Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень із заміною дверей на металопластикові на об’єкті Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 57/6
Очікувана вартість
234 320,00 UAH
UA-2023-02-13-016143-a 9566f09dd8cc4be8843487297e25a480
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Лариса Вікторівна

+380512444388 centr_perv2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
Код ЄДРПОУ: 05483182
Місцезнаходження: 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Космонавтів, 126
Контактна особа: Костюк Лариса Вікторівна
+380512444388
centr_perv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Згідно підпункту 2 пункту 13 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи, що у місті розташування підприємства тривають активні бойові дії, які підтверджено «Переліком територій, на яких ведуться (велись) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» станом на 11 листопада 2022р., затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року №309
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень із заміною дверей на металопластикові на об’єкті Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 57/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з поточного ремонту приміщень із заміною дверей на металопластикові на об’єкті Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 57/6 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 лютого 2023 20:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Макаренкін Володимир Юрійович
#2511704575
Переможець 234 320,00
UAH
13 лютого 2023 20:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2024 11:23
Електронний підпис укладений
24 листопада 2023 11:51
дод угода _3 дог 69 Двери.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 11:50
дод угода _2 дог 69 Двери.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 11:50
Електронний підпис укладений
24 листопада 2023 11:32
Електронний підпис укладений
02 червня 2023 17:26
ДУ 1 Дог 69 від 13_02_23.pdf зміни до договору
02 червня 2023 17:25
Кошторисна документація укладений
13 лютого 2023 20:54
Договір укладений
13 лютого 2023 20:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей зміна істотних умов договору про закупівлю у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі, обставин непереборної сили за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підпункт 4 пункт 19 Особливостей передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі, обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підпункт 1 пункт 19 Особливостей передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 вересня 2023
Сума оплати за договором: 204 264,00
UAH