Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком кодів програмної класифікації видатків та кредитування бюджету (ДК 021:2015 64110000-0 - Поштові послуги)
Очікувана вартість
800,00 UAH
UA-2023-02-16-004859-a 155d3ce7f0ed458ba92a32c9ba77b397
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любар Олена Василівна

+380975136935 upsznkorzt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Корольовського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42103215
Місцезнаходження: 10009, Україна , Житомирська обл., Житомир, площа Польова, 8
Контактна особа: Любар Олена Василівна
+380975136935
upsznkorzt@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком кодів програмної класифікації видатків та кредитування бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

16 лютого 2023 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська дирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 800,00
UAH
16 лютого 2023 11:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 13:18
ScanДодаткова угода.pdf зміни до договору
11 січня 2024 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 800,00
UAH