Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії): постачання теплової енергії тепломережею Вознесенівського району в період з 01.01.2023 по 31.12.2023 за адресою: м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25. Закупівля на підставі абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, а саме - відсутність конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджена замовником.
Очікувана вартість
2 133 060,85 UAH
UA-2023-02-08-007497-a ae32be0eed6c48cb88103d80034df6aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Москаленко

+380505284733 laboratoria_10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Світлана Олексіївна Москаленко
+380505284733
laboratoria_10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1213 гігакалорія
послуга з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

08 лютого 2023 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2023 12:38
АМКУ міські_теплові_мережі.pdf
08 лютого 2023 12:38
Протокол 55 тепло БШ.PDF
08 лютого 2023 12:38
Обгрунтування тепло БШ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНЦЕРН "МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
#32121458
Переможець 2 133 060,85
UAH з ПДВ
08 лютого 2023 12:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 14:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 09:34
доодаткова угода№ 3 дог договору 82511811 07,02,2023 від 26,12,2023.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 23:18
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2023 22:25
82511811_2_07_02_2023.pdf зміни до договору
26 вересня 2023 22:22
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2023 19:56
82511811_1_07_02_2023.pdf зміни до договору
30 травня 2023 19:52
Договір 82511811 від 07.02.2023 (бул.Шевченка 25).pdf укладений
08 лютого 2023 12:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду до договору №82511811 від 07.02.2023 р. з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії про нижче вказане: 1. Змінити абзац 6,7,8,9,10 п. 20 розділу «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до договору щодо ціни послуги» та викласти їх в наступній редакції: «Сума цього Договору становить 2 133 060,85 грн. (Два мільйони сто тридцять три тисячі шістдесят грн. 85 коп.), у тому числі ПДВ 355 510,14 грн. (Триста п'ятдесят п'ять тисяч п'ятсот десять грн. 14 коп.), з них тепло: кошти місцевого бюджету 1 208 712,05 грн. (Один мільйон двісті вісім тисяч сімсот дванадцять грн. 05 коп.), у тому числі ПДВ 201 452,00 (Двісті одна тисяча чотириста п’ятдесят дві грн. 00 коп.); власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 244 181,00 грн. (Двісті сорок чотири тисячі сто вісімдесят одна грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 40 696,83 грн. (Сорок тисяч шістсот дев’яносто шість грн. 83 коп.); кошти, що відшкодовуються орендарями 508 952,50 грн.(П’ятсот вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві грн. 50 коп.), у тому числі ПДВ 84 825,42 грн. (вісімдесят чотири тисячі вісімсот двадцять п’ять грн. 42 коп.); навантаження, умовно-постійна частина: кошти місцевого бюджету - 171 215,30 грн. (Сто сімдесят одна тисяча двісті п’ятнадцять грн. 30 коп.), у тому числі ПДВ 28 535,88 грн. (Двадцять вісім тисяч п’ятсот тридцять п’ять грн. 88 коп.).» 2. Усі інші умови, не врегульовані даною Додатковою угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 82511811
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затвердженням Рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради № 480 від 07.09.2023 року «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету ЗМР від 22.12.2022 №531 «Про встановлення Концерну «Міські теплові мережі» тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання, послуги з постачання теплової енергії та послуги з постачання гарячої води», на період 2022/2023 р з 01.10.2022 по 30.09.2023 )», сторони дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду до Договору № 82511811 від 07.02.2023 р з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії (надалі-Договір) про наступне: 1. Змінити абзац перший п.1 розділу «Предмет договору» Договору, виклавши його в наступній редакції: «Виконавець зобов’язується надавати споживачеві послугу з постачання теплової енергії для потреб опалення (далі-послуга) у період з 01.01.2023 р. по 31.12.2023 р теплову енергію у кількості 833,807892 Гкал. відповідної якості та в обсязі відповідно до теплового навантаження, а Споживач зобов’язується своєчасно та в повному обсязі оплачувати надану послугу в строки і на умовах, що визначені цим договором. Договір укладається відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.» 2. Абзац другий п. 20 розділу «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до договору щодо ціни послуги» Договору, викласти в наступній редакції: «Тариф на послугу з постачання теплової енергії, за умови встановлення двоставкового тарифу становить: У період з 01.01.2023 року по 26.07.2023 року: 1 617,35 гривень за Гкал — умовно-змінна частина тарифу (з IIДВ); 20609,45 гривень за Гкал/год. — умовно-постійна частина тарифу (з ПДВ): У період з 27.07.2023 року 2935,57 гривень за Гкал — умовно-змінна частина тарифу (з ПДВ); 71821,90 гривень за Гкал/год. — умовно-постійна частина тарифу (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 82511811
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: Змінити перший абзац п. 1 розділу «Предмет договору», виклавши його в наступній редакції: «Виконавець зобов’язується надавати споживачеві послугу з постачання теплової енергії для потреб опалення за код ДК 021:2015 - 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії) (даліпослуга) у період з 01.01.2023 р. по 31.12.2023 р. теплову енергію у кількості 771,862892 Гкал відповідної якості та в обсязі відповідно до теплового навантаження, а споживач зобов’язується своєчасно та в повному обсязі оплачувати надану послугу в строки і на умовах, що визначені цим договором. Договір укладається відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.». Змінити абзац п’ятий пункту 20 розділу «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до договору щодо ціни послуги», та викласти його в наступній редакції:«Сума цього Договору становить 1 839 471,97 грн. (один мільйон вісімсот тридцять дев’ять тисяч чотириста сімдесят одна грн. 97 коп.), у тому числі ПДВ 306 578,66 грн. (триста шість тисяч п’ятсот сімдесят вісім грн. 66 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 82511811
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 839 471,97
UAH (в тому числі ПДВ 306 578,66 UAH)