Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудиторські послуги річної фінансової звітності Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» за 2022 рік
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2023-02-08-007542-a 23f0cf179728440c8bd9893f846b5623
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смолієнко Євгенія Володимирівна

+380382671894 smolienko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс»
Код ЄДРПОУ: 03356565
Вебсайт: http://skt.km.ua
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Князя Святослава Хороброго,1
Контактна особа: Смолієнко Євгенія Володимирівна
+380382671894
smolienko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2023 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2023 18:00
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудиторські послуги річної фінансової звітності Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» за 2022 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Князя Святослава Хороброго, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Авансовий платіж складає 30% від загальної вартості послуг та сплачується протягом трьох днів з дати отримання Замовником рахунку-фактури Аванс 3 Календарні 30
Iнша подія Остаточний розрахунок сплачується протягом 15 календарних днів від дати підписання Акту приймання-передачі результатів аудиту Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 12:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 лютого 2023 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2023 12:40
2.3. Додаток 3 - субпідрядники.doc
08 лютого 2023 12:40
2.2. Додаток 2 проект договору.docx
08 лютого 2023 12:40
2.1. Додаток 1 - технічне завдання.doc
08 лютого 2023 12:40
2.0.ТД АУДИТ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-02-08-007542-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33833362
Дата подання: 08 лютого 2023 13:14
Порушення вимог закону в частині досвіду роботи
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Додатком 1 пунктом 3 тендерної документації закупівлі №UA-2023-02-08-007542-a (надалі – Закупівля) встановлено, що Аудиторська фірма, обрана для проведення аудиту фінансової звітності, повинна відповідати наступному критерію:
‒ наявність у аудиторської фірми досвіду роботи з аудиту на території України не менше 25 років.

Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Чинним законодавством України не передбачено положення про наявність у суб’єкта аудиторської діяльності досвіду на менше 25 років, що є обов’язковим для надання аудиторських послуг.

Так, зокрема, згідно Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» встановлено чіткі вимоги до внутрішньої організації суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності, а саме:

1) незалежність та об’єктивність аудиторів та ключового партнера при наданні аудиторських послуг, зокрема шляхом впровадження відповідних політики та процедур, а також наявність системи контролю за їх виконанням;

2) запровадження системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю), процедур реєстрації та обліку фактів, інформація про які підлягає фіксації та розкриттю відповідно до цього Закону, механізмів внутрішнього контролю, застосування методики оцінки ризиків, заходів та засобів для захисту систем обробки інформації. Такі механізми внутрішнього контролю якості мають забезпечити виконання рішень та дотримання процедур на всіх рівнях суб’єкта аудиторської діяльності;

3) можливість інформування уповноваженої особи суб’єкта аудиторської діяльності про факти порушень вимог цього Закону його працівниками;

4) достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. У суб’єкті аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту за основним місцем роботи має працювати не менше трьох аудиторів. У суб’єкті аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) має працювати не менше п’яти аудиторів, які залучаються до виконання завдань, із загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи мають підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або скласти іспит за напрямом, зазначеним у пункті 7 частини 2 статті 19 цього Закону, або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.

5) достатній рівень забезпеченості працівниками за основним місцем роботи для виконання завдань з обов’язкового аудиту фінансової звітності. У разі залучення до надання цих послуг аудиторів та інших працівників, які не є працівниками за основним місцем роботи суб’єкта аудиторської діяльності, суб’єкт аудиторської діяльності зобов’язаний вжити заходів для недопущення зниження якості внутрішнього контролю. Участь працівників суб’єкта аудиторської діяльності, які працюють не за основним місцем роботи, у виконанні завдання з обов’язкового аудиту фінансової звітності не впливає на обсяг відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності, яка на нього покладається відповідно до законодавства та договору, укладеного з юридичною особою, якій надаються відповідні послуги;

6) запровадження організаційних та адміністративних механізмів для попередження, ідентифікації, усунення або управління і розкриття будь-яких ризиків та загроз своїй незалежності;

7) запровадження внутрішньої політики та процедур виконання завдань з обов’язкового аудиту фінансової звітності, що також мають передбачати обов’язковість інструктажу, нагляду та перевірки роботи аудиторів та інших працівників, вимог до створення і обсягу робочих документів аудитора;

8) запровадження системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг (системи управління якістю). Відповідальність за організацію і ефективне функціонування системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю) несе керівник суб’єкта аудиторської діяльності, при цьому ним може бути призначена відповідальна особа лише з числа аудиторів, яка є працівником суб’єкта аудиторської діяльності за основним місцем роботи;

9) використання вищезазначених внутрішніх процедур, систем, механізмів та ресурсів для забезпечення системного та регулярного надання послуг з обов’язкового аудиту;

10) запровадження механізмів реєстрації та розв’язання нестандартних ситуацій, що мають або можуть мати суттєві наслідки для неупередженості діяльності аудиторів та ключових партнерів, пов’язаної з наданням послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності;

11) застосовування політики оплати праці персоналу, залученого до виконання завдань з обов’язкового аудиту, що передбачала б стимули для забезпечення якості робіт. При цьому винагорода, отримана суб’єктом аудиторської діяльності від юридичної особи за послуги, не пов’язані з обов’язковим аудитом фінансової звітності, не може будь-яким способом враховуватися при визначенні обсягу оплати праці аудиторам та іншим працівникам, залученим до виконання завдання з обов’язкового аудиту фінансової звітності цієї юридичної особи;

12) постійний моніторинг, оцінювання відповідності та ефективності системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю), у тому числі щорічна оцінка системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю) та вжиття відповідних заходів для усунення будь-яких недоліків. Суб’єкт аудиторської діяльності може залучати для незалежного оцінювання системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю) професійні організації аудиторів та бухгалтерів. Суб’єкт аудиторської діяльності має зберігати інформацію про результати оцінки ефективності системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю) та вжиті заходи протягом семи років.

Як вбачається з наведеного, вимога про наявність досвіду не менше 25 років відсутня.

Таким чином, вимога тендерної документації Закупівлі щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності досвіду роботи з аудиту на території України не менше 25 років є дискримінаційною та такою, що штучно та безпідставно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, тим самим порушуючи вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.

З вказаного вище слідує, що ХКП «Спецкомунтранс» порушили принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості, передбачені Законом.

Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями статтями 5, 22, 24 Закону

ВИМАГАЄМО:

 усунути порушення законодавства під час проведення закупівлі UA-2023-02-08-007542-a та внести зміни до Тендерної документації шляхом видалення з додатку 1 критерію, згідно якого суб'єкт аудиторської діяльності повинен мати досвід роботи з аудиту на території України не менше 25 років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 лютого 2023 16:10
На Ваше звернення (вимогу) надаємо відповідь про наступне. Саме Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами та доповненнями станом на 01.01.2023 р.) (далі – Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Також слід зазначити, що при закупівлі товарів, робіт і послуг замовник дотримується принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників згідно з нормами частини першої статті 5 Закону, а саме, закупівлі здійснюються за принципами: - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії, ефективності та пропорційності; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників та рівного ставлення до них; - об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником, в якій повинні зазначатися відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Кваліфікаційні критерії – це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі. Встановлення кваліфікаційних критеріїв регламентує стаття 16 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для подальшої роботи Замовника та якісного надання аудиторських послуг, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії, що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити вибір надійного та досвідченого суб’єкта аудиторської діяльності. Наявність у суб’єкта аудиторської діяльності досвіду надання аудиторських послуг не менше 25 років є критерієм для забезпечення якісного надання послуг.
Враховуючи вищезазначене, ми не можемо задовільнити Вашу вимогу в частині встановлення кваліфікаційного критерію для суб’єкта аудиторської діяльності щодо досвіду надання аудиторських послуг не менше 25 років та залишаємо без змін зміст Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі №UA-2023-02-08-007542-a.
Номер вимоги: UA-2023-02-08-007542-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33833362
Дата подання: 08 лютого 2023 13:41
Вимога щодо кваліфікації персоналу
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Додатком 1 пунктом 2 тендерної документації закупівлі №UA-2023-02-08-007542-a (надалі – Закупівля) встановлено, що Аудиторська фірма, обрана для проведення аудиту фінансової звітності, повинна відповідати наступним критеріям щодо наявності у складі аудиторської фірми наступних працівників:
‒ не менше 50 працівників;
‒ не менше 20 сертифікованих аудиторів, що безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг та працюють на умовах повної зайнятості;
‒ не менше 15 працівників, які мають дипломи, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, видані Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCA), в тому числі Diploma in International Financial reporting (DipIFR) та дипло-ми, які видані Американським інститутом серти-фікованих громадських бухгалтерів (AICPA).;
‒ не менше 4 працівників, які мають принаймні один документ у кожного, що підтверджує їх членство в Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА). Зараховується кількість персоналу лише за документами, що підтверджують їх членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association);
‒ не менше 1 працівника, що працює на умовах повної зайнятості та має сертифікат внутрішнього аудитора (Certified Internal Auditor), виданий Інститутом Внутрішніх аудиторів (США);
‒ не менше 10 працівників, які працюють на умовах повної зайнятості та мають чинні сертифікати податкових консультантів, виданих Спілкою податкових консультантів України;
‒ не менше 2 аудиторів, які мають принаймні один з сертифікатів міжнародних оціночних організацій (RICS, TEGOVA, WAVO, WRV).

Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Статтею 16 Закону встановлено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.


Додатково Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» встановлено перелік вимог до внутрішньої організації суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності, а саме:

1) незалежність та об’єктивність аудиторів та ключового партнера при наданні аудиторських послуг, зокрема шляхом впровадження відповідних політики та процедур, а також наявність системи контролю за їх виконанням;

2) запровадження системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю), процедур реєстрації та обліку фактів, інформація про які підлягає фіксації та розкриттю відповідно до цього Закону, механізмів внутрішнього контролю, застосування методики оцінки ризиків, заходів та засобів для захисту систем обробки інформації. Такі механізми внутрішнього контролю якості мають забезпечити виконання рішень та дотримання процедур на всіх рівнях суб’єкта аудиторської діяльності;

3) можливість інформування уповноваженої особи суб’єкта аудиторської діяльності про факти порушень вимог цього Закону його працівниками;

4) достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. У суб’єкті аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту за основним місцем роботи має працювати не менше трьох аудиторів. У суб’єкті аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) має працювати не менше п’яти аудиторів, які залучаються до виконання завдань, із загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи мають підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або скласти іспит за напрямом, зазначеним у пункті 7 частини 2 статті 19 цього Закону, або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.

5) достатній рівень забезпеченості працівниками за основним місцем роботи для виконання завдань з обов’язкового аудиту фінансової звітності. У разі залучення до надання цих послуг аудиторів та інших працівників, які не є працівниками за основним місцем роботи суб’єкта аудиторської діяльності, суб’єкт аудиторської діяльності зобов’язаний вжити заходів для недопущення зниження якості внутрішнього контролю. Участь працівників суб’єкта аудиторської діяльності, які працюють не за основним місцем роботи, у виконанні завдання з обов’язкового аудиту фінансової звітності не впливає на обсяг відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності, яка на нього покладається відповідно до законодавства та договору, укладеного з юридичною особою, якій надаються відповідні послуги;

6) запровадження організаційних та адміністративних механізмів для попередження, ідентифікації, усунення або управління і розкриття будь-яких ризиків та загроз своїй незалежності;

7) запровадження внутрішньої політики та процедур виконання завдань з обов’язкового аудиту фінансової звітності, що також мають передбачати обов’язковість інструктажу, нагляду та перевірки роботи аудиторів та інших працівників, вимог до створення і обсягу робочих документів аудитора;

8) запровадження системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг (системи управління якістю). Відповідальність за організацію і ефективне функціонування системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю) несе керівник суб’єкта аудиторської діяльності, при цьому ним може бути призначена відповідальна особа лише з числа аудиторів, яка є працівником суб’єкта аудиторської діяльності за основним місцем роботи;

9) використання вищезазначених внутрішніх процедур, систем, механізмів та ресурсів для забезпечення системного та регулярного надання послуг з обов’язкового аудиту;

10) запровадження механізмів реєстрації та розв’язання нестандартних ситуацій, що мають або можуть мати суттєві наслідки для неупередженості діяльності аудиторів та ключових партнерів, пов’язаної з наданням послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності;

11) застосовування політики оплати праці персоналу, залученого до виконання завдань з обов’язкового аудиту, що передбачала б стимули для забезпечення якості робіт. При цьому винагорода, отримана суб’єктом аудиторської діяльності від юридичної особи за послуги, не пов’язані з обов’язковим аудитом фінансової звітності, не може будь-яким способом враховуватися при визначенні обсягу оплати праці аудиторам та іншим працівникам, залученим до виконання завдання з обов’язкового аудиту фінансової звітності цієї юридичної особи;

12) постійний моніторинг, оцінювання відповідності та ефективності системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю), у тому числі щорічна оцінка системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю) та вжиття відповідних заходів для усунення будь-яких недоліків. Суб’єкт аудиторської діяльності може залучати для незалежного оцінювання системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю) професійні організації аудиторів та бухгалтерів. Суб’єкт аудиторської діяльності має зберігати інформацію про результати оцінки ефективності системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю) та вжиті заходи протягом семи років.

Також, протокольним рішенням Ради нагляду за аудиторською діяльністю від 13.12.2018 №6 затверджено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності:
 Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR);
 Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA);
 Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW).
Міжнародний Інститут внутрішніх аудиторів (СІА) не входить до даного переліку.
До того ж, жодним нормативним актом не передбачено залучення до надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності суб’єкта аудиторської діяльності, в складі якого наявні не менше 10 працівників, які мають чинні сертифікати податкових консультантів, виданих Спілкою податкових консультантів України, та не менше 2 аудиторів, які мають принаймні один з сертифікатів міжнародних оціночних організацій (RICS, TEGOVA, WAVO, WRV).
Диплом Інституту внутрішніх аудиторів (СІА) підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора, що не має відношення до предмету Закупівлі та не підтверджують кваліфікацію аудитора згідно чинного законодавства України.
Сертифікати податкових консультантів, виданих Спілкою податкових консультантів України, не мають відношення до предмету Закупівлі та не підтверджують кваліфікацію аудитора згідно чинного законодавства України.
Сертифікати міжнародних оціночних організацій (RICS, TEGOVA, WAVO, WRV) не мають відношення до предмету Закупівлі та не підтверджують кваліфікацію аудитора згідно чинного законодавства України. Додатково надання оціночних послуг та послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності заборонені Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (стаття 5).
Таким чином, кваліфікаційні критерії щодо наявності не менше 1 працівника, що працює на умовах повної зайнятості та має сертифікат внутрішнього аудитора (Certified Internal Auditor), виданий Інститутом Внутрішніх аудиторів (США); не менше 10 працівників, які працюють на умовах повної зайнятості та мають чинні сертифікати податкових консультантів, виданих Спілкою податкових консультантів України; не менше 2 аудиторів, які мають принаймні один з сертифікатів міжнародних оціночних організацій (RICS, TEGOVA, WAVO, WRV) є повністю дискримінаційними та такими, що штучно та безпідставно обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, а точніше передбачають залучення одного конкретного суб’єкта аудиторської діяльності, який вже має досвід роботи з ХКП «Спецкомунтранс» у попередніх роках.
ХКП «Спецкомунтранс» навмисно порушили принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості, передбачені Законом.
Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями статтями 5, 22, 24 Закону

ВИМАГАЄМО:

 усунути порушення законодавства під час проведення закупівлі №UA-2023-02-08-007542-a та внести зміни до Тендерної документації шляхом видалення з додатку 1 критеріїв щодо наявності не менше 1 працівника, що працює на умовах повної зайнятості та має сертифікат внутрішнього аудитора (Certified Internal Auditor), виданий Інститутом Внутрішніх аудиторів (США); не менше 10 працівників, які працюють на умовах повної зайнятості та мають чинні сертифікати податкових консультантів, виданих Спілкою податкових консультантів України; не менше 2 аудиторів, які мають принаймні один з сертифікатів міжнародних оціночних організацій (RICS, TEGOVA, WAVO, WRV).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 лютого 2023 16:13
На Ваше звернення (вимогу) надаємо відповідь про наступне.
Кваліфікаційні критерії – це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі. Встановлення кваліфікаційних критеріїв регламентує стаття 16 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З метою отримання якісних аудиторських послуг, нами було оголошено проведення публічної закупівлі для обрання аудиторської компанії, яка має відповідну кваліфікацію працівників та багаторічний досвід на ринку аудиторських послуг, а також займає високу позицію в рейтингу міжнародних аудиторських компаній. Таким чином, з метою забезпечення високого рівня якості надання послуг, нами прийнято рішення включити відповідні вимоги до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, ми не можемо задовільнити Вашу вимогу в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв для суб’єкта аудиторської діяльності щодо наявності в складі аудиторської фірми 10 (десяти) податкових консультантів, 2 (двох) аудиторів, які мають принаймні один з сертифікатів міжнародних оціночних організацій (RICS, TEGOVA, WAVO), 1 (одного) працівника, який має сертифікат внутрішнього аудитора (Certified Internal Auditor) та залишаємо без змін зміст Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі №UA-2023-02-08-007542-a.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" 947 700,00
UAH з ПДВ
947 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 лютого 2023 10:31
Електронний підпис
23 лютого 2023 10:30
18. Довідка щодо ч.2 ст.17.pdf
23 лютого 2023 10:30
15.1 Довідка_служб_особа.pdf
23 лютого 2023 10:30
15. Довідка_юр_особа.pdf.p7s
23 лютого 2023 10:30
15. Довідка_юр_особа.pdf
21 лютого 2023 17:55
Електронний підпис
17 лютого 2023 16:19
Електронний підпис
17 лютого 2023 16:19
12. Довідка щодо ч.2 ст.17.pdf
17 лютого 2023 16:19
5. Лист_ЄБРР_11102022.pdf.p7s
17 лютого 2023 16:19
7.2 Статут_04112022_ориг.pdf.p7s
17 лютого 2023 16:19
7.1 Протокол+наказ.pdf
17 лютого 2023 16:19
5. Лист_ЄБРР_11102022.pdf
17 лютого 2023 16:19
7.3 Витяг_ЄДР_06022023.pdf.p7s
17 лютого 2023 16:19
7.3 Витяг_ЄДР_06022023.pdf
17 лютого 2023 16:19
7.2 Статут_04112022_ориг.pdf
17 лютого 2023 16:19
2.5 серт_wavo-wrv_2.pdf
17 лютого 2023 16:19
2.2 серт_acca+aicpa_20.pdf
17 лютого 2023 16:19
2.4 серт_СПКУ_12.pdf
17 лютого 2023 16:19
2.3 серт_member+cia_6.pdf.p7s
17 лютого 2023 16:19
2.2 серт_acca+aicpa_20.pdf.p7s
17 лютого 2023 16:19
2.5 серт_wavo-wrv_2.pdf.p7s
17 лютого 2023 16:19
2.3 серт_member+cia_6.pdf
17 лютого 2023 16:19
2.4 серт_СПКУ_12.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
#23731031
Переможець 947 700,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2023 07:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2023 16:51

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Наданий ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами №23-АД/02-207-00423 від 02.11.2022 надано без додатку 1 – Заява на страхування, що є невід’ємною частиною цього договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 8 Додатку 1 до тендерної документації, аудиторська фірма повинна мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами (щодо відшкодування можливих збитків у зв'язку із провадженням професійної діяльності на суму не менш як 50 млн. гривень), укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (ОСНАД). При цьому договір страхування повинен діяти протягом усього періоду надання аудиторських послуг. Довідка в довільній формі та/або копія договору (вразі закінчення терміну дії договору раніше кінцевого строку надання послуг, надати гарантійний лист про пролонгацію договору). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати додаток 1 – Заява на страхування до договору №23-АД/02-207-00423 від 02.11.2022.

Документи

23 лютого 2023 07:46
Електронний підпис
23 лютого 2023 07:45
Протокол 183.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2023 07:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
#23731031
947 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2023 07:46
Електронний підпис
23 лютого 2023 07:45
Протокол 183.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2023 15:17
Електронний підпис укладений
10 березня 2023 15:21
Аудит.pdf укладений
10 березня 2023 15:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Аудиторські послуги річної фінансової звітності Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» за 2022 рік 1 послуга 947 700,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 947 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 157 950,00 UAH)