Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"" |
Код ЄДРПОУ: | 40444061 |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а |
Контактна особа: |
Олена Шалікова +380674887580 olena.shalikova@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 4 777 178,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 771,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком №8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою, та відповідно до умов цієї тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495). Крок аукціону в електронному полі зазначено відповідно до умов технічної реалізації оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання від Виконавця рахунку, який оформляється на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг (за кожною окремою заявкою), шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2023 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 13:46 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
08 лютого 2023 13:46 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_р_послуги 09.01.23.xlsx | |
08 лютого 2023 13:46 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
08 лютого 2023 13:46 |
Додаток 4_Проєкт_Договору_ремонт_кріогенн.ємностей.docx | |
08 лютого 2023 13:46 |
ТД_ВТ_УГВС_23П-021_ТО_ремонт кріог.ємностей_08.02.23.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000138 ● cecb07fc846f42bfb2e3cd54f1be6a70
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 18:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023
№ 31-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.05.2023 №31-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-02-08-009195-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-15 08:50:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «УГВ-Сервіс 23П-021_Послуги з технічного сервісного обстеження та ремонту кріогенних ємностей для зберігання рідкого азоту; 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-009195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-18 12:04:22
Надання пояснень на запит ДАСУ за відкритими торгами з особливостями Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-08-009195-a
У прикріплених документах−файлах надаються Пояснення, інформація, документи на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі "УГВ-Сервіс 23П-021_Послуги з технічного сервісного обстеження та ремонту кріогенних ємностей для зберігання рідкого азоту; 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника"; ідентифікатор закупівлі № UA-2023-02-08-009195-a.
- Пояснення на запит УГВ-Сервіс 23П-021_Рем.кріог.ємностей.doc
- Пояснення на запит УГВ-Сервіс 23П-021_Рем.кріог.ємностей.pdf
- Додаток1.1_ АКТ від 08.08.22р_зав.ном.JSXU181124-6_Ємність_T75_TCGD22-18.pdf
- Додаток1.2_АКТ від 06.09.22р_зав.ном.JSXU181123-0_Ємність_T75_TCGD22-18.pdf
- Додаток1.3_АКТ від 27.09.22р_зав.ном.JSXU181122-5_Ємність_T75_TCGD22-18.pdf
- Додаток1.4_АКТ від 03.10.22р_зав.ном.JSXU181121-0_Ємність_T75_TCGD22-18.pdf
- Додаток2.1_Розрах.ОВ_ТО_ремонт кріог.ємностей.xlsx
- Додаток2.2_КП_ПрАТ Лінде Газ Україна_23.01.2023.pdf
- Додаток2.3_КП ТОВ ІВФ Ремтехгаз_25.01.2023.PDF
- Додаток2.4_КП_ТОВ ПРОМТЕХГАЗ_23.01.2023.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо ВИСНОВКУ про результати моніторингу Державної аудиторської служби України ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, УКРАЇНА, м. ЖИТОМИР від 24.05.2023 за результатами моніторингу процедури закупівлі «УГВ-Сервіс 23П-021_Послуги з технічного сервісного обстеження та ремонту кріогенних ємностей для зберігання рідкого азоту; 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-08-009195-a (надаються окремим файлом).
2023-05-30 11:11:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-08-009195-a "УГВ-Сервіс 23П-021_Послуги з технічного сервісного обстеження та ремонту кріогенних ємностей для зберігання рідкого азоту; 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника". |
Дата публікації: | 05 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/38141/23 |
Дата відкриття провадження: | 30 жовтня 2023 |
Документи:
18 грудня 2023 12:31
|
Електронний підпис |
18 грудня 2023 12:30
|
Інфо_відкритття_провадж#320_38141_23_УГВ-Сервіс23П-021_UA-2023-02-08-009195-a.docx |
05 червня 2023 16:37
|
Інфо_оскарження висновку ДАСУ_УГВС23П-021_ТО_рем.кріоємн.азоту.docx |
18 грудня 2023 12:31
|
Електронний підпис |
05 червня 2023 16:39
|
Електронний підпис |
18 грудня 2023 12:30
|
Інфо_відкритття_провадж#320_38141_23_УГВ-Сервіс23П-021_UA-2023-02-08-009195-a.docx |
05 червня 2023 16:37
|
Інфо_оскарження висновку ДАСУ_УГВС23П-021_ТО_рем.кріоємн.азоту.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛІНДЕ ГАЗ УКРАЇНА" |
4 030 449,60
UAH з ПДВ
|
4 030 449,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОМТЕХГАЗ |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ" |
4 690 800,00
UAH з ПДВ
|
4 690 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛІНДЕ ГАЗ УКРАЇНА" #05761850 |
Переможець |
4 030 449,60
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 09:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2023 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 15:33
|
Договір_ремонт_кріогенн.ємностей_ВТ_УГВ-Сервіс23П-021_КЕП.pdf.p7s | укладений |
15 березня 2023 15:16
|
Договір УГВС 72-43-23 від 15.03.2023 ПрАТ Лінде Газ Україна.pdf | укладений |
15 березня 2023 15:16
|
Банківська гарантія.7z | укладений |
15 березня 2023 15:16
|