Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖКС "Хмельницький" |
Код ЄДРПОУ: | 32190579 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1 |
Контактна особа: |
Сінькевич Сергій Петрович +380487719110 gks.hmeln@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 23:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 4 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 000,00 грн. (дві тисячі гривень нуль копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має складати не менше 90 (дев’яносто) робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Отримувач: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ" Місцезнаходження Замовника: 65091, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1 Код ЄДРПОУ: 32190579 Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта. Разом з банківською гарантією учасник повинен надати скановану копію ліцензії, виданої банку, скановану копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію та довідку з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Замовником Виконавцю щомісячної вартості наданих Послуг здійснюється в національній валюті України (гривня) в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником Виконавцю вартості наданих Послуг, зазначеної у відповідному(-их) Акті(-ах) приймання-передачі наданих послуг протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(-ів) приймання-передачі наданих послуг, на поточний рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі. Для цілей укладання договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції учасникам потрібно надати довідки із усіх обслуговуючих банків про відкриті рахунки | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 18:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 18:47 |
Х Перелік змін від 17.02.2023.docx | |
17 лютого 2023 18:47 |
Х Тендерна документація зі змінами від 17.02.2023.pdf | |
17 лютого 2023 18:47 |
Додаток 1 до тендерноі_ документаціі_ із змінами від 17.02.2023.pdf | |
14 лютого 2023 23:08 |
Х Додаток 3 до тендерноі_ документаціі_.pdf | |
14 лютого 2023 23:08 |
Додаток 5 до тендерноі_ документаціі_.pdf | |
14 лютого 2023 23:08 |
Додаток 4 до тендерноі_ документаціі_.pdf | |
14 лютого 2023 23:08 |
Додаток 2 до тендерноі_ документаціі_.pdf |
17 лютого 2023 18:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2023 18:47 |
Х Перелік змін від 17.02.2023.docx
|
|||
17 лютого 2023 18:47 |
Х Тендерна документація зі змінами від 17.02.2023.pdf
|
|||
17 лютого 2023 18:47 |
Додаток 1 до тендерноі_ документаціі_ із змінами від 17.02.2023.pdf
|
|||
14 лютого 2023 23:08 |
Х Додаток 3 до тендерноі_ документаціі_.pdf
|
|||
14 лютого 2023 23:08 |
Додаток 5 до тендерноі_ документаціі_.pdf
|
|||
14 лютого 2023 23:08 |
Додаток 4 до тендерноі_ документаціі_.pdf
|
|||
14 лютого 2023 23:08 |
Додаток 2 до тендерноі_ документаціі_.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що в технічній специфікації зазначений перелік необхідних послуг та період протягом якого вони мають надаватись. Так як наразі неможливо передбачити наприклад кількість учасників в закупівлях, то відповідно неможливо і передбачити кількість необхідних детальних аналізів наданих учасниками документів, адже по одному і тому ж предмету закупівлі це може бути як детальний аналіз документів одного учасника який при належній підготовці документів буде визначений переможцем, так і детальний аналіз документів десяти чи більше учасників (наприклад у випадку якщо документи всіх поданих пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації і закупівля оголошується знову декілька разів).
Крім цього об’єктивно неможливо точно спрогнозувати кількість процедур закупівель, що мають бути оголошені протягом року, адже закупівля може як завершитись з першого разу, так і може бути оголошена декілька разів через відсутність учасника процедури закупівлі чи відхилення всіх поданих пропозицій.
Неможливо спланувати і точну кількість ініційованих переможцями після укладання договорів додаткових угод до договорів про закупівлю чи ініційованих постачальниками розірвань вже укладених договорів, через що виникне необхідність оголошувати нові процедури закупівлі.
Відповідно до вищезазначених об'єктивних обставин, сподіваємось на Ваше розуміння саме такого формулювання щодо кількості предмету закупівлі.
Проте за необхідності, для розуміння ОРІЄНТОВНИХ обсягів необхідних послуг, пропонуємо Вам проаналізувати минулі періоди закупівельної діяльності замовника (доречніше довоєнні періоди), що знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ при цьому беручи до уваги відмінності від діючої в ті періоди часу та чинній на сьогодні редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а також регулюючих публічні закупівлі постав Кабінету Міністрів України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000027 ● d498ba8cb9d643cb9cc893773b8fd8d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2023 Одеса № 102
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.04.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.04.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2023 № 102
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
18 UA-2023-02-14-015399-a 14.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 15:13:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 27.02.2023 № 07/7941/Х (далі – Протокол) Замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «Експерт-Плюс» (далі – ПП «Експерт-Плюс»).
1. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Експерт-Плюс» у зв’язку з тим, що учасник у складі тендерної пропозиції надав проект договору про закупівлю не в повному обсязі?
Відповідно до Протоколу тендерна пропозиція учасника ПП «Експерт-Плюс» підлягає відхиленню на підставі надання учасником проєкту договору про закупівлю не в повному обсязі, а саме підписаний учасником проєкт договору про закупівлю не містить обов’язкового Додатку № 1 «Перелік та умови надання послуг».
Так відповідно до вимог підпункту 8 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) встановлено, що учасником в складі тендерної пропозиції надається підписаний учасником проєкт договору про закупівлю разом з листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та гарантійним листом виконання його умов (в довільній формі). Замовником у додатку 3 до ТД викладено проєкт договору про закупівлю, в якому в пункті 11.8 зазначено: «11.8. Додаткові угоди та додатки до цього договору про закупівлю є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені в письмовій формі, підписані Сторонами та набирають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками Сторін. Цей Договір включає в себе наступні додатки (надаються в складі пропозиції учасника): Додаток № 1 «Перелік та умови надання послуг».
Слід зазначити, що у проєкті договору про закупівлю, викладеного у додатку 3 до ТД, відсутній додаток № 1 «Перелік та умови надання послуг».
Водночас учасником ПП «Експерт-Плюс» у складі тендерної пропозиції надано лист-погодження з проектом договору від 21.02.2023 № 8, підписаний учасником проєкт договору про закупівлю, а також технічну специфікацію, яка містить перелік та умови надання послуг (файл: Технічна специфікація1.pdf).
2. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Експерт-Плюс» у зв’язку з тим, що учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-згоду на обробку та використання персональних даних від Нестерова Бориса Борисовича, чиї персональні дані зазначив у своїй тендерній пропозиції учасник?
Відповідно до Протоколу тендерна пропозиція учасника ПП «Експерт-Плюс» підлягає відхиленню на підставі ненадання учасником листа-згоди на обробку та використання персональних даних від Нестерова Бориса Борисовича, чиї персональні дані зазначив у своїй тендерній пропозиції учасник. Станом на дату розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПП «Експерт-Плюс» у складі тендерної пропозиції учасника були відсутні персональні дані Нестерова Бориса Борисовича, то на відповідну дату були відсутні й порушення вимоги підпункту 6 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, а необхідність подання листа-згоди на обробку та використання персональних даних від Нестерова Бориса Борисовича виникла саме після завантаження учасником нових документів згідно наданих 24 годин на усунення невідповідностей.
Так підпунктом 6 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД встановлено, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку та використання персональних даних від фізичних осіб персональні дані яких зазначені у складі тендерної пропозиції учасника. Тобто ТД передбачає надання листів-згод на обробку та використання персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких зазначені та подані саме у складі тендерної пропозиції учасника.
3. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Експерт-Плюс» у зв’язку з тим, що учасником у складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що визначені замовником у ТД до такого забезпечення тендерної пропозиції?
Відповідно до пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД гарантія надається за формою (далі – Форма), наведеною в Додатку № 4 до ТД з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Відповідно до Форми, наведеної в додатку № 4 до ТД, у пункті 3 Гарантії зазначається: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)».
Так учасником ПП «Експерт-Плюс» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 21.02.2023 № Г/2023/54-01, в пункті 3 якої зазначено: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)», що відповідає вимогам частини 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку № 4 до ТД.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Подгородецького Максима Володимировича вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантію від 21.02.2023 № BG/UА/03-2-00853, яка надана не за формою, наведеною в додатку № 4 до ТД з урахуванням умов, викладених в даному пункті?
Так у пункті 3 вищезазначеної гарантії зазначено: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)», проте відповідно до Форми, наведеної в додатку № 4 до ТД, у пункті 3 Гарантії зазначається: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-01 23:32:00
пояснення
Пояснення на запит про надання пояснень від 26.04.2023 згідно розпочатого моніторингу процедури закупівлі Консультаційні послуги в сфері публічних закупівель (код ДК 021:2015 - 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління) розпочатого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ (ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) згідно наказу № 102 від 18.04.2023:
Щодо першого пункту запиту про надання пояснень:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, було виявлено невідповідності щодо надання в складі тендерної пропозиції Учасника проекту договору про закупівлю не в повному обсязі, як вимагалось згідно умов тендерної документації.
Згідно положень пункту 8 Інших умов тендерної документації частини 2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації вимагалось наступне: «Учасником в складі тендерної пропозиції надається підписаний учасником проект договору про закупівлю разом з листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та гарантійним листом виконання його умов (в довільній формі)». Згідно п.11.8. проекту договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) зазначено в тому числі наступне: «Цей Договір включає в себе наступні додатки (надаються в складі пропозиції учасника): Додаток № 1 «Перелік та умови надання послуг».
Станом на дату розкриття тендерних пропозицій в складі тендерної пропозиції учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, був взагалі відсутній підписаний учасником проект договору про закупівлю, тобто пряма вимога тендерної документації щодо надання підписаного учасником проекту договору про закупівлю була проігнорована повністю та навіть після публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно якої була звернута увага на відсутність в складі тендерної пропозиції учасника підписаного учасником проекту договору про закупівлю, учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, проігнорував вимогу п.11.8. проекту договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) та не надав в своїй тендерній пропозиції складову частину проекту договору про закупівлю - Додаток № 1 «Перелік та умови надання послуг», подання якої вимагалось згідно вимог тендерної документації, а саме п.11.8 Додатку 3 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, не містить обов’язкового Додатку № 1 «Перелік та умови надання послуг», тобто проект договору про закупівлю поданий не в повному обсязі, як вимагалось згідно умов тендерної документації.
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Згідно абзацу 3 п. 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми.
Щодо неможливості подання Додатку № 1 «Перелік та умови надання послуг» в складі своє тендерної пропозиції учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, не надав жодного листа-роз’яснення чи іншого документа згідно якого він би обґрунтовував таку неможливість, у зв’язку з чим можливо дійти до висновку що відсутність Додатку № 1 «Перелік та умови надання послуг» викликана виключно тим, що такий учасник не ознайомився з повним змістом проекту договору про закупівлю (Додатку 3 до тендерної документації).
Дана вимога тендерної документації не оскаржувалась, як дискримінаційна учасником, тендерна пропозиція якого була відхилена, в установлений законодавством строк. Також, учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, не ставив запитань (або вимог) під час проведення процедури закупівлі щодо зразків додатків.
Додатково зазначаємо, що відповідно рішення щодо відхилення тендерної пропозиції прийнято з урахуванням практики розгляду абсолютно аналогічних справ Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, але не виключно, наступним:
- Рішенню Колегії № 20100-р/пк-пз від 03.09.2021, на 11-13 аркушах якого в аналогічному випадку Колегія дійшла висновку, що відсутність додатків до договору, надання яких вимагалось згідно вимог тендерної документації (навіть якщо проект договору про закупівлю не містить форми цих додатків) вважається підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника у зв’язку з тим, що учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
- Рішенню Колегії № 18106-р/пк-пз від 25.09.2020, на 5-6 аркушах якого в аналогічному випадку Колегія дійшла висновку, що відсутність складової частини проекту договору про закупівлю в складі тендерної пропозиції учасника вважається підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника у зв’язку з тим, що учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
- Рішенню Колегії № 17558-р/пк-пз від 17.09.2020, в якому в аналогічному випадку Колегія дійшла висновку, що відсутність складової частини проекту договору про закупівлю в складі тендерної пропозиції учасника вважається підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Щодо другого пункту запиту про надання пояснень:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно положень пункту 6 Інших умов тендерної документації частини 2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено такі вимоги:
«Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку та використання персональних даних від фізичних осіб персональні дані яких зазначені у складі тендерної пропозиції учасника».
Відповідно до поданої учасником протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей довідки про досвід виконання аналогічного договору за Вих. № 5 від 26.02.2023, Учасником були зазначені персональні дані фізичної особи Нестерова Бориса Борисовича, а саме його РНОКПП та при цьому не надано лист-згоду на обробку та використання персональних даних від Нестерова Бориса Борисовича, чиї персональні дані зазначив у своїй тендерній пропозиції Учасник.
У зв’язку з тим, що станом на дату розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Учасника були відсутні персональні дані Нестерова Бориса Борисовича, то на відповідну дату були відсутні й порушення вимоги пункту 6 Інших умов тендерної документації частини 2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, а необхідність подання листа-згоди на обробку та використання персональних даних від Нестерова Бориса Борисовича виникла саме після завантаження Учасником нових документів згідно наданих 24 годин на усунення невідповідностей. Згідно абзацу 3 п. 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Додатково, надаємо посилання на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду аналогічних випадків відсутності передбачених тендерною документацією листів-згод на обробку персональних даних від осіб, персональні дані яких зазначено в тендерних пропозиціях:
- Рішення Колегії № 23074-р/пк-пз від 11.10.2021, на 2-4 аркушах якого в аналогічній ситуації розглядалось питання чи може вважатись персональними даними лише прізвище, ім’я, по-батькові та посада особи, без зазначення ані дати народження, ані зареєстрованого місця проживання, ані реєстраційних номерів облікових карток платників податків, ані паспортних даних такої особи. У вищезазначеному рішенні Колегія дійшла висновку відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована та зазначення лише прізвища, імені, по-батькові та посади особи не є персональними даними в розумінні Закону України "Про захист персональних даних" так як зазначеної інформації недостатньо, щоб особа могла бути конкретно ідентифікована.
- Рішення Колегії № 15043-р/пк-пз від 05.08.2020, на 2-4 аркушах якого в аналогічному випадку Колегія дійшла висновку, що відсутність передбачених тендерною документацією листів-згод на обробку персональних даних від осіб, персональні дані яких наведено у пропозиції учасника є підставою для відхилення тендерної пропозиції через те що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
- Рішення Колегії № 20569-р/пк-пз від 09.09.2021, на 5-6 аркушах якого в аналогічному випадку Колегія дійшла висновку, що відсутність передбачених тендерною документацією листів-згод від осіб, персональні дані яких використовуються у тендерній пропозиції учасника є підставою для відхилення тендерної пропозиції через те що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
- Рішення Колегії № 4903-р/пк-пз від 12.03.2021, на 12-14 аркушах якого в аналогічному випадку Колегія дійшла висновку, що відсутність передбачених тендерною документацією листів-згод від осіб, персональні дані яких містяться у тендерній пропозиції учасника є підставою для відхилення тендерної пропозиції через те що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Міркування з приводу того, що подана учасником протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей довідка про досвід виконання аналогічного договору за Вих. № 5 від 26.02.2023, в якій учасником були зазначені персональні дані фізичної особи Нестерова Бориса Борисовича, а саме його РНОКПП, вже не є частиною його тендерної пропозиції є абсолютно безпідставними з урахуванням наступного:
Відповідно до положень абзацу другого ч. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Тобто замовник зобов’язаний розглядати ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей. Яким чином можна одночасно і розглядати ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ разом із поданими учасником протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей документами з метою з’ясування виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей і при цьому ж не розглядати їх та не вважати їх складовою частиною тендерної документації учасника? Якщо подані учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей документи вже не є складовою частиною тендерної документації, то тоді виходить, що вимоги чинного законодавства до тендерної пропозиції та такі вимоги нашої тендерної документації як:
- «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою»;
- «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, імені та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)»;
- «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї тендерної документації), з оригіналів документів, надання яких вимагається згідно цієї тендерної документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї тендерної документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, а саме: документи повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі наявності), містити дату складання документу, печатку учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки), а також посаду, прізвище, ім’я та власноручний підпис учасника або керівника учасника або уповноваженої учасником особи»,
вже не повинні застосовуватись до документів, що подані учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виходячи з абсолютно безпідставного припущення, що вони не є складовою частиною тендерної пропозиції, а отже виходить, що учасник протягом цих 24 годин може надати документи складені будь-якою іноземною мовою без автентичного перекладу українською мовою та не у формі електронного документа (без КЕП на документі) та без власноручного підпису та взагалі у форматі документи, що не забезпечує можливість його перегляду, АДЖЕ ВСІ ЦІ ВИМОГИ СТОСУЮТЬСЯ САМЕ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, а у випадку якщо дійти до абсолютно безпідставного висновку (який при аналізі закупівельною спільнотою може мати значний резонанс та призвести до прийняття на цій базі іншими замовниками публічних закупівель подібних абсурдних рішень), що подані учасниками документи протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, вже не є складовою частиною тендерної пропозиції, то всі вищезазначені та інші вимоги до таких документів є безпідставними, адже всі вони стосуються ЛИШЕ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. В такому випадку, спираючись на таку нову потенційно можливу практику висновків про результати моніторингів, це може привести замовників в публічних закупівлях до висновку про необхідність розгляду документів поданих протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що будуть складені невідомими іноземними мовами без надання перекладів та/або не будуть містити ані власноручних, ані електронних підписів та/або взагалі не будуть доступні для перегляду та при цьому замовники в публічних закупівлях будуть вимушені якимось чином це розглядати без можливості відхилення тендерних пропозицій таких учасників, адже всі вище перелічені вимоги до документів тендерної пропозиції вже би не застосовувались.
Щодо третього та четвертого пункту запиту про надання пояснень:
Зазначені Вами пункти запиту про надання пояснення 3. та 4. є повністю пов’язаними та стосуються неочевидного трактування Вами змісту положень тендерної документації та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та окрім цього повністю суперечать колосальній кількості висновків за результатами моніторингів Державної аудиторської служби України та її офісів за період 2021-2023 року, що буде детально досліджено далі за текстом.
Так як третій Ваш запит на пояснення стосується підстав невідповідності наданого учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, забезпечення тендерної пропозиції, вимогам до такого забезпечення, що зазначив в забезпеченні тендерної пропозиції в пункті 3: «… 5 робочих/банківських днів …», а четвертий запит на пояснення стосується підстав відповідності тендерної пропозиції учасника, якого визначено переможцем вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, у пункті 3 забезпечення тендерної пропозиції якого зазначено: «… 5 банківських днів …» та пояснення на них будуть надані в комплексі, оскільки очевидна аргументація необхідності зазначення в пункті 3 забезпечення тендерної пропозиції саме «5 банківських днів» є і відповіддю на запит щодо невідповідності зазначення в пункті 3 забезпечення тендерної пропозиції «5 робочих/банківських днів» вимогам тендерної документації та наявності підстав для відхилення такого учасника процедури закупівлі як такого, забезпечення тендерної пропозиції якого не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції (діюча на момент проведення процедури закупівлі редакція абзацу третього підпункту 1 пункту 41 Особливостей).
Інформуємо, що відповідна форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції затверджено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (надалі по тексту – «Наказ»). Відповідно до абзацу першого пункту 3 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої відповідно до вищезазначеного Наказу зазначено наступне: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до підпункту 10 пункту 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених згідно того ж Наказу, зазначено, що у реквізитах гарантії строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Як вбачається згідно Наказу, саме цей нормативно-правовий акт встановлює вимоги до забезпечення тендерної пропозиції і абзац перший пункту 3 форми забезпечення тендерної пропозиції містить через « / » два можливих варіанта обчислення днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії та підпункт 10 пункту 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених Наказом чітко передбачає необхідність при підготовці забезпечення тендерної пропозиції обрати один із двох можливих варіантів обчислення строків – або робочі, або банківська дні.
Тобто для відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» необхідно виконати вимогу підпункту 10 пункту 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції та зазначити строк сплати коштів за гарантією або в робочих або банківських днях.
Замовником при проведенні закупівлі Консультаційні послуги в сфері публічних закупівель (код ДК 021:2015 – 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління) в ч. 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено в тому числі наступне:
«Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 4 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті»;
«Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги), а саме:»;
«10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях».
Тобто замовник в своїй тендерній документації прямо зазначив, що забезпечення тендерної пропозиції подається за наведеною формою З УРАХУВАННЯМ УМОВ, ВИКЛАДЕНИХ В ДАНОМУ ПУНКТІ, а далі даним пунктом зазначив, що СТРОК СПЛАТИ КОШТІВ ЗА ГАРАНТІЄЮ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ В РОБОЧИХ АБО БАНКІВСЬКИХ ДНЯХ.
Неможливо інакше трактувати те, що прямим текстом зазначено замовником в тендерній документації та абсолютно такі ж вимоги передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», відповідно до яких прямо зазначено, що при заповнені форми банківської гарантії необхідно обрати один із двох можливих варіантів обчислення днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії – АБО робочі, АБО банківські.
Окрім цього, аналогічну вимогу і продубльовано окрім тексту завантаженої тендерної документації, ще й у електронних полях електронної системи закупівель, а саме в інформації про процедуру закупівлі оприлюдненої на сторінці відповідної закупівлі на https://prozorro.gov.ua/ в електронному полі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено в тому числі й наступне:
«Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 4 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті»;
«Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги), а саме:»;
«10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях».
Тобто навіть при виникненні у учасників непорозумінь (які очевидно мають бути відсутні відповідно до проаналізованих вище питань) в питанні варіанту зазначення строку сплати коштів за гарантією, то згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 1082 від 11.06.2020, а саме абзацу другого пункту третього вищезазначеного порядку зазначено, що: «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів». Інформація зазначена в електронних полях прямо вимагає визначитись з одним із двох можливих варіантів обчислення строків – або в робочих або банківських днях.
Відповідно до вищезазначеного, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» вимагається зазначення строку сплати коштів за гарантією в робочих або в банківських днях, тендерною документацією вимагається зазначення строку сплати коштів за гарантією в робочих або в банківських днях, електронними полями відповідної закупівлі в електронній системі закупівель вимагається зазначення строку сплати коштів за гарантією в робочих або в банківських днях. Все це є більш ніж аргументованою відповіддю на Ваш третій та четвертий запит на пояснення щодо прийняття замовником саме тих рішень, що є єдиними правильними та відповідаючими чинному законодавству та оприлюдненні в електронній системі закупівель.
Аналогічна позиція відповідає й практиці розгляду аналогічних справ Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі рішенню колегії № 20569-р/пк-пз від 09.09.2021, на 4-5 аркуші якого Колегія дійшла висновку, що в такому випадку замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а також рішенню Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7445-р/пк-пз від 15.12.2022, згідно якого у випадку невідповідності забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, у замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без надання часу на виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Окрім цього, замовником при прийнятті відповідних рішень в цій процедурі закупівлі була проаналізована практика проведення моніторингів процедур закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ та її офісами (в тому числі й ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) та рішення приймались з огляду на сталу практику моніторингів процедур закупівлі в АБСОЛЮТНО аналогічних випадках, для розуміння чого нижче приведені обставини розгляду та три висновки за результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (м. Київ), три висновки за результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ), два висновки за результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ), два висновки за результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) та висновок за результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ). Нижче приводимо обставини цих 11 (одинадцяти) висновків ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ та її офісів та зауважуємо, що це далеко не всі рішення (висновки за результатами моніторигу) в абсолютно аналогічних нашому випадках, оскільки в прикладах з метою економії часу була проаналізована лише мала частина закупівель проведених в межах лише Одеської області задля доведення до відома загальної тенденції та розуміння того, що порушене питання Вашим запитом на пояснення 3. та запитом на пояснення 4. ставить під сумнів законність тисяч висновків ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ та її офісів (в тому числі й ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) по всій Україні за період 2021-2023 року.
1. У закупівлі UA-2023-02-14-014171-a на 7-9 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі міститься форма забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до п.3 банківської гарантії №0GО232023/OD від 21.02.2023 (електронний файл «10.zip») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «3. За цією гарантією Гарант безвідклично зобов'язаний сплатити Бенефіціару суму гарантії протягом 5 (п’яти) банківських днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-14-014171-a ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (м. Київ) від 14.04.2023 проведеному згідно наказу № 81 від 22.03.2023 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям та розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
2. У закупівлі UA-2021-11-23-016277-a на 10-11 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі зазначено: «Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897». Відповідно до абзацу першого пункту 3 ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, що затверджено вищезазначеним наказом від 14 грудня 2020 року №2628 зазначається: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до п.3 банківської гарантії №26553/2 від 08.12.2021 (електронний файл «26553-2 ТОВ АСТЕРН p7s.7z») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару повну суму гарантії (часткові сплати-заборонені) протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-23-016277-a ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (м. Київ) від 06.07.2022 проведеному згідно наказу № 97 від 14.06.2022 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
3. У закупівлі UA-2021-09-17-009339-b на 6-7 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі зазначено в тому числі, наступне: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 6 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.». В тендерній документації наявний додаток № 6 Форма забезпечення тендерної пропозиції, в якому міститься форма забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Відповідно до п.3 банківської гарантії № №1.20-GT.116-17 від 01.10.2021 (електронний файл «Гарантія 1.20-GT.116-17.pdf») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: 3. За цією гарантією Гарант безвідклично зобов'язаний сплатити Бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання Гарантом першої письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-17-009339-b ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (м. Київ) від 06.07.2022 проведеному згідно наказу № 97 від 14.06.2022 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
4. У закупівлі UA-2021-12-01-008277-b на 8-10 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі зазначено в тому числі, наступне: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 5 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.». В тендерній документації наявний додаток № 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції, в якому міститься форма забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до п.3 банківської гарантії № BG/UА/03-2-16289 від 10.12.2021 (електронний файл «9.ебг лідер 77 ua-2021-12-01-008277-b.zip») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-01-008277-b ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) від 11.01.2022 проведеному згідно наказу № 1 від 04.01.2022 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
5. У закупівлі UA-2021-12-04-000532-a на 7-9 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі зазначено в тому числі, наступне: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії». В тендерній документації наявний додаток № 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції, в якому міститься форма забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до п.3 банківської гарантії № 16-001-51161-2021 від 17.12.2021 (електронний файл «16-001-51161-2021.zip») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-04-000532-a ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) від 12.01.2022 проведеному згідно наказу № 1 від 04.01.2022 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
6. У закупівлі UA-2021-12-23-020904-c на 6-8 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі зазначено в тому числі, наступне: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 6 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії». В тендерній документації наявний додаток № 6 Форма забезпечення тендерної пропозиції, в якому міститься форма забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Відповідно до п.3 банківської гарантії № 1.20-GT.116-27 від 06.01.2022 (електронний файл «Гарантія 1.20-GT.116-27.pdf») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «3. За цією гарантією Гарант безвідклично зобов'язаний сплатити Бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання Гарантом першої письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-23-020904-c ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) від 01.02.2022 проведеному згідно наказу № 63 від 26.01.2022 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
7. У закупівлі UA-2022-01-17-004541-c на 8-10 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі зазначено в тому числі, наступне: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 5 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії». В тендерній документації наявний додаток № 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції, в якому міститься форма забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до п.3 банківської гарантії №BG/UА/03-2-00930 від 27.01.2022 (електронний файл «9.ебг лідер 77 ua-2022-01-17-004541-c.zip») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-17-004541-c ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 21.10.2022 проведеному згідно наказу № 45-3 від 30.09.2022 зазначено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
8. У закупівлі UA-2021-11-26-015196-a на 8-9 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі зазначено в тому числі, наступне: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 5 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії». В тендерній документації наявний додаток № 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції, в якому міститься форма забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до п.3 гарантії № 9390-21Г від 10.12.2021 (електронний файл «BG 9390-21G SMART INVEST.zip») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-26-015196-a ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 14.02.2023 проведеному згідно наказу № 4 від 25.01.2023 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства та розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
9. У закупівлі UA-2022-01-29-000721-b на 8-10 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі зазначено в тому числі, наступне: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 5 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії». В тендерній документації наявний додаток № 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції, в якому міститься форма забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до п.3 банківської гарантії № BG/UА/03-2-01438 від 10.02.2022 (електронний файл «9.ебг лідер 77 ua-2022-01-29-000721-b.zip») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-29-000721-b ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) від 28.09.2022 проведеному згідно наказу № 280 від 20.09.2022 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
10. У закупівлі UA-2021-11-30-006421-b на 8-10 сторінках тендерної документації відповідної закупівлі зазначено в тому числі, наступне: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 5 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії». В тендерній документації наявний додаток № 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції, в якому міститься форма забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до п.3 банківської гарантії № BG/UА/03-2-16282 від 10.12.2021 (електронний файл «9.ебг лідер 77 ua-2021-11-30-006421-b.zip») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-30-006421-b ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 29.11.2022 проведеному згідно наказу № 36-з від 10.11.2022 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
11. У закупівлі UA-2021-08-26-000395-b на 9 сторінці тендерної документації відповідної закупівлі зазначено: «Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628». Відповідно до абзацу першого пункту 3 ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, що затверджено вищезазначеним наказом від 14 грудня 2020 року №2628 зазначається: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Відповідно до абзацу першого пункту 3 банківської гарантії № G21-09-0021 від 07.09.2021 (електронний файл «Банківська ГАРАНТІЯ_№G21-09-0021.zip») наданої учасником процедури закупівлі, що був визначений переможцем процедури закупівлі зазначено: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-26-000395-b ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) від 23.10.2021 проведеному згідно наказу № 432 від 04.10.2021 зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено, а за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, тобто не знайдено порушень в частині абзацу 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону щодо не надання забезпечення тендерної пропозиції та/або не відповідності забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. При цьому вищезазначений висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 23.10.2021 було оскаржено до суду та згідно рішення Одеського окружного адміністративного суду від 12.09.2022 по справі № 420/21195/21 висновок за результатами моніторингу ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ згідно якого були виявлені порушення в частині розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі було визнано протиправним та скасовано повністю, тобто додатково навіть в судовому порядку було підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі вимогам законодавства (в тому числі й в частині наданого забезпечення тендерної пропозиції).
Відповідно до всього вищезазначеного, очевидною є неможливість прийняття ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ чи її офісами двох протилежних одне одному висновків за результатами моніторингу процедур закупівель в абсолютно ідентичних обставинах, адже мова в такому випадку йде про явно упереджене ставлення при проведення моніторингів процедур закупівлі та суб’єктивні чинники, коли щодо одних замовників в абсолютно аналогічних випадках приймають рішення про відповідність розгляду тендерних пропозицій учасників вимогам діючого законодавства та не знаходять порушень, а щодо інших замовників в абсолютно аналогічних випадках приймають рішення щодо виявлення порушень в частині відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) та щодо невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. До того ж, як вбачається з детально розібраної практики висновків про результати моніторингів ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ та абсолютно аргументованої законодавчої бази прийнятих замовником рішень, змістом запиту на пояснення 3 та запиту на пояснення 4 у відповідній процедурі закупівлі ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ставить під сумнів прийняте замовником рішення щодо відхилення учасника процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції якого не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та ставить під сумнів прийняте замовником рішення щодо відповідності забезпечення тендерної пропозиції іншого учасника, забезпечення тендерної пропозиція якого як раз відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Дослідивши всі вище перелічені факти, очевидним є необхідність прийняття самих тих рішень, що були прийняті замовником при проведенні процедури закупівлі та теоретичне прийняття іншого рішення буде порушенням чинного законодавства (в тому числі й принципів здійснення публічних закупівель таких як принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі) та вимог тендерної документації, що було б підставою для виявлення таких порушення вже іншими офісами ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (чи навіть іншою посадовою особою цього ж самого офісу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ як вбачається з проаналізованої практики цього ж офісу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ) чи зверненням за захистом своїх вочевидь порушених прав учасником, який наразі визначений переможцем в цій процедурі закупівлі до суду.
- ДАСУ відповідь Х
- Рішення від 25.09.2020 № 18106
- Рішення від 17.09.2020 № 17558
- Рішення від 15.12.2022 № 7445
- Рішення від 12.03.2021 № 4903
- Рішення від 11.10.2021 № 23074
- Рішення від 09.09.2021 № 20569
- Рішення від 05.08.2020 № 15043
- Рішення від 03.09.2021 № 20100
- Висновок ДАСУ 9
- Висновок ДАСУ 8
- Висновок ДАСУ 7
- Висновок ДАСУ 6
- Висновок ДАСУ 5
- Висновок ДАСУ 4
- Висновок ДАСУ 3
- Висновок ДАСУ 2
- Висновок ДАСУ 11
- Висновок ДАСУ 10
- Висновок ДАСУ 1
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Аргументоване обґрунтування чому замовником мали бути прийняті саме ті рішення, що і були прийняті та чому саме вони відповідали існуючій практиці розгляду аналогічних справ було викладено в поясненнях на запит про надання пояснень. Проте, інформуємо про здійснення заходів щодо усунення зазначених у висновку порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором (оприлюднюємо документи, що свідчать про вжиття таких заходів) та зазначаємо, що нами буде врахована така нова практика розгляду питань публічних закупівель згідно висновку про результати моніторингу цієї закупівлі в подальших аналогічних випадках.
2023-05-10 20:35:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
.
2023-05-15 11:17:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ-ПЛЮС" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Подгородецький Максим Володимирович |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
238 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ-ПЛЮС" #31236046 |
Відхилено |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 19:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2023 18:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 лютого 2023 00:00
|
ФОП Подгородецький Максим Володимирович #3380816392 |
Переможець |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2023 23:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2023 19:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2023 17:33
|
угода про розірвання | укладений |
12 травня 2023 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 16:01
|
Договір | укладений |
09 березня 2023 13:20
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |