Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання вулично-шляхової мережі (очищення і посипання доріг, вулиць від снігу у разі настання несприятливих погодних умов у м. П'ятихатки, Дніпропетровської області) (код ДК 021:2015 - 90620000-9 Послуги з прибирання снігу)
Очікувана вартість
348 415,00 UAH
UA-2023-02-16-000826-a 14a74e64af4e442ba94fa37d9bf8c0dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасименко Інна Вікторівна

+380971121877 innag286@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 39654508
Місцезнаходження: 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вул Садова будинок 104
Контактна особа: Герасименко Інна Вікторівна
+380971121877
innag286@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утримання вулично-шляхової мережі (очищення і посипання доріг, вулиць від снігу у разі настання несприятливих погодних умов у м. П'ятихатки, Дніпропетровської області) (код ДК 021:2015 - 90620000-9 Послуги з прибирання снігу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, м. П'ятихатки, дороги, вулиці міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів, після підписання акту Ф2КБ наданих послуг у разі, якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 лютого 2023 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Філія "П'ятихатський райавтодор" ДП "Дніпропетровський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"
#26236013
Переможець 348 415,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2023 09:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 15:16
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 14:27
Додаткова Облавтодор.PDF зміни до договору
21 грудня 2023 14:26
Електронний підпис укладений
20 лютого 2023 09:33
Додаткова угода.PDF зміни до договору
20 лютого 2023 09:33
Протокол про рішення укладений
16 лютого 2023 09:31
Підписаний договір укладений
16 лютого 2023 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 148 520,47
UAH (в тому числі ПДВ 24 753,41 UAH)