Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕНЧАНСЬКИЙ СІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ "ПАРОСТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 37609523 |
Місцезнаходження: | 37254, Україна , Полтавська обл., с. Сенча, Миколаївська, 6 |
Контактна особа: |
Захарченко Володимир Олександрович 380668495586 PAROSTOKSENCHA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2023 11:03 |
Очікувана вартість: | 185 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44800000-8: Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики
Фарби ПФ-115П різнокольорові, розчинник для емалей, лаків та фарб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться, шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначеної в Специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно пред’явленої Постачальником видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 16:56 |
ТД_фарби_2023 зі змінами.docx |
17 лютого 2023 17:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2023 16:56 |
ТД_фарби_2023 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В якій тарі буде розчинник – не має значення.
З зауваженням згодні, зміни будуть внесені у тендерну документацію.
Дякуємо за уточнення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000076 ● 656f52f1096943dda4294e26e0de03f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.04.2023 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-02-15-003325-a, 15.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 10:59:07
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Фарби, розчинник код ДК 021:2015 - 44800000-8 «Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики», очікуваною вартістю 185 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-15-003325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
З якої причини замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 14 лютого 2023 року № 43 оприлюднену 15 лютого 2023 року; затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 14 лютого 2023 року № 43 (зі змінами) оприлюднену 24 лютого 2023 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на запит Управління півночно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснення через електронну систему закупівель: - з метою підтвердження або спростування порушення в ході моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 12.04.2023 надано запит замовнику щодо причин не оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Замовником на момент закінчення (25.04.2023) моніторингу відповідь в електронній системі закупівель не надано. Пояснення щодо не надання відповіді до 25.04.2023р. В момент створення особистого кабінету Сенчанського сільського комбінату комунального підприємства «Паросток» для реєстрації підприємства була надана електронна адреса: PAROSTOKSENCHA@UKR.NET компанія ідентифікована за допомогою ЕЦП 18.01.2019, але у березня 2022 року, ця адреса з невияснених причин перестала працювати. Тому повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі по предмету «Фарби, розчинник код ДК 021:2015 - 44800000-8 «Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики», очікуваною вартістю 185 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-15-003325-a) ми не отримали своєчасно. Для усунення цього уповноваженою особою СККП «Паросток» було направлено лист з проханням змінити електронну адресу на parostokrozr@ukr.net до торгового майданчика SmartTender; - моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства. Замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» керівництво СККП «Паросток» в особі начальника Захарченко Володимира Олександровича, повідомляє про здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, шляхом оголошення догани Уповноваженій особі Карпенко Людмили Анатоліївні, що відповідальна за проведення процедури закупівлі. Наказ № 190 від «09» травня 2023 року.
2023-05-09 15:59:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником було порушено частину п’яту статті 8 Закону в частині не надання відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КУРНОСОВА ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА |
152 616,00
UAH з ПДВ
|
152 616,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
184 593,60
UAH з ПДВ
|
184 593,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КУРНОСОВА ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА #2817210060 |
Відхилено |
152 616,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 10:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2023 16:33
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
184 593,60
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2023 16:28
|
ДУ б н розчинник.pdf | зміни до договору |
09 березня 2023 16:28
|
Лист зміна назви для Паросток.pdf | зміни до договору |
09 березня 2023 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 11:51
|
Договір ПОЛІСАН з підписами.pdf | укладений |
09 березня 2023 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною одиниць виміру розчинника без зміни якісних та кількісних показників |
Номер договору про закупівлю: | 02/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |