Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою - поточний ремонт міжбудинкових проїздів в м. Чернівці на 2023 рік
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2023-02-13-010912-a a3cafc1ec13e456dad321d3382fc7088
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2023 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2023 00:00
Початок аукціону: 21 лютого 2023 00:02
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою - поточний ремонт міжбудинкових проїздів в м. Чернівці на 2023 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, відповідно до додатку 2 Проєкту договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2023р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2023 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2023 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 лютого 2023 14:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога тендерної документації
Дата подання: 14 лютого 2023 17:46
Дата відповіді: 17 лютого 2023 14:12
Шановний замовнику, відповідно до пп. 1.2.1 п.1.2 Додатку 3 до Тендерної документації, учасники зобов’язані надати: «- скан-копією додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період та/або повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності).» Вважаємо що надання наказів про призначення працівників на відповідні посади є достатнім підтверджуючим документом на працівників, а вимогу про надання Додатку 1 до Податкового розрахунку ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ, НЕЗАКОНОННИМ, ПРОТИПРАВНИМ, ТА ТАКИМ, ЩО СТАВИТЬ В НЕБЕЗПЕКУ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. ПОВІДОМЛЯЄМО ТА НАГАДУЄМО ВАМ, ЩО В НАШІЙ ДЕРЖАВІ ДІЄ ВІЙСЬКОВИЙ СТАН, А АГРЕСОР -рф та працівники його спецслужб моніторять та обробляють інформації зокрема про працівників українських підприємств. Подавши Додаток 1 до Податкового розрахунку, ОПРИЛЮДНИТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ЯКА ДАСТЬ ЗМОГУ ЛЕГКО ІДЕТИФІКАТУ ЛЮДИНУ, В ТОМУ ЧИСЛІ ПРО РОЗМІР ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ТА ЇЇ ФІНАНСТОВЕ СТАНОВИЩЕ. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Працівники, інформація про заробітню плату на ІПН яких будуть опубліковані в системі вправі не погодились надати згоду на обробку їхніх персональних даних. До тендеру фактично можуть бути допущені лише ті компанії, співробітники яких готові оприлюднити документи зі своїми персональними даними для широкого загалу. ВИЩЕВКАЗАНЕ ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ЯКІ МАЮТЬ ЗМОГУ БРАТИ УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ. Таким чином, для уникнення дискримінаційної вимоги в ТД, такої що звужує коло учасників, просимо Вас забрати вимогу про надання додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, частиною 1 ст. 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пп. 1.2.1 п.1.2 Додатку 3 до Тендерної документації, учасники зобов’язані надати: «-скан-копію додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період та/або повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності).»
Технічні вимоги
Дата подання: 15 лютого 2023 11:07
Дата відповіді: 16 лютого 2023 11:44
Доброго дня Шановний Замовнику! 1. В пункті 25 вказано найменування витрати «Люк (б/в)» (шифр норми - С113-753) в кількості 15 шт. 2. В пункті 32 вказано найменування робіт «Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЕМ) (б/в)» (шифр норми – КР18-29-1) в кількості 60 м2. 3. В пункті 34 вказано найменування витрати «Камені бортові б/в» (шифр норми – С1416-8684) в кількості 20 шт. Просимо роз’яснити яким чином розрахувати вартість вищевказаних робіт та витрат, транспортну складову їх доставки на об’єкт (із зазначенням відстані перевезення їх зі складу) та заготівельно-складські витрати. Якщо ж вищевказані матеріальні ресурси, отримані в результаті демонтажу безпосередньо на об’єкті, то просимо зазначити це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ремонт будь якої ділянки дороги, є існуючі кришки люків, які будуть повторно використані для встановлення. Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЕМ), також аналогічно, є по факту просадка, деформація, цю ж плитку влаштовуємо на місце повторно, аналогічно камені бортові. Транспортної складової в даному випадку до б/в не має.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-25-000051 ● 7f474483b073455b9e4e3594ab0ba3d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2023 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.04.2023 № 111
(дата)
м.Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

23. UA-2023-02-13-010912-a 13.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-26 10:47:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою - поточний ремонт міжбудинкових проїздів в м. Чернівці на 2023 рік» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-13-010912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-27 10:07:46

відповідь на запит про надання пояснень

На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою - поточний ремонт міжбудинкових проїздів в м. Чернівці на 2023 рік.» (номер закупівлі- UA-2023-02-13-010912-a) повідомляємо про наступне.
Обгрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення: Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлюються відповідно до Наказу від 23.09.2003р. №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», Правил благоустрою м. Чернівців, затверджених рішенням Чернівецької міської ради від 30.09.2020р. № 2417 та Наказу від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (із змінами). Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-03 11:41:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою - поточний ремонт міжбудинкових проїздів в м. Чернівці на 2023 рік» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-13-010912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Вимогами пункту 7 розділу 1 «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації обумовлено, що всі документи, які мають відношення до тендерної пропозиції і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою.
У складі тендерної пропозиції учасника КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство» відсутній автентичний переклад копій трудових книжок на українську мову Іващук С.Т. та Семанюк С.М.
2. Додатком 3 до тендерної документації визначено перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, у тому числі в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо).
У складі тендерної пропозиції учасником КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство» надано довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 22.02.2023 №166, в якій зазначено наявність фрези навісної горизонтальної на базі МТЗ-80 №061-33/212р. та фрези МТС-110/2021р., проте документів, що посвідчують право власності учасника не надано.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-05 14:21:29

відповідь на запит ДАСУ

На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо правомірності прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою - поточний ремонт міжбудинкових проїздів в м. Чернівці на 2023 рік.» (номер закупівлі- ID: UA-2023-02-13-010912-a) повідомляємо про наступне.
1. В складі тендерної пропозиції учасником КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство» надано копії трудових книжок Іващук С.Т. та Семанюк С.М., де записи до трудових книжок про призначення на відповідні посади здійснено українською мовою, на підставі відповідних наказів.
2. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації (документах), що були подані учасником процедури закупівлі, і як наслідок було надіслано повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей про не надання підтвердження наявності у нього машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування від 300 мм до 700 мм - не менше двох. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей усунув виявлені зауваження та 23.02.2023р. оприлюднив в електронній системі закупівель файл «Довідка про виправлення із додатковими документами pdf», де надано інвентарні картки обліку основних засобів №17 від 24.06.2012р. та від 23.06.2021р. фрези навісної горизонтальної на базі МТЗ-80 №061-33/212р. та фрези МТС-110/2021р., що посвідчують право власності учасника на дане обладнання.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-05-18 16:42:55

Виконання висновку

На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою - поточний ремонт міжбудинкових проїздів в м. Чернівці на 2023 рік» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-02-13-010912-a) повідомляємо про наступне.
З метою недопущення в подальшому виявленого в результаті моніторингу процедури закупівлі порушення з уповноваженою особою проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Уповноваженою особою враховано вказані у висновку зауваження та буде використано в подальшому під час проведення закупівель.
Крім того, уповноваженій особі доручено підвищити рівень володіння знаннями у сфері публічних закупівель шляхом проходження навчання, яке відбудеться 25.05.2023р. на базі Тернопільської торгово-промислової палати (http://tcci.te.ua/72-oholoshennia/2146-publichni-zakupivli-robit-ta-potochnogo-remontu-prosto-pro-skladne-25-05-2023023-roku).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою - поточний ремонт міжбудинкових проїздів в м. Чернівці на 2023 рік» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-02-13-010912-a) повідомляємо про наступне. З метою недопущення в подальшому виявленого в результаті моніторингу процедури закупівлі порушення з уповноваженою особою проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Уповноваженою особою враховано вказані у висновку зауваження та буде використано в подальшому під час проведення закупівель. Крім того, уповноваженій особі доручено підвищити рівень володіння знаннями у сфері публічних закупівель шляхом проходження навчання, яке відбудеться 25.05.2023р. на базі Тернопільської торгово-промислової палати (http://tcci.te.ua/72-oholoshennia/2146-publichni-zakupivli-robit-ta-potochnogo-remontu-prosto-pro-skladne-25-05-2023023-roku).

2023-05-18 16:46:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" 6 490 800,85
UAH з ПДВ
6 490 800,85
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 6 995 000,00
UAH з ПДВ
6 995 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 лютого 2023 12:48
Електронний підпис
24 лютого 2023 12:47
довідки НАЗК.pdf
24 лютого 2023 12:47
Довідка ст 17.pdf
23 лютого 2023 08:22
Електронний підпис
17 лютого 2023 15:29
Електронний підпис
17 лютого 2023 15:28
ДД 2 - МП.pdf
17 лютого 2023 15:28
ДД 5 - ПР - МП.pdf
17 лютого 2023 15:28
Накази виконроби.pdf
17 лютого 2023 15:28
Акт 3 дог 19.pdf
17 лютого 2023 15:28
Акт 5 дог 19.pdf
17 лютого 2023 15:28
водії_наказ+свідоцтво.pdf
17 лютого 2023 15:28
ДД 3 - МП.pdf
17 лютого 2023 15:28
додаток1_податкрозрах.pdf
17 лютого 2023 15:28
довідки_мбп.pdf
17 лютого 2023 15:28
ІТП_наказ+трудова.pdf
17 лютого 2023 15:28
свідоцтво_МТБ.pdf
17 лютого 2023 15:28
компресори.pdf
17 лютого 2023 15:28
Акт 1 дог 19.pdf
17 лютого 2023 15:28
Акт 4 дог 19.pdf
17 лютого 2023 15:28
відгук.pdf
17 лютого 2023 15:28
машинисти8_наказ_скан.pdf
17 лютого 2023 15:28
водії, машиністи.pdf
17 лютого 2023 15:28
водії_посвідчення.pdf
17 лютого 2023 15:28
Акт 2 дог 19.pdf
17 лютого 2023 15:28
Виписка нова.pdf
17 лютого 2023 15:28
Рішення опис Статут.pdf
17 лютого 2023 15:28
наказ_дорроб_Адамович.pdf
17 лютого 2023 15:28
паспорт іпн оригінал.pdf
17 лютого 2023 15:28
трудова_ Семанюк.pdf
17 лютого 2023 15:28
Договір - МП.pdf
17 лютого 2023 15:28
ДД 1 - ПР МП.pdf

Публічні документи

20 лютого 2023 20:35
Електронний підпис
20 лютого 2023 20:33
32. Трудова Бліщ Р.Д..pdf
20 лютого 2023 20:33
32.1 Трудова Мозиль Г.Л..pdf
20 лютого 2023 20:33
27.2 МАЗ 53363-поливомийка.pdf
20 лютого 2023 20:33
31.2 Диплом Носик В.В..pdf
20 лютого 2023 20:33
6.3 Договір дарування.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
30. Довідка працівники.pdf
20 лютого 2023 20:33
19. Лист-пояснення ЄП.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
31.2 Диплом Носик В.В..pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
6.6 Опис.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
15. Проєкт договору.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
19. Лист-пояснення ЄП.pdf
20 лютого 2023 20:33
26.3 Коток BOMAG BW 154 AP-AM.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
15. Проєкт договору.pdf
20 лютого 2023 20:33
26.4 Фреза WIRTGEN W 500.pdf
20 лютого 2023 20:33
6.6 Опис.pdf
20 лютого 2023 20:33
33. Посвідчення водіїв.pdf
20 лютого 2023 20:33
32. Трудова Бліщ Р.Д..pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
17. Технічне завдання.pdf
20 лютого 2023 20:33
26.1 Автогрейдер ДЗ-180.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
24. Довідка МТБ.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
31. Диплом Бліщ Р.Д..pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
30.9 Дупай В.М. прийняття.pdf
20 лютого 2023 20:33
31. Диплом Бліщ Р.Д..pdf
20 лютого 2023 20:33
25.1 Автогрейдер GR 165.pdf
20 лютого 2023 20:33
25.1 Автогрейдер GR 165.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
17. Технічне завдання.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
30.3 Бліщ Р. Д, прийняття.pdf
20 лютого 2023 20:33
6.5 Статут.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
26.3 Коток BOMAG BW 154 AP-AM.pdf
20 лютого 2023 20:33
26.1 Автогрейдер ДЗ-180.pdf
20 лютого 2023 20:33
6.5 Статут.pdf
20 лютого 2023 20:33
6. Право підпису.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
6. Право підпису.pdf
20 лютого 2023 20:33
26.4 Фреза WIRTGEN W 500.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
30.4 Болюх І.В. прийняття.pdf
20 лютого 2023 20:33
6.3 Договір дарування.pdf
20 лютого 2023 20:33
28.2 Камаз 5320 (бортовий).pdf
20 лютого 2023 20:33
31.1 Диплом Мозиль Г.Л..pdf
20 лютого 2023 20:33
30.18 Носик В.В..pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
27.3 Техпаспорти МАЗ.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
20. Ліцензія БМБУД.pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
27.3 Техпаспорти МАЗ.pdf
20 лютого 2023 20:33
31.1 Диплом Мозиль Г.Л..pdf.p7s
20 лютого 2023 20:33
24. Довідка МТБ.pdf
20 лютого 2023 20:33
20. Ліцензія БМБУД.pdf
20 лютого 2023 20:33
1. Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2023 20:33
30.18 Носик В.В..pdf
20 лютого 2023 20:33
30.10 Жак М. Г. прийняття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
Переможець 6 490 800,85
UAH з ПДВ
23 лютого 2023 16:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2023 08:52

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника Чернівецький «МіськШЕП» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником в складі тендерної документації надано Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), що оформлена неналежним чином (не наведено інформацію в гр.2 «Назва з характеристикою» пп. 3, 4, 5, 6, 8, 12; крім того, в гр.5 не зазначено приналежність автогрейдера, екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу). 1.2. Учасником не надано підтвердження наявності у нього машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування від 300 мм до 700 мм - не менше двох. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів. .

Документи

23 лютого 2023 16:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2023 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
6 490 800,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2023 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 10:08
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 10:56
ДД6 ПР міжбудинкових пр..pdf зміни до договору
22 грудня 2023 10:52
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2023 14:08
ДД 5 - ПР МП.pdf зміни до договору
23 листопада 2023 14:05
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2023 16:35
ДД4 ПР міжбудинкових проїздів.pdf зміни до договору
11 жовтня 2023 16:33
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2023 10:02
ДД3- ПР міжбудинкових проїздів.pdf зміни до договору
18 вересня 2023 09:58
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2023 10:40
ДД 2 - ПР МП.pdf зміни до договору
10 серпня 2023 10:35
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2023 14:26
ДД 1 - МП.pdf зміни до договору
02 березня 2023 14:22
Протокол уповноваженої особи.pdf зміни до договору
02 березня 2023 14:22
Електронний підпис укладений
01 березня 2023 09:28
ПР - МП.pdf укладений
01 березня 2023 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору і Додаток 1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5.1 Договору, п.12.1.2 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 12.1.2 договору Перелік адрес викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.1 та 12.1.2 договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 411 576,09
UAH (в тому числі ПДВ 835 119,17 UAH)