Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ХЕРСОНМІСЬКСВІТЛО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31134534 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ФОНТАННА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Степаненко Інна Валеріївна 0552291631 stepinna0912@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
код ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Усі розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі і видаткової накладної на Товар та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 12:42 |
Додаток 6 Договір (проєкт).docx | |
16 лютого 2023 12:42 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
16 лютого 2023 12:42 |
Додатки 2-5 до ТД.docx | |
16 лютого 2023 12:42 |
Тендерна документація автопідйомник.docx | |
16 лютого 2023 12:42 |
Додаток 6 Договір (проєкт).docx | |
16 лютого 2023 12:42 |
Додатки 2-5 до ТД.docx | |
16 лютого 2023 12:42 |
Тендерна документація автопідйомник.docx | |
16 лютого 2023 12:42 |
Додаток 1 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-31-000023 ● bb60bd2c0cd142f6a60d416c49f8c5b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2023 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.05.2023
№ 34-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.05.2023 № 34-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2023-02-16-006738-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-01 17:00:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Підйомник автомобільний гідравлічний AVTR-AJ18 з робочою платформою Oil & Steel Scorpion 1812 на шасі JAC N-56DC або еквівалент» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-16-006738-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР ТРАК» на відповідність тендерній документації КП електромереж зовнішнього освітлення «Херсонміськсвітло» Херсонської міської ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Також, просимо надати скан-копію протоколу від 16.02.2023 № 2 щодо затвердження тендерної документації.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-05 14:52:01
Щодо надання пояснення (інформації та документів) по запиту моніторингу закупівлі № UA-M-2023-05-31-000023 по предмету «Підйомник автомобільний гідравлічний AVTR-AJ18 з робочою платформою Oil & Steel Scorpion 1812 на шасі JAC N-56DC або еквівалент» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-16-006738-a)
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість здійснено відповідно до пункту 4 - 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
З метою забезпечення сталої та безперебійної роботи підприємства для якісного обслуговування мереж освітлення міста необхідно провести закупівлю Підйомника автомобільного гідравлічного AVTR-AJ18 з робочою платформою Oil & Steel Scorpion 1812 на шасі JAC N-56DC або еквівалент через відкритті торги з особливостями (з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування), який являється спецтехнікою, яка здатна підняти на висоту кілька людей для виконання таких робіт, як: ремонту та обслуговування ліній електропередач та інших висотних робіт, кронування дерев, установка та сервіс опор ЛЕП та ліхтарів вуличного освітлення, дає змогу працювати у важкодоступних місцях над дахами та балконами.
Підйомник автомобільний гідравлічний AVTR-AJ18 з робочою платформою Oil & Steel Scorpion 1812 на шасі JAC N-56DC або еквівалент є оптимальним варіантом для проїзду в дворові арки та для безперешкодного руху в міських стиснених умовах. Закупка автомобіля є економічно-вигідною для підприємства в подальшому та являється забезпеченням належної та безперебійної роботи підприємства із надання послуг населенню, зміцнення його матеріально-технічної бази, досягнення стабільної та беззбиткової діяльності підприємства.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника. Технічні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмета закупівлі, де конкретизується перелік необхідних вимог щодо якості товару.
Закупівля оголошена на очікувану вартість згідно потреби на 2023 рік. Очікувана вартість закупівлі – 3 020 000,00 грн. з ПДВ, сформована виходячи з середньої ціни на ринку щодо закупівлі цієї групи товарів, відповідає розміру бюджетного призначення та з урахуванням фактичної потреби Замовника.
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Обґрунтування доцільності закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додається.
2. Замовником на виконання вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, наведено приклади таких помилок та їх вплив на оцінку тендерних пропозицій. Тож, тендерна документація відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Повідомляємо, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції, наведені в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації даної закупівлі. Тендерна документація затверджена протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2 від 16.02.2023. Також надаємо протокол № 2/1 від 24.02.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР ТРАК» на відповідність тендерній документації.
Скан-копії протоколів додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Херсонміськсвітло» Херсонської міської ради надає інформацію на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2023-05-31-000023 на закупівлю Підйомник автомобільний гідравлічний AVTR-AJ18 з робочою платформою Oil & Steel Scorpion 1812 на шасі JAC N-56DC або еквівалент (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-16-006738-a). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено. На виконання вимог, викладених у вищезазначеному висновку, Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Херсонміськсвітло» Херсонської міської ради зобов’язується у подальшому під час проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг недопущення встановлених порушень у подальшому.
2023-06-16 14:39:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом шляхом притягнення уповноваженої особи до дисциплінарної відповідальності, а саме, оголошено догану.
2023-06-19 15:52:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" |
2 999 994,00
UAH з ПДВ
|
2 999 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" #41030210 |
Переможець |
2 999 994,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2023 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 20:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 15:29
|
Договір 4 УКР ТРАК.pdf | укладений |
09 березня 2023 15:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підйомник автомобільний гідравлічний AVTR-AJ18 з робочою платформою Oil & Steel Scorpion 1812 на шасі JAC N-56DC або еквівалент | 1 | штуки |
2 999 994,00
UAH з ПДВ
|