Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Криниця Максим Євгенович 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 166 385 965,20 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 831 929,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1663859.65 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31160000-5: Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом, оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару; якщо учасник не є резидентом, оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||||||||
07 червня 2023 14:22 |
д.р. на звернення від 21.02.23.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
05 червня 2023 17:02 |
7131 - зміна 9 від 05.06.2023.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
05 червня 2023 17:02 |
7131 - ТД-9.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
22 травня 2023 16:16 |
7131 - зміна 8 від 22.05.2023.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
08 травня 2023 14:08 |
7131 - зміна 7 від 08.05.2023.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
24 квітня 2023 11:56 |
7131 - зміна 6 від 24.04.2023.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
10 квітня 2023 15:49 |
7131 - зміна 5 від 10.04.2023.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
24 березня 2023 13:16 |
7131 - зміна 4 від 24.03.2023.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
14 березня 2023 15:46 |
7131 - зміна 3 від 14.03.2023.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
07 березня 2023 11:48 |
7131 - зміна 2 від 07.03.2023.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
27 лютого 2023 14:03 |
7131 - зміна 1 від 27.02.2023.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 7 - лист-згода.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 12 - анкета.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 8 - Довідка ст. 17.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 3 - інформ про тех харак.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 2 - Інф-я про ПЗ.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 6 - Довідка про досвід.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 9 - довідка ст. 17 для об'єднання.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 13 - порівняльна таблиця.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 11 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція (цінова).docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 10 - митні платежі.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 5 - Проект договору.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 11:28 |
Додаток 4 - ТСдоПЗ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000188 ● 0748431314f04a10bdd00fac87237d74
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 08:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-02-15-004727-a 15.02.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 18:21:00
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для оснащення установками автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності енергоблоку №4 ВП РАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-15-004727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 13:52:46
пояснення на запит від 15.01.2023
В рамках моніторингу UA-M-2024-01-11-000188 процедури закупівлі ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Обладнання для оснащення установками автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності енергоблоку №4 ВП РАЕС), інформація про проведення якої опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-02-15-004727-a, та відповідно до частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає пояснення (інформацію, документи) на питання, запитувані в запиті від 15.01.2023, а саме:
«1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду».
ПОЯСНЕННЯ:
1. Предметом вищезазначеної процедури закупівлі є обладнання для оснащення установками автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності енергоблоку №4 ВП РАЕС.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – філією «ВП «Централізовані закупівлі» АТ «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
– проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками у попередніх договорах Замовника;
– аналізу комерційних пропозицій виробників: ES Group Europe s.r.o. (лист від 15.09.2022 № 260), ТОВ «ЕНЕРГОАВТОМАТИЗАЦІЯ» (лист від 19.09.2022 № 033-09/22), ZAT a.s. (лист від 16.09.2022) з цінами та умовами постачання (додаються).
За результатами проведеного цінового аналізу ОВЗ встановлена на рівні найнижчої актуальної комерційної пропозиції виробника – ES Group Europe s.r.o. – 166 385 965,20 грн без ПДВ (4 186 000,00 євро без ПДВ за курсом НБУ станом на 30.01.2023 (39,7482 грн/євро).
Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, які визначені в документі «Технічна специфікація до предмета закупівлі обладнання в рамках заходу КзПБ № 17104 «Оснащення установками автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності енергоблоку № 4 ВП РАЕС» ТСдоПЗ(т).151.27-2021 (Додаток 4 до тендерної документації), були установлені на підставі нижченаведених документів та є обов’язковими до виконання Замовником, як експлуатуючою організацією:
Закон України від 15.01.2015 № 124-VІІІ «Про технічні регламенти і оцінку відповідності»;
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1077;
Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. № 1067;
НП 306.2.141 2008 Загальні положення безпеки атомних станцій;
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій;
ДСТУ IEC 60870-5-104:2014 Пристрої та системи телемеханіки. Частина 5-104. Протоколи передавання. Доступ до мережі згідно з IEC 60870-5-101 із використанням стандартних профілів передавання даних;
ДСТУ IEC 61000-4-1:2007 Електромагнітна сумісність. Частина 4-1. Методики випробування та вимірювання;
ДСТУ EN 61000-4-4:2019 (EN 61000-4-4:2012, IDT; IEC 61000-4-4:2012, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-4. Методики випробування та вимірювання Випробування на несприйнятливість до швидких перехідних процесів/пакетів імпульсів;
ДСТУ EN 61000-4-11:2019 (EN 61000-4-11:2004, IDT; IEC 61000-4-11:2004, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-11. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до провалів напруги, коротких переривань та змінень напруги;
ДСТУ EN 61000-4-8:2017 (EN 61000-4-8:2010, IDT; ІЕС 61000-4-8:2009, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-8. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до магнітних полів частоти мережі;
ДСТУ EN 61000-4-9:2019 (EN 61000-4-9:2016, IDT; IEC 61000-4-9:2016, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-9. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до імпульсних магнітних полів;
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи;
ДСТУ ISO 12944-2:2019 (ISO 12944-2:2017, IDT) Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 2. Класифікація середовищ;
ДСТУ ISO 12944-5:2019 (ISO 12944-5:2018, IDT) Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 5. Захисні лакофарбові системи;
ДСТУ 7299:2013 Дизайн і ергономіка. Робоче місце оператора. Взаємне розташування елементів робочого місця. Загальні вимоги ергономіки;
ГОСТ 22789-94 (МЭК 439-1-85) Устройства комплектные низковольтные. Общие технические требования и методы испытаний;
ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов;
ІEEE C57.104-2019 IEEE Guide for the Interpretation of Gases Generated in Oil-Immersed Transformers;
IEC 60599:2015 Mineral oil-filled electrical equipment in service - Guidance on the interpretation of dissolved and free gases analysis;
ПУЕ Правила улаштування електроустановок (у редакції 2017 р.);
НПАОП 40.1-1.01-97 Правила безпечної експлуатації електроустановок (Вид. 2 із змінами та доповненнями 2000 р.);
СОУ НАЕК 011:2019 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Метрологічне забезпечення експлуатації АЕС. Організація робіт із забезпечення єдності вимірювань та порядок їх проведення;
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії;
СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва;
СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження;
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ;
СОУ-Н ЕЕ 46.501:2006 Діагностика маслонаповненого трансформаторного обладнання за результатами хроматографічного аналізу вільних газів, відібраних із газового реле і газів, розчинених в ізоляційному маслі;
СОУ-Н МПЕ 40.1.46.301:2006 Перевірка ізоляції трансформаторів струму 330-750 кВ під робочою напругою. Методичні вказівки.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: «ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Обладнання для оснащення установками автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності енергоблоку №4 ВП РАЕС)» розміщено на веб-сайті «АТ НАЕК Енергоатом» на сторінці «Обґрунтування предмета закупівлі 2023 рік» (посилання: https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html) → 15.02.2023 ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Обладнання для оснащення установками автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності енергоблоку № 4 ВП РАЕС) UA-2023-02-15-004727-a (посилання https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/e-procurement/2023/02/7131.docx).
Додатки (у вкладенні): на 3 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-15-004727-a 24.01.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-15-004727-a (далі – Висновок) за предметом: ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Обладнання для оснащення установками автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності енергоблоку №4 ВП РАЕС), згідно з яким Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Користуючись наданим Законом правом, Замовник надає аргументовані заперечення до Висновку ДАСУ. Тендерна документація розроблена відповідно до норм і положень Закону з урахуванням Особливостей в редакції із змінами, які діяли на дату оголошення про проведення відкритих торгів – 15.02.2023. Пунктом 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з підпунктом 15 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зокрема застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику, визначені в статті 25 Закону. У тому числі пунктом 3 частини третьої статті 25 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Крім того, формою забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрований в Мінюсті 03.03.2021 за № 275/35897), визначене зобов’язання гаранта сплатити бенефіціару суму гарантії після отримання гарантом письмової вимоги за умови ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. При цьому, Особливості (в редакції, чинній на дату оголошення відкритих торгів) не містять положень, які встановлюють порядок та/або умови надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, а тому жодним чином не регулюють питання надання забезпечення тендерної пропозиції, не змінюють/заміняють норми ст. 25 Закону, не визначають умови та вимоги щодо його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику, а тому не надають права Замовнику в тендерній документації зазначати інші умови неповернення тендерного забезпечення, крім тих, що вказані в ст. 25 Закону. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації неможливо було врахувати в п. 3 частини І розділу ІІІ тендерної документації норми пункту 44 Особливостей дотримуючись разом з тим вимог статті 25 Закону. У Висновку зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог п. 44 Особливостей. Виходячи з констатуючої частини висновку, порушення стосується строку подання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Проте, положення п. 44 Особливостей в повному обсязі враховані у тендерній документації, а саме: - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 10 і 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону (р. ІІІ тендерної документації); - замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 цього Закону (крім п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону) з урахуванням п. 44 Особливостей (абзац третій підпункту 3 п. 4 р. V тендерної документації). Крім того, твердження у Висновку, що «не завантаження переможцем у строк, визначений п. 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону, є підставою для відхилення пропозиції учасника та підставою для стягнення коштів забезпечення пропозиції у відповідності до положень Особливостей» не відповідає дійсності, оскільки ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону, з урахуванням п. 44 Особливостей, є підставою для відхилення пропозиції переможця торгів, а не учасника. Слід зазначити, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Підстав для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до абзацу третього підпункту 3 п. 41 Особливостей не було. Зазначене у Висновку жодним чином не порушило права та інтереси учасників, не вплинуло на права та інтереси Замовника в зазначених торгах, не нанесло жодних збитків Замовнику, тобто не має жодних негативних наслідків для залучених в торгах учасників та Замовника. Зважаючи на вищевикладене, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства з питань публічних закупівель, вимоги тендерної документації відповідають вимогам Закону та Особливостей, висновок про наявність порушення вимог пункту 44 Особливостей є безпідставним та необґрунтованим, а прийняті Замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження.
2024-01-30 15:19:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | 05.02.2024 до Київського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов АТ "НАЕК "Енергоатом" від 05.02.2024 № 01-1886/10-вих про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-15-004727-a. |
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 320/7464/24 |
Дата відкриття провадження: | 27 лютого 2024 |
Документи:
04 березня 2024 15:09
|
Електронний підпис |
04 березня 2024 15:09
|
Електронний підпис |
06 лютого 2024 16:22
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ES Group Europe s.r.o. |
166 343 436,00
UAH
|
166 343 436,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ES Group Europe s.r.o. #06003885 |
Переможець |
166 343 436,00
UAH
|
10 липня 2023 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 11:15
|
53-129-01-23-02814.pdf | укладений |
25 липня 2023 11:14
|