Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Скоробогатько Олександра 380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 9 305 837,89 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 058,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс не більше 20 % від загальної вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. Якщо на момент складання рахунку сума Авансу за договором становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. | Аванс | 5 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 18:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 18:52 |
Зміни1 до ТД (перелік) (2).pdf | |
16 лютого 2023 18:52 |
Титульний аркуш ТД Арматура зі змінами.pdf | |
16 лютого 2023 18:52 |
ТД_зі змінами_Арматура_1791.doc |
16 лютого 2023 18:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2023 18:52 |
Зміни1 до ТД (перелік) (2).pdf
|
|||
16 лютого 2023 18:52 |
Титульний аркуш ТД Арматура зі змінами.pdf
|
|||
16 лютого 2023 18:52 |
ТД_зі змінами_Арматура_1791.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-05-000047 ● 3fd34c1c21b4466f827ade49394f6694
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 16:24 |
Н А К А З
05.06.2023 № 44-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 05.06.2023 № 44-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
7. UA-2023-02-09-016500-a, яку проведено Приватним акціонерним товариством "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО";
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-09 13:57:36
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «44520000-1 Замки, ключі та петлі Лінійна арматура для комплектування аварійного запасу» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-09-016500-a), яка проведена Приватним акціонерним товариством «Національна енергетична компанія «Укренерго» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Під час дослідження тендерної документації до даної процедури закупівлі встановлено, що Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 цієї тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку).
Згідно розділу 13. «Забезпечення виконання зобов'язань за Договором» договору поставки від 15.03.2023 № 1791-2023, укладеного з ТОВ «АЛІТ», за погодженням Сторін, забезпечення виконання Договору надається у вигляді безумовної і безвідкличної Банківської гарантії та становить 556 833,48 грн.
З огляду на викладене, прошу надати наступні документи: скановану копію банківської гарантії та копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
2) Під час дослідження договору поставки від 15.03.2023 № 1791-2023, укладеного з ТОВ «АЛІТ» встановлено, що розділом 3. «Порядок та умови здійснення оплати» передбачено Аванс не більше 20% (двадцяти відсотків) від загальної вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника.
Якщо сума Авансу становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання Постачальником забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу.
Прошу надати пояснення щодо застосування до взаємовідносин між Сторонами порядку розрахунку на умовах авансового платежу, та у разі застосування такого порядку надати скановані копії підтверджуючих документів (забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-14 18:44:28
про надання пояснень на запит Держаудитслужби України від 09.06.2023
1) Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації переможцем процедури закупівлі ТОВ «АЛІТ» було надано забезпечення виконання договору про закупівлю, до дати укладення договору, безумовну та безвідкличну банківську гарантію № 31528 від 06.03.2023р. (у паперовому вигляді) видану АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС» (додається). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від загальної вартості договору та складає: 556 833,48 грн. (п'ятсот п'ятдесят шість тисяч вісімсот тридцять три грн. 48 коп.).
2) Вимога щодо авансування застосовується Замовником відповідно до затверджених внутрішніх правил та процесів компанії. Відповідно до умов договору поставки від 15.03.2023 № 1791-2023 аванс було сплачено 23.03.2023 р. в сумі 2 227 333,92 грн з ПДВ., в забезпечення авансового платежу ТОВ «АЛІТ» разом із рахунком на оплату авансу надав безумовну та безвідкличну банківську гарантію № 31660 від 16.03.2023р. (в електронному вигляді) видану АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС» (додається). Розмір забезпечення становить 2 227 333, 92 гривень ( Два мільйони двісті двадцять сім тисяч триста тридцять три грн. 92 коп.).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-22 22:56:44
Запит за роз'ясненнями щодо висновку
Відповідно до частини першої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник має право вимагати від Переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Така вимога передбачена тендерною документацією на закупівлю: 44520000-1 Замки, ключі та петлі Лінійна та спіральна арматура (зі змінами) (далі- Тендерна документація), затверджена протокольним рішенням від № 1791/02/23 від 16.02.2023 року. Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ Тендерної документації Переможцем процедури закупівлі ТОВ «АЛІТ» було надано забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії № 31528 від 06.03.2023р. в забезпечення виконання Принципалом (ТОВ «АЛІТ») своїх зобов'язань за Договором (далі - Гарантії виконання зобов'язань). Гарантія виконання зобов’язань – забезпечує добросовісне виконання зобов’язань за договором: поставку товарів, виконання робіт або надання послуг в обсязі й терміни, зазначені в договорі.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.». Жодних застережень щодо умов розрахунку за постачання товару, надання послуги чи виконання роботи у Законі та Особливостях не зазначено, тому саме Замовник визначає (зокрема, у проекті договору у складі тендерної документації) умови розрахунку за постачання товару, надання послуги чи виконання роботи. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Гарантія повернення авансового платежу виступає зобов'язанням Гаранта виплатити суму коштів Замовнику (Бенефіціару) в межах здійсненого авансового платежу в разі невиконання або неналежного виконання Постачальником (Принципалом) зобов’язання на суму авансового платежу або не виконання вимоги Замовника (Бенефіціара) щодо повернення авансового платежу у випадках та на умовах, передбачених Договором.
Тому просимо надати роз’яснення, які саме норми Закону порушено Замовником у Тендерній документації з відповідними посиланнями на вимоги законодавства? А також чому Вами не розмежовано поняття забезпечення виконання договору, що регламентовано Законом України «Про публічні закупівлі» та забезпечення авансового платежу, яке не має жодного відношення до надання забезпечення виконання зобов’язань Постачальником перед Замовником за договором про закупівлю? Вимога про надання авансового платежу не є обов’язковою для Постачальника і застосовується лише у випадку, якщо Постачальник виставляє рахунок на суму авансу, що становить один мільйон гривень або більше.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини першої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник має право вимагати від Переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, при цьому відповідно до частини третьої статті 27 Закону розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю . Така вимога передбачена тендерною документацією на закупівлю: 44520000-1 Замки, ключі та петлі Лінійна та спіральна арматура (зі змінами) (далі- Тендерна документація), затверджена протокольним рішенням від № 1791/02/23 від 16.02.2023 року. Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ Тендерної документації Переможцем процедури закупівлі ТОВ «АЛІТ» було надано забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії № 31528 від 06.03.2023р. в забезпечення виконання Принципалом (ТОВ «АЛІТ») своїх зобов'язань за Договором (далі - Гарантії виконання зобов'язань) у сумі 556 833,48 грн. (п'ятсот п'ятдесят шість тисяч вісімсот тридцять три грн. 48 коп.), що становить 5% від загальної вартості договору. Гарантія виконання зобов’язань – забезпечує добросовісне виконання зобов’язань за договором: поставку товарів, виконання робіт або надання послуг в обсязі й терміни, зазначені в договорі. Відповідно до частини першої статті 41 Закону «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.». Жодних застережень щодо умов розрахунку за постачання товару, надання послуги чи виконання роботи у Законі та Особливостях не зазначено, тому саме Замовник визначає (зокрема, у проекті договору в складі тендерної документації) умови розрахунку за постачання товару, надання послуги чи виконання роботи. При цьому відповідно до частини 3 та частини 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Гарантія повернення авансового платежу виступає зобов'язанням Гаранта виплатити суму коштів Замовнику (Бенефіціару) в межах здійсненого авансового платежу в разі невиконання або неналежного виконання Постачальником (Принципалом) зобов’язання на суму авансового платежу або не виконання вимоги Замовника (Бенефіціара) щодо повернення авансового платежу у випадках та на умовах, передбачених Договором. Вимога про надання авансового платежу не є обов’язковою для Постачальника і застосовується лише у випадку, якщо Постачальник виставляє рахунок на суму авансу, що становить один мільйон гривень або більше. Також Замовник відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертався за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, де просив надати роз’яснення, які саме норми Закону порушено Замовником у Тендерній документації з відповідними посиланнями на вимоги законодавства, а також, чому не розмежовано поняття забезпечення виконання договору, що регламентовано Законом України «Про публічні закупівлі» та забезпечення авансового платежу, яке не має жодного відношення до надання забезпечення виконання зобов’язань Постачальником перед Замовником за договором про закупівлю? Дані запитання замовника були проігноровані, відповіді на звернення за роз’яснення не надано. Виходячи з цього Замовник не вбачає за собою порушення норм статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
2023-06-26 17:23:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 3 статті 27 Закону, в частині встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі, що перевищує 5% вартості договору про закупівлю)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява НЕК "Укренерго" №01/32072 від 03.07.2023р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Інформація про відкриття провадження у справі та номер провадження будуть зазначені Замовником протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про його відкриття. |
Дата публікації: | 03 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/22679/23 |
Дата відкриття провадження: | 12 липня 2023 |
Документи:
27 липня 2023 17:21
|
Електронний підпис |
03 липня 2023 15:26
|
Електронний підпис |
03 липня 2023 15:25
|
позовна заява_01_32072.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІТ" |
9 280 558,00
UAH
|
9 280 558,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПКФ ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС" |
9 303 869,77
UAH
|
9 303 869,77
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІТ" #30255335 |
Переможець |
9 280 558,00
UAH
|
02 березня 2023 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 15:11
|
Договір_Арматура_1791.zip | укладений |
16 березня 2023 15:09
|
Договір_Арматура_1791.pdf | укладений |
16 березня 2023 15:09
|