Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №20" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34017656 |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, будинок 179 |
Контактна особа: |
Єщенко Дар'я Володимирівна 380577255552 policlinic20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 20:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 417 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 085,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2023 21:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2023 20:29 |
тендерна документація.docx |
13 лютого 2023 21:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2023 20:29 |
тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000127 ● 8f586299d9774c68892ba25e181abaef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 21:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2023 № 86
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 28.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.03.2023 № 86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2023-02-13-016159-a 13.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-29 15:16:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі реактиви для клініко-діагностичної лабораторії (код за ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-13-016159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником здійснювалась закупівля реактивів для клініко-діагностичної лабораторії (код за ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція). В оголошенні в окремих електронних полях зазначено код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 33690000-3 «Лікарські засоби різні» та коди НК 024:2019.
Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, не зазначено коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» зокрема містить код 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини (33696100-6 Реактиви для визначання групи крові, 33696200-7 Реактиви для аналізів крові , 33696300-8 Хімічні реактиви, 33696400-9 Ізотопи, 33696500-0 Лабораторні реактиви, 33696600-1 Реактиви для електрофорезу, Реактиви для аналізів сечі, 33696800-3 Рентгеноконтрастні засоби ) та інші коди, віднесені до визначеного Замовником коду 33690000-3 Лікарські засоби різні.
2. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-03 10:22:55
Відповідь стосовно закупівлі
1.Питання. При визначенні предмету закупівлі та віднесення його до певного коду згідно з Єдиним закупівельним словником уповноваженна особа з закупівель керувалася п.2 р.ІІ «Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг» Порядок визначення предмета закупівлі №708 від 15.04.2020р (зі змінами від 03.09.2021р), де зазначається, що : «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.» . Поряд з цим, п.13 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (зі змінами від 12.11.2021р) передбачає уточнення які саме товари, послуги та роботи повинні вноситися за кодами з більшою деталізацією, а у п.14 вказано : «Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку…» тому при визначенні коду за Єдиним закупівельним словником, не було вказано більш детального коду.
При складанні тендерної документації, у майбутньому, врахуємо потребу вказувати код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
2.Питання. Мною, уповноваженою особою Єщенко Дар'єю Володимирівною разом з профільними
фахівцями клініко-діагностичної лабораторії КНП «"Міська поліклініка №20" Харківської міської ради» та наявного лабораторного обладнання, на підставі службової записки від КДЛ КНП «"Міська поліклініка №20" Харківської міської ради» було проведено моніторинг інформації про ціни на товар згідно код ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та
постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних
майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній
системі закупівель «Prozorro» та на авторизованих електронних майданчиках. У
результаті маркетингового дослідження пропозицій постачальників було
отримано таку інформацію:
Потенційний Постачальник 1 – ТОВ «Крейксмент», м. Київ., загальна вартість пропозиції 430979,00
Потенційний Постачальник 2 – ФОП Мельник Т.В., с. Водопій., загальна вартість пропозиції 417000,00
Потенційний Постачальник 3 – ТОВ «Лабаналіт-Сервіс, м. Харків., загальна вартість пропозиції 426347,90
Комерційні пропозиції додаються.
З урахуванням воєнного стану введеного указом Президента України від
24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та Указом
Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 Про продовження
строку дії воєнного стану в Україні та отриманих комерційних пропозицій,
пропонується визначити очікувану вартість товару, згідно найменшої запропонованої суми, а саме: 417 000 грн. 00 коп.
Надання інформації про усунення порушення замовником
.
2023-04-13 20:20:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Постанови № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МЕЛЬНИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
416 798,00
UAH з ПДВ
|
416 798,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МЕЛЬНИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2586900647 |
Переможець |
416 798,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:27
|
Дод уг 1 дог 13 від 02.03.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 18:21
|
Договір №13.pdf | укладений |
02 березня 2023 18:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін зменшення обсягів закупівлі зг.п.11 Договору №13. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |