Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43369291 |
Місцезнаходження: | 20340, Україна , Черкаська обл., Уманський р-н, с. Паланка, вул. Грушевського, буд. 11 |
Контактна особа: |
Наталія Сарніцька +380962352319 buh.potg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2023 01:01 |
Очікувана вартість: | 8 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: - банківської гарантії; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від суми вартості договору про закупівлю - Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 0,5 % від суми вартості договору про закупівлю - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - Гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, редакцію тендерної документації із зазначенням номеру протоколу її затвердження, умови внесення змін до банківської гарантії щодо зміни суми гарантії та продовження терміну дії гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 44500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 10:58 |
ТД модульна котельня.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Відповідно до вимог тендерної документації банківська гарантія оформляється відповідно до затвердженої форми Наказу Мінекономіки із зазначенням всіх реквізитів, що визначені тендерною документацією.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-20-000020 ● f1b3021c97384a679518a2cdcd5a15b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2023 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2023 № 12-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
20.02.2023 № 12-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-10-003399-a, 10.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-21 10:04:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (будівництво модульної котельні на альтернативному виді палива (солома) за адресою: вул. Київська, 44а, с. Родниківка, Уманський район, Черкаська область, 20324, з підведенням інженерних мереж для закладів освіти і культури Паланської сільської ради на території с. Родниківка Уманського району Черкаської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-10-003399-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-02-10-003399-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому у тендерній документації на порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей, у Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога до учасника процедури закупівлі підтвердити відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону у вигляді довідок?
- чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Так, відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що для підтвердження відсутності підстав установлених статтею ст 17 Закону Учасник процедури закупівлі надає інформацію про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», чим недотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-24 16:06:59
Відповідь на звернення
Відміна закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до моніторингу закупівлі за предметом : «Будівництво модульної котельні на альтернативному виді палива (солома) за адресою: вул. Київська, 44а, с. Родниківка, Уманський район, Черкаська область, 20324, з підведенням інженерних мереж для закладів освіти і культури Паланської сільської ради на території с. Родниківка Уманського району Черкаської області» Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Закупівля зареєстрована в електронній системі закупівель за ідентифікатором: № UA-2023-02-10-003399-a), встановлено порушення проведення закупівлі - За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей. На виконання зобов'язань щодо усунення виявлених порушень та відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей (замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) - Процедура відмінена.
2023-03-16 10:21:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Процедура відмінена
2023-03-15 15:34:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
7 900 689,38
UAH з ПДВ
|
7 900 689,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІГ СТОКЕР" |
8 250 046,00
UAH з ПДВ
|
8 250 046,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО" #40355726 |
Очікує рішення |
7 900 689,38
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2023 01:01
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 16:15 |
Кінець періоду оскарження: | 07 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 07 березня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень |
24 лютого 2023 16:15
|
Електронний підпис |
24 лютого 2023 16:14
|
Протокол відміни.PDF |