Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43947572 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Паученка архітектора, будинок 41/26 |
Контактна особа: |
Підкамінна Юлія Володимирівна 380991200074,380675310985,380522308926 dsp_buch@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 673 730,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 368,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата вартості товару здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання представниками Сторін накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 14 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 13:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 13:44 |
Тендерна документація.docx | |
10 лютого 2023 13:44 |
Додаток 3_Проєкт договору.doc | |
10 лютого 2023 13:44 |
Додаток 1 до ТД вимоги статті 17.docx | |
10 лютого 2023 13:44 |
Додаток 5 захист персональних даних.docx | |
10 лютого 2023 13:44 |
Додаток 6 гарантійний лист щодо санкцій.doc | |
10 лютого 2023 13:44 |
Додаток 2 до ТД (тех. специфікація).doc | |
10 лютого 2023 13:44 |
Додаток 4_Цінова пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000083 ● bae63f246546482fb2bc84e6f605349b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2023 № 20-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.03.2023 № 20-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-02-10-007909-a 10.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 11:10:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Живі квіти та квіткові композиції з живих квітів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-10-007909-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 15:13:57
Пояснення
Посилання на офіційний веб-сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kr-rada.gov.ua/departament-sotsialnoyi-politiki-20220312/publichna-informatsiya-dsp/ .
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався: на основі розрахунків до бюджетних запитів на 2023 рік, відповідно до бюджетного призначення визначеного відповідно до розрахунків до кошторису видатків
на 2023 рік та рішень Кропивницької міської ради від 15 грудня 2022 року № 1420 “Про затвердження Програми соціального захисту та соціальної підтримки окремих категорій населення Кропивницької міської територіальної громади на 2023-2025 роки” та від 15 грудня 2022 року № 1421 “Про затвердження Комплексної програми підтримки учасників АТО, ООС, бойових дій у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти країни та членів їх сімей
на 2023–2025 роки” із застосуванням методу викладеного в "Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
від 18.02.2020 року № 275, а саме було проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Прозорро") тощо.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 11:25:19
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Живі квіти та квіткові композиції з живих квітів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-10-007909-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому Вами не відхилено переможця торгів ФОП «Падзина Тетяна Іванівна» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, установленої частиною 2 статті 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей?
Так, ФОП «Падзина Тетяна Іванівна» як переможцем торгів не надано довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, як це передбачено пунктом ІІ «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА/ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону» Додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 15:09:53
Пояснення
ФОП Падзина Тетяна Іванівна на виконання пункту 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог прописаних в Додатку 1 до тендерної документації надала Довідку від 17 лютого 2023 року № 5 (в електронній системі цей документ завантажений 17-02-2023 о 20:42:18 під назвою «довідка») при подачі документів як Учасник. Довідка від 17 лютого 2023 року № 5 розглядалась, як від Переможця процедури закупівлі, у зв’язку з тим, що від Учасника така довідка не вимагалась.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-02-10-007909-a було прийнято рішення розірвати договір № 26 від 27.02.2023 року, між Замовником Департаментом соціальної політики Кропивницької міської ради та Учасником ФОП Падзина Т.І. У зв'язку з проведеною оплатою отриманих товарів 02.03.2023 року на суму 25 200 грн, додатковою угоди №1 до договору було зменшено на залишок зобов'язань по договору у сумі 648 300 грн, відповідно до додаткової угоди № 2 до договору достроково розірвано дію договору від 27 лютого 2023 року № 26. Протокол рішення про розірвання Договору, Додаткові угоди до Договору додаємо.
2023-03-29 17:28:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАДЗИНА ТЕТЯНА ІВАНІВНА" |
673 730,00
UAH з ПДВ
|
673 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАДЗИНА ТЕТЯНА ІВАНІВНА" #2568221528 |
Переможець |
673 730,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 15:01
|
Протокол від 29.03.2023 року № 07 03.pdf | укладений |
29 березня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2023 14:50
|
Протокол від 29.03.2023 року № 07 03.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 14:40
|
Протокол 3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 14:38
|
Лист про розірвання договору.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 14:38
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 14:36
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 08:42
|
Договір 26 від 27 лютого 2023 року.pdf | укладений |
27 лютого 2023 08:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кошик великий | 10 | штуки |
3 500,00
UAH
|
Кошик середній | 4 | штуки |
2 220,00
UAH
|
Композиція | 836 | штуки |
350,00
UAH
|
Букет для покладання | 225 | штуки |
750,00
UAH
|
Букет святковий | 260 | штуки |
550,00
UAH
|
Квіти на зріз (гвоздика) | 850 | штуки |
30,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою усунененя порушень виявлених під час моніторингу. Протокол №07/03 від 29.03.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кошик великий | 1 | штуки |
3 500,00
UAH
|
Букет для покладання | 13 | штуки |
750,00
UAH
|
Букет святковий | 13 | штуки |
550,00
UAH
|
Квіти на зріз (гвоздика) | 160 | штуки |
30,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 лютого 2023 — 29 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
25 200,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | З метою усунененя порушень виявлених під час моніторингу. Протокол №07/03 від 29.03.2023 року. |