Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
66 890,00 UAH
UA-2023-02-09-000470-a ca5d54689ba748eeb7f9b3e795b6dcdb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Байди Вишневецького, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 лютого 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

09 лютого 2023 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бондаренко Микола Петрович
#2828306096
Переможець 66 890,00
UAH
09 лютого 2023 08:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2023 16:59
ДУ 1 до договору 2К-01-2023 ФОП Бондаренко.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, згідно п. 6.2 Договору про надання послуг №2К/01-2023 від 09.02.2023, у подальшому – Договір, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти п. 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1 Загальна вартість послуг за Договором складається з вартості окремих послуг, які були надані Виконавцем протягом терміну дії Договору, враховуючи вартість транспортування картриджів до місця надання Послуг та на адресу Замовника після надання послуг, але не може перевищувати 85 190,00 грн. вісімдесят п’ять тисяч сто дев’яносто гривень 00 копійок) без ПДВ.» 2. Викласти додаток №1 до Договору в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2К/01-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML