Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Лобода Вікторія Олексіївна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 8 653 650,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 268,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 86536.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022 проведення електронного аукціону не передбачається.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000088 ● 4d4828f7dac84b7e8008d8cb32eac5bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2023 10:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023 № 15-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 30.05.2023 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-02-14-009874-а 14.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-31 16:20:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі придбання Кислоти сірчаної для ВП РАЕС, ВП ХАЕС, ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-14-009874-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (виробничими та організаційно-розпорядчими документами).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-05 10:11:14
Пояснення на запит ДАСУ від 31.05.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-14-009874-a)
Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 30.05.2023 № 15-З «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП РАЕС, ВП ХАЕС, ВП ПАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-14-009874-a ] через електронну систему закупівель 31.05.2023 надійшов запит про надання пояснень, а саме: «Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (виробничими та організаційно-розпорядчими документами).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є кислота сірчана для ВП РАЕС, ВП ХАЕС, ВП ПАЕС.
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої електричної енергії.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом»;
- аналізу комерційних пропозицій виробників та потенційних постачальників:
ТОВ «Капітал Стратегія Лідерство», ТОВ «Укртранзит», ТОВ «Захід» з цінами та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу з урахуванням наявного бюджету, очікувану вартість закупівлі встановлено на рівні найнижчої комерційної пропозицій ТОВ «Капітал Стратегія Лідерство» (відповідні комерційні пропозиції та інформаційна довідка станом на 01.02.2023 додаються).
Предметом вищезазначеної закупівлі є кислота сірчана, яка використовується для відновлення іонообмінної здатності смол іонообмінних у фільтрах систем блоково- знесолюючої установки енергоблоків та установки хімічного-водоочищення ВП АЕС.
Технічні характеристики предмета закупівлі (кислота сірчана) визначені у «Технічній специфікації до предмета закупівлі. Кислота сірчана. ТСдоПЗ-У(т).03.031-2021» (Додаток 4 до тендерної документації) на підставі нормативних документів ДП «НАЕК «Енергоатом», а саме:
- СОУ НАЕК 041:2022 «Інженерна, наукова і технічна підтримка. Хімічна продукція для АЕС. Вимоги до якості, закупівлі, вхідного контролю, зберігання»;
- СОУ НАЕК 171:2018 «Водно-хімічний режим другого контуру атомних електростанцій з реакторами типу ВВЕР. Технічні вимоги до якості робочого середовища другого контуру».
Додатки:
1. Копія Інформаційної довідки ВП «Централізовані закупівлі» від 01.02.2023 на 1 арк. в 1 прим.
2. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Капітал Стратегія Лідерство» від 25.01.2023 № 25-01/2756 на 1 арк. в 1 прим.
3. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Укртранзит» від 25.01.2023 № 2023/01/25-01 на 1 арк. в 1 прим.
4. Копія комерційної пропозиції ТОВ ТОВ «Захід» від 25.01.2023 № 25/01-02 на 1 арк. в 1 прим.
5. Копія Додатку 4 до ТД ( ТСдоПЗ-У(т).03.031-2021) – на 8 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі: 10.06.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП РАЕС, ВП ХАЕС, ВП ПАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-14-009874-a, відповідно до якого встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) не погоджується з вищезазначеним висновком ДАСУ з огляду на таке. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Користуючись наданим Законом правом, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку ДАСУ. 1. Щодо твердження ДАСУ про те, що «протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції». Пунктом 5 частини 4 статті 28 Закону та п. 36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), визначено, що протокол розкриття тендерних пропозицій серед іншого повинен містити дату та час розкриття тендерної пропозиції. Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 28 Закону та п. 36 Особливостей протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Тому наголошуємо, що формування та оприлюднення протоколу розкриття в електронній системі закупівель відбувається незалежно від волі Замовника, Замовник жодним чином не впливає на цей процес. Варто зазначити, що інформація про дату та час розкриття тендерних пропозицій на вищезазначену закупівлю міститься у розділі «Реєстр пропозицій» у рядку «Дата і час розкриття», а саме: 06 березня 2023, 10:00. Звертаємо увагу державних аудиторів, що наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено ДП «ПРОЗОРРО». З метою недопущення безпідставного притягнення замовників до відповідальності ДП «НАЕК «Енергоатом» листом від 12.06.2023 № 01-11529/10-вих звернулося до ДП «ПРОЗОРРО» із запитом стосовно надання пояснення щодо причин відсутності у протоколі розкриття тендерних пропозицій інформації про дату та час розкриття. Наразі від ДП «ПРОЗОРРО» отримано офіційну відповідь про те, що підприємство працює над виправленням цієї проблеми (лист ДП «ПРОЗОРРО» від 15.06.2023 № 206/01/890/11). Враховуючи вищевикладене, твердження ДАСУ щодо порушення Замовником вимог пункту 5 частини четвертої статті 28 Закону, пункту 36 Особливостей є неправомірним. 2. Щодо твердження ДАСУ про те, що «проект договору Додаток 5 до тендерної документації не містить порядку змін його умов». Відповідно до вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Разом з тим ані пункт 8 частини 2 статті 22 Закону, ані пункт 19 Особливостей не містять встановлених формулювань, вимог щодо форми та змісту до порядку змін умов проекту договору про закупівлю. Замовник на власний розсуд зазначає вищезазначені вимоги у проекті договору, що є додатком до тендерній документації. Відповідно до пункту 1.4 розділу І «Предмет договору (контракту)» проєкту Договору (контракту) поставки, що є Додатком № 5 до тендерної документації на закупівлю, що підлягала моніторингу, «1.4 Умови Договору (Контракту) можуть бути змінені в порядку, встановленому чинним законодавством, з урахуванням вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, згідно з пунктом 11.12 розділу ХІ «Інші умови» даного проєкту Договору «11.12 Зміни до Договору (Контракту) вносяться виключно шляхом укладання додаткових угод (договорів). При зміні платіжних реквізитів, статусу платника податків, місцезнаходження однієї із Сторін, уточнення (розшифрування) технічних характеристик матеріалів, пакувальних матеріалів, включення у текст Договору (Контракту), а також у первинні та розрахункові документи кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД та для послуг – кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції, дозволяється внесення змін шляхом обміну листами, підписаними уповноваженими представниками Сторін, які є невід’ємною частиною Договору (Контракту)». Таким чином, пунктами 1.4 розділу І «Предмет договору (контракту)» та 11.12 розділу ХІ «Інші умови» зазначеного проєкту Договору врегульовано питання щодо порядку зміни його умов. Отже, твердження державних аудиторів щодо порушення Замовником вимог пункту 5 частини четвертої статті 28 Закону та вимог пункту 36 Особливостей не відповідає дійсності та є необгрунтованим. Враховуючи вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону; висновок державних аудиторів за результатами проведеного моніторингу є безпідставним, прийняті Замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі не порушили вимоги законодавства з питань публічних закупівель та жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Додатки: 1. Лист ДП «НАЕК «Енергоатом» до ДП «ПРОЗОРРО» від 12.06.2023 № 01-11529/10-вих на 1 арк. 2. Лист ДП «ПРОЗОРРО» до ДП «НАЕК «Енергоатом» від 15.06.2023 № 206/01/890/11 на 1 арк.
2023-06-16 13:28:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | ДП "НАЕК "Енергоатом" 23.06.2023 до Луганського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від 10.06.2023. |
Дата публікації: | 23 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 360/712/23 |
Дата відкриття провадження: | 14 серпня 2023 |
Документи:
15 серпня 2023 13:22
|
Електронний підпис |
15 серпня 2023 13:22
|
Електронний підпис |
23 червня 2023 15:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНЗИТ" |
8 537 400,00
UAH
|
8 537 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАДІЯ 2000" |
8 560 650,00
UAH
|
8 560 650,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНЗИТ" #30010945 |
Переможець |
8 537 400,00
UAH
|
14 березня 2023 14:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2023 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 14:47
|
договір 53-129-01-23-02712 .pdf | укладений |
24 березня 2023 14:47
|