Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень №12,№13,№23 цокольного поверху головного корпусу (літ«А-7») КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1", розташованого за адресою: вул. Клочківська, 337-А, м. Харків, 61051, (далі Об’єкт), за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
592 388,83 UAH
UA-2023-02-15-005671-a fb825eb927eb4296b20dc58f2eb82ac7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Шостак

+380577251071 diora864l@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1"
Код ЄДРПОУ: 02003706
Місцезнаходження: 61051, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а
Контактна особа: Лариса Шостак
+380577251071
diora864l@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з поточного ремонту приміщень №12,№13,№23 цокольного поверху головного корпусу (літ«А-7») КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1", розташованого за адресою: вул. Клочківська, 337-А, м. Харків, 61051
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

15 лютого 2023 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ФОРСАЙТ"
#44868020
Переможець 592 388,83
UAH з ПДВ
15 лютого 2023 11:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2023 09:35
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2023 13:58
Доп угода №5 від 12.07.2023.pdf зміни до договору
13 липня 2023 13:54
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2023 11:54
Доп угода №4 від 03.07.2023.pdf зміни до договору
05 липня 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2023 13:50
Доп угода№ 3 від 31.05.2023.pdf зміни до договору
02 червня 2023 13:49
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2023 10:22
Доп угода+Договір ТОВ Форсайт.pdf зміни до договору
22 травня 2023 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сроку виконання послуг
Номер договору про закупівлю: 04/2Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміна виконання
Номер договору про закупівлю: 04/2Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміна виконання договору.
Номер договору про закупівлю: 04/2Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04/2Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 565 398,76
UAH (в тому числі ПДВ 94 233,13 UAH)