Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення (найменування послуги згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод»)
Очікувана вартість
283 003,64 UAH
UA-2023-02-08-009327-a 15c1ea4896ab4645907485edce18b578
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Браславец

+380562338337
+380976714920
+380970800269
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Лесі Українки, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславец
+380562338337, +380976714920, +380970800269
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21439.669 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Лесі Українки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

08 лютого 2023 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03341305
Переможець 283 003,64
UAH з ПДВ
08 лютого 2023 13:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 15:55
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 10:23
д.у. 2 до д.2403 с.PDF зміни до договору
19 грудня 2023 10:20
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2023 09:13
д.у.1 до д.2403с.PDF зміни до договору
27 жовтня 2023 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами Договору та пп.1 п.19 Особливостей зменшити обсяги надання послуг. Вартість послуг з централізованого водовідведення: 211 662,00 грн. (Двісті одинадцять тисяч шістсот шістдесят дві грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % – 35 277,00 грн. з якої: 205 858, 36 - за рахунок місцевого бюджету; 5 803,64 - за рахунок відшкодованих коштів. Плановий обсяг водовідведення на період січень – грудень 2023 р. становить 16035 м3 .
Номер договору про закупівлю: 2403c
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами Договору та пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, (зі змінами) зменшення обсягів закупівлі lj 15981 м3. 210 949,20 грн. (Двісті десять тисяч дев’ятсот сорок дев’ять грн. 20 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % – 35 158,20 грн. з якої: 205 145, 56 - за рахунок місцевого бюджету; 5 803,64 - за рахунок відшкодованих коштів.
Номер договору про закупівлю: 2403c
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 210 949,20
UAH (в тому числі ПДВ 35 158,20 UAH)