зазначення Замовником в тендерній документації, але водночас містить інформацію про те, що істотні умови договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі з урахуванням Особливостей. Дана інформація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (чинної на момент проведення тендерної закупівлі) та містить весь перелік складових, які повинна містити тендерна документація, натомість у Вашому висновку зазначено «….Замовником не враховано норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації».
Тому просимо надати роз’яснення, які саме норми Закону не враховані Замовником у Тендерній документації з відповідними посиланнями на вимоги законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тендерна документація на закупівлю: 44520000-1 Замки, ключі та петлі Лінійна та спіральна арматура (зі змінами) (далі- Тендерна документація), затверджена протокольним рішенням від № 162/04/23 від 27.02.2023 року містить Проект договору (Додаток 4 до тендерної документації). В Розділі 12 Проекту договору зазначено порядок внесення змін у договір, в т.ч. порядок зміни істотних умов договору, який відповідає вимогам пункту 19 Особливостей (чинної на момент проведення тендерної закупівлі). Отже Тендерна документація Замовника повністю відповідає вимогам Закону України про «Публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей в цій частині. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В п. 4 розділу VІ тендерної документації Замовником вказано, що «…Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та особливостей». Дана інформація не є обов’язковою для зазначення Замовником в тендерній документації, але водночас містить інформацію про те, що істотні умови договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі з урахуванням Особливостей. Дана інформація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також Замовник відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертався за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, а саме: «Тому просимо надати роз’яснення, які саме норми Закону не враховані Замовником у Тендерній документації з відповідними посиланнями на вимоги законодавства», наразі відповіді на звернення за роз’яснення не надано. Виходячи з цього Замовник не вважає, що Тендерна документація складена не у відповідності до вимог пункту 19 Постанови № 1178 (чинної на момент проведення тендерної закупівлі). Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей та містить весь перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Разом з тим для осіб, відповідальних за організацію та проведення закупівель, для підвищення здобутих знань, Замовником буде організовано додаткові навчання у сфері публічних закупівель в умовах воєнного часу.
2023-06-21 22:38:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява НЕК "Укренерго" №01/31365 від 28.06.2023р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Інформація про відкриття провадження у справі та номер провадження будуть зазначені Замовником протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про його відкриття. |
Дата публікації: | 29 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/22114/23 |
Дата відкриття провадження: | 02 серпня 2023 |
Документи:
10 серпня 2023 14:21
|
Електронний підпис |
29 червня 2023 10:14
|
Електронний підпис |
29 червня 2023 10:13
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПКФ ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС" |
6 375 117,80
UAH
|
6 375 117,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІТ" |
6 445 633,00
UAH
|
6 445 633,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПКФ ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС" #30098580 |
Переможець |
6 375 117,80
UAH
|
16 березня 2023 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2023 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2023 20:36
|
Додаткова_угода_№1_162.zip | зміни до договору |
17 квітня 2023 20:35
|
Додаткова_угода_№1_162.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2023 20:35
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 15:35
|
Договір_162.pdf | укладений |
05 квітня 2023 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | діючи відповідно до умов розділу 12 Договору поставки від 31.03.2023 р. № 01-162-2023 (далі – Договір) та на підставі листа від Постачальника від 12.04.2023 р. № 120423/1, Сторони уклали дану Додаткову угоду №1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01-162-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |