Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплектування, зберігання та доставці підручників
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2023-02-15-004776-a 7ba0e98beb504828a9c5acb173015810
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шепета Людмила Павлівна

+380472451430 zoh_12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25947539
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Б. Хмельницького, 118
Контактна особа: Шепета Людмила Павлівна
+380472451430
zoh_12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


Місцезнаходження замовника: 18015, м. Черкаси, вулиця Богдана Хмельницького, 118; Категорія замовника: відповідно до п.3ч.4.ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Код ЄДРПОУ 25947539; Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи - з подальшим звітуванням ; Фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплектування, зберігання та доставці підручників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Богдана Хмельницького, 118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

15 лютого 2023 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Черкасикнига"
#02471212
Переможець 3 000,00
UAH
15 лютого 2023 11:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 15:04
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2023 16:48
Електронний підпис укладений
25 вересня 2023 14:14
Електронний підпис укладений
05 вересня 2023 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.3 викласти в новій редакції (сума угоди становить 11980,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 1/23
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.3 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1/23
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.3 Договору викласти в новій редакції (Сума Угоди становить 11 980,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 1/23
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.3 Договору викласти в новій редакції (Сума угоди становить 11 026,26 грн.)
Номер договору про закупівлю: 1/23
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з комплектування, зберігання та доставці підручників 1 11 026,26
UAH