Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

65110000-7 Розподіл води (Водопостачання)
Очікувана вартість
64 996,05 UAH
UA-2023-02-08-007334-a e7c47951ae8b46b6bcd3ec0766d32ef5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Зоряна Богданівна

380342562977 ifokil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993291
Місцезнаходження: 76007, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 66
Контактна особа: Ткачук Зоряна Богданівна
380342562977
ifokil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5019 метри кубічні
водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76007, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Івано-Франківськводоекотехпром"
#32360815
Переможець 64 996,05
UAH з ПДВ
08 лютого 2023 12:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 10:46
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 15:20
ДУ 2 Д 46.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2023 09:47
до уг 46.pdf зміни до договору
11 жовтня 2023 09:46
46.pdf укладений
08 лютого 2023 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились внести зміни до Договору №46 від 08.02.2023р., відповідно до п.3 Рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 07.12.2022р. №564-18/2022 "Про припинення (реорганізацію) КНП "Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня ІФ ОР" шляхом приєднання до КНП "Івано- Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр ІФ ОР", згідно якого КНП "Івано- Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр ІФ ОР" є правонаступником КНП "Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня ІФ ОР", а саме замінити сторону Первісного Споживача КНП "Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня ІФ ОР" на сторону Нового Споживача КНП "Івано- Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр ІФ ОР".
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 17 391,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 898,57 UAH)