Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Територіальний центр соціального обслуговування(надання соціальних послуг)Суворовського району міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 36503775 |
Місцезнаходження: | 65111, Україна , Одеська обл., Одеса, проспект Добровольського 120 а |
Контактна особа: |
Гончарук Наталя Олександрівна +380487630245 tcsbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2023 14:53 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 14:48 |
Додаток 8 технічні вимоги до предмета.docx | |
10 лютого 2023 14:48 |
Додаток 7 проект договору.docx | |
10 лютого 2023 14:48 |
Додаток 6 лист-згода.docx | |
10 лютого 2023 14:48 |
Додаток 5 ст.17 для Переможця.docx | |
10 лютого 2023 14:48 |
Додаток 4 загальна інформація.docx | |
10 лютого 2023 14:48 |
Додаток 3 перелік документів.docx | |
10 лютого 2023 14:48 |
Додаток 2 квал.критерії.docx | |
10 лютого 2023 14:48 |
Додаток 1 тендерна форма Пропозиція.docx | |
10 лютого 2023 14:48 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-07-000008 ● 2c3e004dd9194a11889c963c039f8d16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 09:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.03.2023 Одеса № 58
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.03.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 06.03.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.03.2023 № 58
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
7 UA-2023-02-10-009940-a 10.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 14:37:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Іщенко Сергія Віталійовича (далі – ФОП Іщенко С. В.) вимогам пункту 1
додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції учасником надано договір від 13.02.2023 № 63823 (далі – Договір), не у повному обсязі, а саме відсутні Додатки до Договору? Надати зазначений договір у повному обсязі у разі наявності.
2. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що текст будь-яких документів, які будуть завантажуватись учасником до електронної системи, повинні бути читабельними, будь-які зображення повинні бути чіткими та зрозумілими для їх оцінки.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Іщенко С. В. вимогам пункту 1 додатку 2 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасником надано свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу, в якому не читабельні тип кузова та прізвище власника?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Іщенко С. В. та укладення договору про закупівлю, тоді як ним, як переможцем процедури закупівлі, не надано відповідно до додатку 5 до ТД у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 13:45:02
Пояснення
КУ "ТЦ СО Суворовського району міста Одеси" надає пояснення на запит від 15.03.2023р. Додаток -Пояснення на 2х арк., договір сан обробки+ додаток на 3 арк, службова записка Учасника -1 арк, додаток 5 ТД-1 арк, протокол уо-1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КУ "ТЦ СО Суворовського району міста Одеси" повідомляє, що на виконання вимог щодо усунення виявлених порушень, нами було оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору . Додаток -дод.угода-на 1 арк.
2023-03-27 15:49:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-03-28 13:41:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2023 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" #2842206811 |
Переможець |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2023 15:43
|
ду.pdf | укладений |
27 березня 2023 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 10:04
|
6договор.pdf | укладений |
28 лютого 2023 10:03
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | відповідно до висновку Південного Офісу Держаудитслужби України від 23.03.2023р. за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі |