Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з влаштування віконних відкосів на об’єкті Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126
Очікувана вартість
290 314,00 UAH
UA-2023-02-11-000681-a cb8c14503eff472f9dcef8f982ae6170
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Лариса Вікторівна

+380512444388 centr_perv2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
Код ЄДРПОУ: 05483182
Місцезнаходження: 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Космонавтів, 126
Контактна особа: Костюк Лариса Вікторівна
+380512444388
centr_perv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45410000-4: Штукатурні роботи


Згідно підпункту 2 пункту 13 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи, що у місті розташування підприємства тривають активні бойові дії, які підтверджено «Переліком територій, на яких ведуться (велись) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» станом на 11 листопада 2022р., затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року №309
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з влаштування віконних відкосів на об’єкті Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 45410000-4 — Штукатурні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з влаштування віконних відкосів на об’єкті Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 лютого 2023 22:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автобіолюкс»
#33895963
Переможець 290 314,00
UAH
11 лютого 2023 22:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2023 21:08
Електронний підпис укладений
14 червня 2023 11:01
Додаткова 1 дог 62 від 11_02_23.pdf зміни до договору
14 червня 2023 10:59
Кошторисна документація укладений
11 лютого 2023 22:15
Договір укладений
11 лютого 2023 22:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно підпункту 1 пункту 19 Особливостей зміна істотних умов договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2023 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 263 545,00
UAH